وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

کلاس مکانیک سیالات

یاد آوری: 

 

کلاس مکانیک سیالات  روز پنج شنبه   ساعت  15   تا   18     

 

در موسسه عمران و توسعه تشکیل میگردد.

نظرات 6 + ارسال نظر
دانشجو جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام استاد
ازتون خواهش میکنیم این کلاسو لغو نکنید.ما تو این دانشگاه فقط امیدمون به شماست.

با سپاس فراوان.

با تشکر از شما
متاسفانه اینطور که جدیدا متوجه شدم اکثر دانشجویان موسسه بدنبال یادگیری و گذراندن یک دوره موثر نیستند و فقط درصد کوچکی از آنها معتای واقعی دانشجو را درک میکنند و هدف هرچه هست یادگیری نیست..
با کمال احترام برای این درصد قلیل اما بنده به علن تراکم کاری و دروس دکتری از اول هم این ترم نمیخواستم این ترم بیش از یک درس بگیرم حالا که این فرصت پیش آمده باید از این موقعیت استفاده کنم و کمی از مشغله هام رو کاهش بدم اگر دست من بود کلاس مکانیک خاک را هم این ترم نمیگرفتم اما انشالله ترمهای بعد حتما این دوره را مجددا برگزار خواهیم کرد. ..

[ بدون نام ] شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ


داستان مهندس و قورباغه

روزی یک مهندس در حال عبور از یک جاده بود که یک قورباغه او را صدا کرد و گفت : اگر مرا ببوسی، من به پرنسس زیبایی تبدیل خواهم شد!
او خم شد، قورباغه را بلند کرد و در جیبش گذاشت.

قورباغه دوباره صدا کرد و گفت : اگر مرا ببوسی و به پرنسس زیبایی تبدیل کنی، برای یک هفته پیش تو خواهم ماند! مهندس، قورباغه را از جیبش در آورد، لبخندی به او زد و دوباره او را در جیبش گذاشت.

قورباغه این بار گریه کرد و گفت : اگر مرا ببوسی و به پرنسس زیبایی تبدیل کنی، برای یک هفته پیش تو خواهم ماند! این بار نیزمهندس، قورباغه را از جیبش در آورد، لبخندی به او زد و دوباره او را در جیبش گذاشت.
سرانجام قورباغه پرسید : موضوع چیست؟ من به تو گفتم من یک پرنسس زیبا هستم، که با تو برای یک هفته خواهم ماند. چرا مرا نمی بوسی؟ مهندس گفت : نگاه کن! من یک مهندسم! من برای یک دوست دختر وقتی ندارم! اما یک قورباغه سخنگو واقعاً برایم جالب است!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

خیره انشالله تعالی ............

علی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ

با سلام
استاد، شما از این ترم در دانشگاه بوعلی (واحد کبودرآهنگ)، درسی ارائه داده اید؟

خیر

داریوش پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام
کلید سوالات زبان
منبع سایت دکتربابک رستمی قراگوزلو

کلید سئوالات درس زبان عمومی و تخصصی مهندسی عمران (چهارشنبه عصر – 18 بهمن 1391)
(کد دفترچه: 208 B)

دانشجویان عزیز می توانند برای گرفتن دفترچه سئوالات و همچنین پاسخ سئوالات سایر دروس به سایت (www.pzarfam.com) مراجعه نمایند.

بخش زبان عمومی:
1) 2
2) 1
3) 1
4) 4
5) 3
6) 2
7) 4
8) 3
9) 1
10) 3
11) 3
12) 4
13) 1
14) 2
15) 2
بخش زبان تخصصی:
16) 2
17) 4
18) 1
19) 1
20) 4
21) 3
22) 2
23) 1
24) 3
25) 1
26) 2
27) 2
28) 4
29) 3
30) 4

دانشجو سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام استاد
ما سیالات با دکتر بهرامی هیچی نفهمیدیم فقط واسه نمره خرخونی کردیم! کاشکی با شما این درسو داشتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد