وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

تشکیل اولین جلسه سیالات

اولین جلسه درس مکانیک سیالات روز پنجشنبه 26 بهمن ماه در کلاس 32 تشکیل گردید و سرفصلها و کتاب مرجع معرفی شد .همچنین در مورد مفهوم سیال و خواص آن ضمن حل چند مثال و ارائه یک تمرین تشریح گردید . 

دانشجویان حاضر و غایب موظفند که جلسه آینده تمرین ارائه شده را حل و به مطالب گفته شده مسلط باشند.

نظرات 5 + ارسال نظر
دانشجو چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ

استاد برای زحمتی که کشیدید از شما ممنونم، من برای این ترم کارآموزی دارم و هنوز واحدشو اخذ نکردم، انشاا.. میخوام در حذف و اضافه بردارم. تاریخش تقریبا" میشه بعد از حذف و اضافه،
(12 اسفند).

دانشجو سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ

سلام استاد، وقت شما بخیر
استاد شرکتهایی که لطف کردید فرمودید باهاشون صحبت میکنیدکارآموز قبول میکنند؟ ممنونم

بله صحبت کردم ولی فعلا متاسفانه نمیپذیرند ..کارآموزی شما برای چه تاریخی میشه؟

سوال مهم دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

عرض ادب و احترام
من دانشجوی آبادانی و توسعه روستاها هستم اکه ممکنه امتیاز رشتمونو برای گرید شرکت اعلام کنید خیلی ممنون از زحماتتون

به سایت معاونت راهبردی ریاست جمهوری مراجعه کنید

تشکر و سپاس شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

با سلام. من دانشجوی ارشد عمران هستم. درگذشته دانشجوی موسسه بودم ولی سعادت نداشتم که دانشجوی شما باشم . از طریق همین وبلاگ شما جواب خیلی از سوالات من رو دادید و من بسیار خوشحالم که هنوزم اساتیدی هستند که واقعا برای دانشجو اهمیت قائلند و همه تلاششون رو میکنند تا دانشجو با علم و سواد فارغ التحصیل بشه.
واقعا از شما تشکر میکنم بابت این زحمات.

برای شما آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی و تحصیلی میکنم..

سیاوش شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام استاد خوبین شما؟نمیخواین یه قالب عمرانی واسه وبلاگتون بزارید؟

فعلا خیلی درگیر هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد