وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

سری اول تمرین مکانیک خاک

قابل توجه دانشجویان درس مکانیک خاک موسسه توسعه عمران

از لینک زیر میتوانید تمرین سری اول مکانیک خاک را دریافت کنید



دانلود تمرین سری اول مکانیک خاک 

زمان تحویل : آخرین جلسه سال 91


فایل دارای رمز است و مختص دانشجویان کلاس میباشد که در جلسه بعدی کلاس در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

رمز همان است که در سر کلاس اعلام شد و مشکلی در دانلود نیست.

نظرات 3 + ارسال نظر
amir beigi شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ب.ظ

با سلام و درود
خوب من یه دانش اموزم که چند سال تو زمینه ی خوارزمی فعالیت می کنم
امسال متاسفانه هر چه فکر می کنم هیچ طرحی به ذهنم نمی رسه با توجه به اینکه شما تجربه بالایی دارید ایا طرحی به ذهنتون نمی رسه که من انجام بدم ؟
ممنون می شم راهنماییم کنید
ایمیل :amb1375@gmail.com

سعی کنید به محیط اطرافتون خوب نگاه کنید طرحهای بزرگ همیشه از نکات بسیار ساده که به چشم افراد عادی بسیار معمولی می آمده بوجود آمده اند...شما باید نیازها را خوب بشناسید و متناسب با نیاز به سراغ یک طرح بروید ..البته من طرحهایی دارم اما با رشته و نخصص خودم مرتبط است و به یکسری اطلاعات پایه ای نیاز دارد ..بسیار بهتر است خودتان با توجه به اطراف و نیازهای موجود طرحی را شروع کنید و کم کم پرورش دهید..

بهزاد شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://89150340.blogfa.com/

سلام اقای امیدی
حالتون چطوره؟
خسته نباشید به عبارتی خدا قوت
هر روز به وب شما سر میزنم ولی از انجایی که دیگه مشغول تحصیل نیستم کمتر مزاحتون میشم و کامنت نمیزارم
یه سوالی داشتم از محضر شما:
در بادبند های قطری و ضربدری ما فرض را بر این میگیریم که بادبند به کشش میافتد و ار اکثر موارد از دو ناودانی به شکل قوطی استفاده میشود که در فشار عمکرد بهتری نسبت به ناودانی پشت به پشت دارد
یه خورده برام نامفهوم به نظر میاد
میشه لطف کنید و علت اصلیشو بگید
قرار بود حضوری برسم خدمت شما ولی فرصت نشد انشالله قبل از خدمت مزاحمتون میشم

با سلام
اجرای بادبندها به هر دو صورت هم اجرا میشود و گاهی بحث اجرایی جوشکاری است که ممکن است راحت تر باشد. علت کششی طراحی شدن این است که مخصوصا موقعی که اجرا با پیچ باشد سطح مقطع کششی بادبند کمتر از حالت فشاری میشود و بحرانی تر است ضمن اینکه فاصله لقمه ها در صورت درست اجرا شدن خیال ما را از لحاظ کمانش فشاری بادبندیها راحت میکند.

میلاد پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ

اینکه تمرین ها و نمرات رو به این شکل اعلام می کنید، خیلی خوبه. کلا فرهنگ اینترنت رو جا می اندازید، خیلی عالیه. از اینکه یک نفر این قدر با علاقه کارشو انجام میده خیلی خوشم میاد. مدتهاست که پست هاتون رو دنبال می کنم، من از بچه های بوعلی هستم که باهاتون قدیما آز هیدرولیک داشتم. خواستم بگم که وبلاگتون نظرمو خیلی نسبت بهتون عوض و مثبت کرده. پست های فرصت های شغلی رو هم که می ذارید خیلی عالین، امیدوارم ادامه بدین. موفق باشید.

از نظر شما متشکرم .
واقعا هدف اول اینه که حتی اگه شده یک قدم در علم مهندسی عمران جلو تر بریم البته با کمک و پشتیبانی دوستان ، دانشجویان و اساتید عزیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد