وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

تمرین در مورد نشست تحکیمی

قابل توجه دانشجویان موسسه عمران و توسعه :

تمرین زیر که در مورد نشست تحکیمی است را از لینک دانلود نموده و حل کنید و تا روز شنبه تحویل نمایید 


دانلود تمرین نشست تحکیمی



پاسخ نهایی : حدود 17 cm

نظرات 5 + ارسال نظر
89 چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام استاد
من میخوام امسال برای کنکور اساسی مطالعه کنم.هدفم برای کنکورارشد صرفا مدرک نیست میخوام علممو تو رشته خودم بالا ببرم.بهمین خاطردوس دار م تو دانشگاهای طراز اول مثل دانشگاه شریف یا امیر کبیر و تهران ادامه تحصیل بدم.
سوال اولم اینه راسته که دانشگاه مقطع کارشناسی تو رتبه ارشد تاثیر داره و مثلا دانشگاهای غیرانتفاعی پیام نور و آزاد رتبه خوبی نمیارن و امتیاز دانشگاهای دولتی بیشتره؟
سوال دومم اینه که چطور برنامه بچینم ؟آیا از الآن بخونم خیلی زود نیست؟بخاطر خسته شدن وسط کار میگم!
اگه از حوصله خودتون خارجه و میشناسید مشاوری که مشاوره و راهنمایی تخصصی عمران بده ممنون میشم آدرس یا شماره شو بدید...
استاد اگه بشه میخوام همزمان با درس خوندن برای کنکور_چون فعلا کارندارم_ کار های پژوهشی مثل ترجمه مقاله و ارائه مقاله انجام بدم، ولی نمی دونم باید چطور و از کجا شروع کنم!مثلا آدرس سایت های معتبرعلمی عمرانی وکتاب های معتبر مرجع ویا موضوع برای انجام کار پژوهشی رو نمی دونم!
اگه میشه تو این زمینه هم راهنماییم کنید ممنون میشم

فایل راهنمای داوطلبان ارشد را که قبلا تهیه کرده ام از وبلاگ دانلود و مطالعه کنید

۹۰ سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام.استاد شما چه سالی ارشد شرکت کردید؟رتبتون چند شد؟

حدود 10 سال قبل رتبه 421

پیوسته89 سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

استاد ببخشید ؛ یعنی چی برای سرمایه گذاری بهتره‏?‏

یعنی اگه وقت بذارید و خوب مطالعه کنید حتما جواب میگیرید ولی برخی دروس اینطور نیستند

پیوسته 89 دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

استاد ببخشید راجع به راهسازی و روسازی چیزی نفرمودید
اونا رو چی کنم؟
بنظرم راحتاً

روسازی برای سرمایه گذاری بهتره

پیوسته 89 یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام استاد گرامی
خسته نباشید
استاد من ترم 6 عمران موسسم
قبلا یک ترم دانشگاه آزاد درس خونده بودم. الان حدوداً 29 واحدم مونده تا فارغ التحصیلی
حالا میخواستم اگه لطف بفرمایید با توجه به شرایطی که در زیر خدمتتون عرض میکنم یه برنامه واسه من ارائه بدید که بتونم امسال تو کنکور شرکت کرده و موفق بشم.
مثلا اینکه تابستون چیکار کنم؟
از چه درسایی شروع کنم؟
چجور مطالعه کنم؟
چه درسایی فرار هستند و بذارم آخر؟
خاک و پی ام قویه!
البته پی ترم بعد دارم اما تو مباحث خاک و پی زیاد ضعف ندارم.
تابستون هم کارآموزی دارم + پروژه
یه چیز هم بگم که من ریاضیم خیلی ضعیفه!
خیلی وقته تو آرزوی ارشد به سر می برم
پیشاپیش از راهنمایی شما و اینکه برای ما دانشجوها وقت میگذارید کمال تشکر دارم

برای مطالعه اول باید کاملا از نطر فکری آماده باشید لازم نیست همه دروس را مطالعه کنید مثلا بهتر است ریاضی را کاملا کنار بگذارید و سفید بگذارید بجای آن در درسهایی که علاقه مندید وقت بگذارید. اگر در روز کمتر از 6 ساعت وقت دارید کار کمی مشکل میشود . 8 ساعت خواب باید کامل باشد و توصیه نمیکنم که شبها بیدار باشید. هر 45 دقیقه مطالعه 15 دقیقه استراحت کنید.
اینکه چه درسهایی را اول شروع کنید خیلی تفاوتی ندارد فقط درس زبان را باید هر شب یک ساعت مطالعه کنید بدون وقفه تا شب کنکور..
مکانیک خاک و پی - مکانیک سیالات و هیدرولیک - مکانیک جامدات را اگر بتوانید 40 درصد بزنید +زبان 25 تا 30 درصد رتبه بسیار خوبی خواهید داشت و حتی نیازی به دروس طراحی ندارید.. یعنی بطور خلاصه اینکه چون ضرایب همه دروس 1 است خواندن همه دروس کار اشتباهی است و بهتر است تعدادی از درویس را کامل کنار بگذارید و وقت مطالعه و همچنین وقت جلسه کنکور آنها را به دروسی بدهبد که آنها را دو چندان مطا لعه کرده اید ...پیشنهاد میکنم دروس ریاضی-سازه های بتنی و فولادی را حذف کنید
برای دید بهتر یک نگاهی به درصدهای دروس و رتبه هایی که در وبلاگ قرار داده ام بیاندازید بیشتر متوجه خواهید شد که باید چه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد