وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دروس ترم آینده


انشالله در ترم آینده در موسسه عمران و توسعه  فعلا  طبق برنامه ارائه شده فقط روزهای شنبه  درس ماشین آلات ساختمانی را در خدمت دانشجویان هستم


نظرات 7 + ارسال نظر
حسین منش جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام آقای مهندس خسته نباشید، ترم آینده فقط همین درس ماشین آلات رو تدریس میفرمایید؟ برنامه تون تغییر نکرده؟

فعلا که تغییری ندادم ..احتمال داره یک دوره کلاس کنکوری ارشد هم در موسسه داشته باشم

mahnaz پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ http://sakhtemanclinic.blogfa.com

کلینیک معماری و طراحی ساختمان
طراحی نما و محوطه ساختمان
طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان

اگر مایل به تبادل لینک هستی منو با اسم "طراحی نما" لینک کن بعد بگو تو را با چه اسمی لینک کنم

www.sakhtemanclinic.blogfa.com

88 یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام استاد روزه نمازتون قبول.استاد یه خواهش.یه توضیح کوتاه از مراحل برداشت نمونه خاک از محل پروژه تا تحویل داده ها به مهندسین طراح سازه میدید؟برای مهندسین طراح سازه چه فاکتورهایی از خاک توسط مهندس ژئو تکنیک فرستاده میشه؟چه فاکتورهایی از خاک محل برداشت و چی ازونا استخراج میشه؟ممنون و تشکر در لحظات افطار و سحر ما رو از دعای خیرتون بی نصیب و بهره نگذارید.

با سلام
دانه بندی، وزن مخصوص در محل، سطح آب زیرزمینی، چگالی دانه ها، پارامترهای مقاومتی خاک ، خصوصیات تحکیم پذیری، پتانسیل روانگرایی اندازه گیری شده و در نهایت:
ظرفیت باربری ، ضریب بستر و تیپ زمین برای مهندس طراح ارسال میشود

دختر90 سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام استاد نماز و روزتون قبول...میخوام واسه ارشد بخونم میشه راهنماییم کنید به دلیله مشکلاتی که دارم باید حتما قبول شم!میشه لطفا کتابم معرفی کنید واسه همه دروس...
با تشکر

در وبلاگ یه جستجوی کوچیک بکنید براحتی فایل راهنمایی ارشد من رو پیدا میکنید
مثلا:
http://omidi2010.blogsky.com/1390/05/13/post-409
http://omidi2010.blogsky.com/1391/06/18/post-520
http://omidi2010.blogsky.com/1391/06/13/post-519

هاشم سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ق.ظ

سلام
من کارشناسی مهندسی نفت خوندم و به دلایلی قصد دارم ارشد تغییر رشته بدم به نظر شما وضعیت آینده کاری عمران چطوره؟ آیا میتونم از پس کنکورش بر بیام؟ اول می خوام برم سربازی بعد کنکور ارشد بدم وقت زیاد دارم.
کلاً منتظر شنیدن توصیه شما هستم

به هیچ عنوان در هیچ مقطعی تغییر گرایش رو توصیه نمیکنم ..و به شما هم توصیه نمیکنم وضعیت کاری عمران هم فعلا بسیار نابسامان است قطعا دچار مشکل خواهید شد.

شاگرد سابق شما-توسعه و عمران یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام استاد عزیزم
من قبلا افتخار شاگردی شما را داشته ام و مطالب ارزنده شما همواره برایم راهگشا بوده به همین خاطر باز هم مزاحمتون شدم.
من در یک کارگاه بزرگ مشغولم که یک محوطه حدود 20 هکتاری دارد که بایستی حدود یک متر خاکریزی ونیم متر بعدی باتوجه به نقشه یا بایستی خاک نباتی جهت درختکاری و فضای سبز ویا بستر سازی جهت اجرای پیاده رو باشد
مشکلی که هست مشخص نشده که ضخامت لایه های خاک (با توجه به این که جهت محوطه سازی است )چقدر باشد،ایا باید درصد تراکم واندازه لایه ها مثل خاکریزی توی جاده ها باشد؟
ایا دستورالعمل خاصی برای اینگونه خاکریزیها وجود دارد؟
سپاسگزار میشوم اگر کمکم کنید.

با سلام
یک متر خاکریزی بستر که باید بصورت لایه های حدود 30 سانتی اجرا شود و با غلتک سبک (5 تن) کوبیده شود و در قسمتهای پیاده رو تا آخر همینطور ادامه یابد اما در مورد قسمت خاک نباتی جهت درختکاری حتما با توجه به نوع گیاهانی که قرار است کاشته شود (گلکاری یا درختکاری) باید با یک مهندس کشاورزی مشورت کنید چون بحث تراکم مناسب خاک برای رشد گیاه در تخصص عمران نیست و مربوط به رشته کشاورزی میشود.

عرض ادب شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام
هر چقدر که بعضیها در حقتون کم لطفی میکنند مهم نیست. امیدوارم از حماقتشون دلگیر نشید. باید بگم در عوض خیلی دوستتون دارم و خیلی دلم براتون تنگ شده. امیدوارم فرصت پیش بیاد ببینمتون و حضوراً عرض ادب کنم.

از شما متشکرم ..بهیچ عنوان این مسایل را جدی نمیگیرم زیرا
بسیار مسایل مهمتری هست که بهترین سرمایه زندگی یعنی وقت و زمان را صرف آن کنم.. در ضمن به خوبی مشخص است که نویسندگان آن مطالب جزو یکی از دسته های زیر هستند :
حسود-وقیح-احمق-کودک
و بزرگان در مورد این چهار دسته فرموده اند:
با احمق بحث نکن بگذار در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند
با وقیح جدل نکن چیزی برای از دست دادن ندارد روحت را تباه میکند
از حسود دوری کن حتی اگر دنیا را هم به او بدهی باز هم از تو بیزار خواهد بود
و با کودک بحث نکن ، چون تو را با خویش میسنجد.

به هر حال از اظهار لطف شما ممنونم و برایتان آرزوی موفقیت دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد