وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

استخدام در مشهد و تهران

نیاز به یک فوق دیپلم عمران یا معماری در مشهد      تلفن : 05112400792


نیاز به یک سرپرست کارگاه (مهندس عمران آقا با سابقه ) در تهران : 

02155326324    و    09124349735

نظرات 14 + ارسال نظر
کشاورزی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام.خسته نباشید.
استاد اگه یه مهندس کشاورزی بخواد کنکور ارشد رو عمران بده به نظرتون خوبه؟از الان بدون هیچ پیش زمینه ای بخواد شروع کنه دیر نیست؟

به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم ..دچار مشکلات بسیاری خواهید شد و فقط 4 یا 5 سال از عمرتان هدر میرود
سعی کنید رشته کارشناسی خود را تا مقطع دکتری ادامه دهید

89 سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ

پاسخ دانشجو: می توانید جهت پیگیری وضعیت خود به این لینک مراجعه کنید:
http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=8&id=1099

دانشجو سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام استاد وقت بخیر بنده یک سوال در مورد ارشد بدون آزمون دارم الان 3ماه دانشگاه اسم بنده رو فرستاده سازمان سنجش به عنوان دانشجوی ممتاز ولی تاحالا جوابی نیومده دانشگاه می گه واسه تایید نهایی فرستادیم سازمان سنجش تایید نهایی یعنی چی آیا امکان فبولی دارم یا نه؟.؟با تشکر

هیچ راهی جز انتظار ندارید

جویای کار دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام. استاد شرکت هایی که کارآموز رایگان میگیرن بعد از دوره کارآموزی برای کار تو همون شرکت پیشهاد میدن؟بنظرتون من که تازه درسم تموم شده بهتره برم کارآموزی یا دنبال کار ثابت باشم؟
چطوری باید به ضوابط شهرداری مسلط شد؟؟

بهتره یه مدت بدنبال کار بدون حقوق باشید اگر در شهرداری یا نظام مهندسی بتوانید کارآموز شوید میتوانید بر ضوابط شهرداری شهر مورد نظر مسلط شد

rr یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام مهندس
من از دانشجویان قدیمی شما هستم
من با یکی از دوستان یه شرکت عمرانی ثبت کردیم ودفتر ی در خیابان میرزاده عشقی گرفتیم و از شما درکار های اجرایی وآزها راهنمایی میخواهیم.

توضیحات بیشتری نیاز است که دقیقا کاری و خدماتی که ارائه میدهید چیست و پروانه اشتغال از چه ارگانی دریافت شده است

سوال شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام جناب مهندس.خسته نباشید
تو فهارس بها(ابنیه، راهداری ...) آیتمی مختص سند بلاست یا وت بلاست وجود داره؟
ممنون از توجهتون

تا جایی که یادم هست بله

فاطمه کیخایی پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.7memariman.blogfa.com

سلام
من دانش آموز سال سوم رشته نقشه کشی معماری هستم
یه وبلاگ در مورد رشتم تهیه کردم ومیخوام تو سال تحصیلی اونا به معلمام معرفی کنم تا هم برام یه امتیاز محسوب بشه و هم بتونم به دوستام تو مدرسه و تموم هم رشته ای هام کمک کنم
به همین دلیل تصمیم گرفتم از شما که به هر حال توی این رشته تجربه و مهارت کافی را دارید کمک بگیرم
میشه کمک کنید که هم وبلاگمو خوب اداره کنم هم بعد موضوعاتی بزارم که فکر میکنید به درد هم کلاسی هام و خودم بخوره
اجازه میدید که تا جایی که میشه ازتون کمک بگیرم
ممنون میشم اگه به علم هنر معماری من و وبم کمک کنید

یاحق...

با آرزوی موفقیت برای شما
پیشنهاد میکنم از مهندسین معماری کمک بگیرید رشته بنده عمران است

89 پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام استاد.خسته نباشید.
میخواستم در مورد ارشد ازتون مشاوره بگیرم.
اگه از الان بخوام شروع کنم روزی چند ساعت بخونم؟به نظرتون دیر نیست؟
من توی مقاومت و سیالات ضعیفم.اگه حذف کنم و بقیه درسارو خوب بخونم اشکال نداره؟

فایل راهنمایی ارشد من در وبلاگ موجوده مطالعه کنید
اگر درسهای ریاضی و طراحی را میتوانید خوب بزنید بله میتوانید مقاومت و سیالات را حذف کنید در غیر اینصورت خیر

sara شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام مهندس امیدی میخواستم نظر شخصی تون رو بدونم
از نظر شما مهندسی معماری بهتره یا مهندسی عمران؟؟؟؟

هر کدام مزایایی دارند و معایبی ..مثلا تعداد فارغ التحصیلان عمران بسیار بیشتر از معماری است و قاعدتا یافتن کار مشکل تر.. در زمینه نظارت و طراحی هم معماری با وجود اینکه مسوولیت کمتری دارند ، پول یکسانی دریافت میکنند.. اما به نظر من اگر کسی واقعا در رشته عمران بتواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد درآمد بیشتری میتواند داشته باشد..در هر حال فعلا کفه ترازو به سمت معماری است.

دانشجو... جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

با سلام و عرض تشکر از وبلاگتون
استاد با چی میشه چسبندگی سیمان رو از بین برد و سیمان رو از روی شیشه پاک کرد؟

سلام
هر ماده ای که حاوی کلر باشد ، سیمان را در خودش حل می کنه از جمله جرم گیرها - جوهر نمک را آزمایش کنید
فقط در کار با آن دقت و مراقبت تنفستان باشید چون گاز کلر منتشر میکند

89 چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام استاد در پاسخ به سوال دوستمون محمد رضا بیاد عرض کنم که در آزمون کاردانی به کارشناسی فقط در رشته محل هایی که در اون آزمون شرکت کردید میتونید انتخاب رشته کنید.مثلا اگه عمران شرکت کردید ،نمیتونید رشته های عمران آب و عمران نقشه برداری رو انتخاب کنید.

سرباز چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام استاد امیدوارم حالتون خوب باشه من ازدانشجوهای گذشتتونم دلم براتون تنگ شده بود براتون آرزوی سلامتیدارم

ممنونم ..انشالله موفق و سلامت باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام

استاد کار تو قزوین سراغ ندارین؟
میگن اونجا خوب پول میدن

شما اونجا سابقه کار ندارین

خیر متاسفانه بهتر است از نزدیک بروید و ببینید

محمدرضا شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ق.ظ

سلام استاد-ببخشید مزاحم وقتتون شدم-
چندوقت پیش کنکور کاردانی به کارشناسی دادم
الان وقت انتخاب رشته هست-رشته ی من کاردانی عمران روستاییه-الان واسه انتخاب رشته ،رشته های عمران اجرایی و عمران نقشه برداری میزنم سایت سازمان سنجش قبول نمیکنه
به نظرتون من باید چیکار کنم؟؟به کجا باید مراجعه کنم؟؟
ممنون از راهنماییتون

اول از یک کامپیوتر و مکان دیگر امتحان کنید اگر نشد با شماره روابط عمومی سازمان سنجش تماس بگیرید و راهنمایی بگیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد