وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

پاورپوینت شماره 1 ماشین آلات

قابل توجه دانشجویان موسسه توسعه و عمران :      

 میتوانید پاور پوینت شماره 1 را که در کلاس ارائه شده از لینک زیر دانلود نمایید (نیاز به رمز دارید ) و برای امتحان مطالعه کنید.       



دانلود پاور پوینت شماره 1

نظرات 5 + ارسال نظر
موسوی نیا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام مهندس امیدی
خیلی ارادت دارم
ممنون میشم اگه پسورده فایل ماشین آلات رو هم برای شاگرد قدیمیتون (ورودی 85 آبادانی و توسعه) بفرستین.
مشتاقانه وبلاگتون رو پیگیر هستم.
موفق باشین

فرخ نژاد شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام استاد لطفا پسوورد دانلود فایل های ماشین الات 1 و 2 را به ادرس بالا برایم ارسال کنید متشکرم.

ارسال شد فقط چرا ایمیل مربوط به آقای باغبان زاده است ولی نام فرخ نژاد نوشته شده.!!!!!!

فرجی سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.nimemah.blogfa.com

سلام مهندس امیدی از سایتتون دیدن کردم مطالب خیلی خوبی داشت .

متشکرم

دانشجو89 شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام استاد
برای قبولی ارشد سازه یا زلزله باید حتما طراحی (فولاد -بتن -راه سازی و رو سازی )بزنیم ؟

خیر در کنکور سراسری همه دروس ضریب 1 دارند و یکسان هستند

علی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام آقای مهندس
تازه به شما آشنا شدم و از جزوه اشکالات اجرایی شما همراه با تصویر خیلی استفاده کردم اگر میشد به موارد بیشتری بپردازید و عکشسهای دیگر اجرایات رو توضیح دهید خیلی ممنوم میشم

انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد