وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

پاورپوینتهای ماشین آلات

قابل توجه دانشجویان رشته عمران موسسه توسعه و عمران که درس ماشین آلات ساختمانی دارند با رمز داده شده میتوانید پاورپوینتها را دانلود نمایید.


پاورپوینت شماره 3  (بولدوزر)

پاورپوینت شماره 4 (مقاومت شیب و غلتشی)

پاورپوینت شماره 5  (گریدر)

نظرات 7 + ارسال نظر
دانشجو جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

روزتون بخیر استاد ممنون میشم اگه لطف کنید و بگید چطور ازتون بگیرمشون؟؟؟؟؟؟

دانشجو جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام استاد ما برا درس پروژه متره ۱ نقشه ساختمان میخوایم چند تا دفتر مهندسی هم رفتیم بیشترشون یا بسته بودن یا باهامون همکاری نکردن میشه راهنمایی کنید من از کجا میتونم این نقشه رو تهیه کنم؟؟؟؟؟

احتمالاً من باید داشته باشم

مهندس خالدی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ http://khaledicivil.blogfa.com/

با سلام خدمت مهندس امیدی
وبلاگ بسیار خوبی دارید
مایلم با شما تبادل لینک کنم
لطفا لینک کنید و اطلاع دهید
موفق باشید
http://khaledicivil.blogfa.com/

سلام
لینک شما اضافه شد.
موفق باشید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام.شما هنوزهم هستید؟ول کن بابا.چقدرچسبیدی به مال دنیا.من یکی از دانشجوهای صنایع سال 89 تو بیام نور بودم.با شما مقاومت مصالح داشتم.بلوار 15 فروردین هم آزمایشگاه خاک زدی که.ای دنیا ا یادش بخیر.

شما هم هنوز بلد نیستید با استاد خود چگونه صحبت کنید

محمد چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام
با تشکر از جواب خوبتون
استاد طرح اختلاط من با استفاده از روش ACI .تفاوتی در جواب ها داره؟
در صورت سوال ها اسمی از نوع کارگاهها بیان نشده،باید دقیقا از کدوم ردیف جداول استفاده کنم؟

دقیقا همین مورد در جزوه ذکر شده لطفا عجله نکنید و جزوه را اول مطالعه کنید بعد اگر سوالی بود بپرسید.

محمد سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ

با سلام خدمت شما استاد محترم
سوالی داشتم از خدمتتون در مورد طرح اختلاط
استاد من برای بدست اوردن s در فرمول fm=f28+ks مشکل دارم
سه کتاب هم مطالعه کردم ولی باز هم چیزی دستگیرم نشده
کتابهای خوبی هم بوده،تکنولوژی بتن دکتر رمضانیانپور،مبحث نهم و طرح اختلاط رمضانیانپور
ولی فقط فهمیدم که برای f28=20
s=3.5
و برای
f28=30
s=6.1
حالا اگه واستون مقدور لطف کنید و بم بگید که چطور میتونم s رو پیدا کنم
اگه از طریق ایمیل باشه ممنون میشم

سلام
شما باید نشریه طرح مخلوط بتن ایران را مطالعه میکردید براحتی متوجه خواهید شد (جداو ل 3-1 و 3-2 ) . همچنین میتوانید از لینک زیر جزوه ای که در این خصوص بصورت راهنما تهیه شده رادریافت کنید مطمئنا براحتی پاسخ سوال خود را خواهید گرفت.
http://s5.picofile.com/file/8105516284/national_mixture_design.pdf.html

hesam سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ

با سلام لطفا رمز مربوط به دانلود پاورپوینت ماشین آلات را ارسال نمایید.با تشکر

این بخش مخصوص دانشجویان کلاس است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد