وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

تعویق یک هفته ای آزمون ارشد


آزمون کارشناسی ارشد 93  یک هفته به تعویق افتاد.

آزمون ارشد امسال در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، 23، 24 و 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد. 

برای همه داوطلبان آرزوی موفقیت میکنم

نظرات 9 + ارسال نظر
ف پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام استاد. وقت بخیر.
اگه میشه لطف کنید منظورتون رو از "و..." بیشتر توضیح بدین؟
منظورم اینه که از نظر شما دیگه چه نرم افزارهایی زیاد مورد استفاده هستن؟ به جز سیف و ایتبس.

شما اول باید مشخص کنید که در چه گرایشی از عمران میخواهید فعالیت کنید سازه، زاهسازی ،مدیریت پروژه، آب، سد سازی ، زلزله ، خاک و پی؟؟ به همه این موارد که نمیشود مسلط شد باید ابتدا یک زمینه خاص را مشخص کنید بعد در آن موردپیدا کردن نرم افزار بسیار ساده است. اما بطور کلی بیش از هزاران برنامه عمرانی هست که خوب است بلد باشیم اما نه امکانش هست و نه منطقی است.

شاگرد سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام استاد
استاد تو نظرات بالا به بچه ها گفتیدکه اول بدون حقوق شروع کنن،من دختری هستم که دنبال کارمیگردم اگه بعداز ظهر 5 به بعد باشه حاضرم بدون حقوق برم شما جایی رو سراغ دارید
ممنون

فعلا که خیر - سعی کنید خودتان کار را پیدا کنید
به نظر من ساعتی که برای کار انتخاب کردید بسیار نامناسب است . اکثرا ساعات کاری یا 8 تا 13 و یا 15 تا 19 است.

lone سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ب.ظ

یعنی این ترم با یه استاد دیگه ارائه میشه؟ چون هنوز توسایت مشخص نشده با کی ارائه شده.

به هر حال قطعا بنده نیستم

lone سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید استاد کلاس آزمایشگاه هیدرولیک این ترم از کی شروع میشه؟

آزمایشگاه هیدرولیک را دیگر بنده ارائه نمیدهم با استاد مربوطه تماس بگیرید.

شاگرد دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

باسلام و عرض ادب خدمت شما استاد عزیز ببخشید سوالی خدمتتون داشتم البته در قالب یک مشورت استاد بنده اگه خدا قسمت کنه و عمری باقی بمونه چند ترم دیگه فارق التحصیل مقطع کارشناسی رشته ی عمران پیام نور میشم از الان میخام برا کنکور کارشناسی ارشد اماده بشم اما وقتیکه میبینم که اطرافیام به جای نرسیدن خیلی دلسرد میشم با توجه به اینکه پشتوانه ی مالی ندارم میخام برا ارشد نخونم به نظرتون چیکار کنم من همش به موقعیت شغلی ایندم فک میکنم .امیدی هست با این وضعیت به نظرتون این همه فارغ التحصیل باید چیکار کنن. ممنون

البته ادامه تحصیل بد نیست اما به اعتقاد من کار مقدم بر تحصیلات عالیه است. سعی کنید به هر جایی سر بزنید و درخواست کار حتب بدون حقوق برای کسب تجربه داشته باشید و کار را یاد بگیرید. در هر زمینه ای که باشد مهم نیست . فرصت را از دست ندهید و در یک مسیر قرار بگیرید و پیش بروید. از زیر صفر باید شروع کرد و مطمئنا به جای خوبی خواهید رسید . فقط باید پشتکار داشت و از ابتدا دنبال جایگاه بالا و مهندسی و غیره نباشید.

ف پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ

با سلام خدمت جناب عالی
استاد خواستم بپرسم برای یادگیری حرفه ای autocad شما چه موسسه و استادی رو تو همدان پیشنهاد میکنید؟
به جز سیف و ایتبس نرم افزارهای پر کاربرد عمران چی هست که بهتره ما تو دوران دانشگاه یاد بگیریم؟

یادگیری حرفه ای Autocad فقط با تنرین کردن حاصل میشود و بهتر است از اساتید معماری در این زمینه بهره بگیرید.
به غیر از نرم افزارهای ذکر شده بهتر است با نرم افزارهای راهسازی و متره برآورد مدیریت پروژه هم آشنا باشید. مثلا MS-PROJECTو ..

عمران پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام استاد من دانشجوی رشته آبادانی توسعه بودم برای ارشد عمران شرکت کردم چون منابع ارشد عمران خیلی بیشتر از ارشد رشته خودم به درسایی که این 4 سال خوندم نزدیک بود. با توجه به آزمون دیروز حس می کنم رتبه خوبیم بیارم فقط می خواستم بدونم نحوه تاثیر معدل من توی رتبم به چه صورته؟ چون عمران نبودم آیا اصلا تاثیری داره؟

فکر نمیکن فرقی بخاطر رشتتون قائل بشن ولی دقیقا اطلاع ندارم اید بهتر باشه با سنجش تماس بگیرید.

شاگرد 88 چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام استاد عرض ادب و احترام
برای مهندسی که در کارگاه های عمرانی مشغول به فعالیت است (چه به عنوان نیروی پیمانکار یا نیروی مشاور) حقوق، مزایا، مرخصی و .... براساس قانون کار تعیین می شود یا بخشنامه 92/51739 مورخ 1392/06/24 معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور؟اولویت با کدامیک می باشد؟
با آرزوی توفیق روز افزون برای شما

درصورتی که کار دارای مشاور و پیمانکار و کارفرمای معمولاً دولتی باشد بر اساس بخشنامه معاونت و در سایر کارگاههای عمرانی عادی بر اساس قانون کار

دانشجو پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام. من دانشجوی ارشد عمران هستم برای بخشی از پایان نامه باید تحلیل آماری با نرم افزار spss انجام بدم. شما کسیو میتونید به من معرفی کنید که سوالات من رو جواب بده؟ با تشکر.

پیشنهاد میکنم به این آدرس مراجعه کنید احتمالا مشکلتون حل میشه
http://www.statworld.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد