وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

نظر دهی وبلاگ دوباره فعال شد

دوستان و دانشجویان لطفا پیامهای خود را در بخش نطرات ارسال کنید تا روند پاسخگویی سریعتر صورت گیرد

نظرات 9 + ارسال نظر
دانشجوی قدیمی یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام استاد اگر برای راهنمای مبحث 10 مرجع خوبی در نظر دارید لطفا معرفی کنید

خود راهنمای مبحث 10 موجود است

دانشجوی قدیمی پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:15 ب.ظ

با سلام خدمت استاد عزیز این مبحث 10 و 7 رو وقتی مطالعه میکنم برای امتحان نظام بصضی مسایلشو اصلا متوجه نمیشم راهنمایی برای مباحث ساختمان وجود دارد یا نه؟

برای مبحث 10 بله ولی برای مبحث 7 خیر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام استاد -ممنون که به سوالاتمون پاسخ میدید
استاد تازه فارغ التحصیل شدم و تا به سربازی اعزام بشم چند ماهی وقت آزاد دارم خواستم از شما مشورت بگیرم برای بالا بردن توانایی و تسریع در پیداکردن کار به نظر شما الان تو حرفه مهندسی عمران تو چه زمینه ای هست که الان و به طبع در آینده این حرفه به اون نیاز داره و افرادی که این توانایی رو دارن کم هستند -(مثلا دوره بازرسی جوش خوبه؟) اگر اینطوره باید این مهارت ها رو کجا یاد بگیریم-با تشکر فراوان

سلام
متاسفانه بازار کار سال 93 که بسیار اسف بار بود
اما داشتن دوره های بازرسی جوش و آشنایی با آزمایشهای بتن و خاک میتواند در یافتن کار کمک بزرگی باشد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:49 ب.ظ

خیلی ممنون از لطف شما

[ بدون نام ] دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام اقای امیدی
امیدوارم هرجا هستید حالتون خوب باشه
ممنون ک دوباره بخش نظردهی وبلاگتونو فعال کردید
ببخشید که دوباره مزاحمتون میشم
یکی دو باری بهتون ایمیل دادم جواب ندادید گفتم شاید ایمیلتون چک نکردید اگه کردید و دوباره مزاحمتون شدم ببخشید

استاد بعد از این که درسم تمام شد رفتم خدمت سربازی
الان21 ماهی هست که مشغول خدمت مقدس سربازی هستم 5_6 ماهی هست که به خیلی ها سپردم تو شهرهای مختلف مثل خوزستان بندرعباس بوشهر و تهران برام کار پیدا کنند ولی نتیجه ای نگرفتم تو همدان هم خودتون بهتر خبر دارید اوضاع از چه قراره
این مدتی هم که مشغول خدمت بودم هر چیزی که تو دانشگاه یاد گرفته بودم پرید تا بخوام برگردم به حالت اولیه کلی زمان میبره
با اینکه اصلا برام مهم نیست کارم چی باشه و درامدش چقدر باشه فقط دوست دارم تو رشته ای که تحصیل کردم و بهش علاقه دارم مشغول باشم باز هم به جایی نرسیدم
چند روز دیگه خدمتم تموم میشه و نمیدونم از کجا شروع کنم و چیکار کنم
استاد میشه راهنماییم کنید چکار کنم و از کجا شروع کنم 2 سال از غمرم تو سربازی هدر رفت برام خیلی سخته بعد سربازی هم اواره باشم
با تشکر

سلام
و با آرزوی موفقیت برای شما
تا ابتدای سال 94 صبرکد انشالله اگر شرایط مناسب پیش رود کاری برای شما در نظر دارم .

احسان یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:29 ب.ظ

با سلام اگر در قرار دادی مبلغ ریالی قرارداد پایان یافته و در حالی که پیمانکار در کارگاه مستقر می باشد با او قرار داد الحاقیه به روش ترک مناقصه انجام می شود آیا صورت جلسه تحویل زمین قرار داد اولیه مطابق ماده 28 برای قرار داد الحاقیه نیز معتبر است و یا تهیه صورت جلسه تحویل کار گاه مجددا برای قرار داد جدید لازم می باشد ؟

صورتجلسه اولیه معتبر است

دانشجویان عمران شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام.استاد میخواستم بدونم با توجه ب شرایطی ک دانشجویان عمران ژیام نور دارند و نمره میان ترم نقش بسزایی و ایفا میکنه امکان بالا بردن نمرات با توجه به فعالیت کلاسی و یا دیدگاهی که از دانشجو دارید هست؟لطفا

نمرات میان ترم با ارفاق و نمره کلاسی ارائه شده و امکان افزایش بیش از این وجود ندارد

دانشجو چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام استاد وققتون بخیر
حدود 1.5 ماه مانده تا کنکور.
چه توصیه ای دارید به دانشجویانی که قراره کنکور بدن و میخوان موفق شن؟
سپاسگزارم

آرامش + بررسی تستهای سالهای گذشته

عمران یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:40 ب.ظ

با سلام
یک تحقیق درمورد(راههای تقویت فونداسیون بتنی)دارم ولی هرچه توسایتها میگردم چیز به درد بخوری پیدا نمیکنم لطفا اگه میتونید راهنماییم کنید باتشکر

شاید درست سرچ نکردید توصیه میکنم با زبان انگلیسی سرچ کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد