وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

راه ارتباطی

دوستان بسیار زیادی از اقصا نقاط کشور از فایل های تکنیکال مقدماتی بنده که در سایت فراچارت و کانال آپارات همدان بورس  به رایگان قابل دسترس هست تشکر و قدردانی کرده اند و بنده را مورد لطف و عنایت خود  قرار دادند ..به شخصه از توجه و حمایت همه شما عزیزان سپاسگزارم ...

تمامی کلاسهای آموزشی مجازی در کانال همدان بورس اطلاع رسانی و ثبت نام از  طریق همکار بنده با  آیدی     Technicalcourse@  انجام خواهد شد ..

دقت بفرمایید بعلت مشغله فراوان تقاضای تحلیل سهم - سبد گردانی - مشاوره و غیره نفرمایید ...فقط جهت ثبت نام کلاسهای آینده که در کانال همدان بورس اعلام خواهد شد با آیدی مربوطه تماس حاصل فرمایید .


سپاسگزارم

نظرات 12 + ارسال نظر
مصطفی پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 08:18 ق.ظ

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد گرامی.

دوره‌ای که بصورت رایگان در فراچارت بارگزاری شده‌است، دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی نام دارد. حال سوال این است که آیا دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته هم توسط شما تدریس می‌شود یا خیر؟

من بغیر از آشنایی اولیه با بورس تهران و تحلیل تکنیکال مقدماتی، دوره‌های فیلترنویسی و مدیریت سرمایه را از شما می‌شناسم. آیا دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته هم تدریس کردید؟ و اگر تدریس کردید، آیا درون این دو دوره (فیلترنویسی و مدیریت سرمایه) هست یا خیر؟

باتشکر از شما استاد عزیز

هنوز خیر

فیروز خادمی دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 01:33 ق.ظ

بادرودخدمت آقای دکتروتشکرفراوان بابت آموزش خوب وکاربردیتون .بعداز حدود 10ماه فعالیت دربورس ودیدن کانالهای بسیار درمورد تحلیل تکنیکال ناامیدبودم ازاینکه متوجه نمیشم وباآشنایی باشما ودیدن اولین جلسه تحلیل تکنیکال ودرادامه مابقی ویدیوهای تحلیل تکنیکال بلاخره بعد10ماه الفبای تکنیکال رافهمیدم وخیلی علاقه مندبه آموزشتان شدم وقصدخریددوره مدیریت سرمایه وتابلوخوانی شمارادارم باتشکر بسیارجناب دکترامیدی

Mehdi پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام استاد خواهش میکنم به درخواستم در اینستا جواب مثبت بدید چون پیجتون private هست ممنون میشم واقعا خوشحالم تونستم پیداتون کنم

Mehdi پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید بنده حدود۶ماهی هست که وارد بورس شدم کلاس تکنیکال مقدماتی رفتم یک عالمه فیلم و کلیپ دیدم.روزی اتفاقی از سایت فراچارت لینک کلیپهای شما رو دیدم دانلود کردم واقعا واقعا عالی هست هرچه کتاب خوندم و کلاس رفتم یک طرف این کلیپها یکطرف ممنکنتون هستم که واقعا چشمم رو نسبت به بورس و تحلیلهای اون باز کردید واقعا ممنونم

محمدرضا اسمعیلی جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام
فرصتی پیش آمد که از آن استاد بزرگوار از بابت مطالب آموزشی بورس ، تکنیکال مقدماتی ... داشته باشم بسیار عالی و مفید بود و همیشه انتظار کمک داریم دکتر جان
ممنون و سپاس

محمد ظهوریان جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 10:25 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
بنده مدتیه دارم از منابع مختلف آموزش های لازم بورسو فرا میگیرم تا اینکه از طریق یکی از شاگردان قدیمی شما با منابع آموزشی شما اشنا شدم و متوجه تفاوت شدم برای همین میخوام از مرحله ابتدای از منابع شما استفاده کنم اگر لطف کنید راهنمایی بفرمایید از کجا میشه تهیه کرد.

حمید چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام آقای دکتر
راستش من از همان دقایق اولیه تماشای شما واقعا پاینبندی به اصول تدریس و تسلط شما به بحث رو مشاهده کردم و واقعا لذت بردم.
بنده نیز از همکاران هم رشته شما در دانشگاه های کشور هستم؛ این دقت و تبحر در آموزش غالبا از مهندسان خبره ای چون شما برمی آید.
سپاسگزارم.
بسیار دعایتان کردم.
اگر امکان دارد، تحلیل های پیشرفته را نیز ارائه دهید.

حمیدرضا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 06:42 ق.ظ

سلام اقای دکتر امیدی
واقعا ازتون متشکرم بابت تدریس عالیتون

من از فراچارت با شما اشنا شدم
واقعا تدریس شما اللخصوص در بحث مدیریت سود و زیان سرمایه باعث میشه ادم با خیال اسوده تری وارد دنیای بورس بشه

سپاسگذارم

سید محمود سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 12:09 ق.ظ

با سلام
از آموزش هایی که به رایگان در آپارات گذاشتید استفاده کردم . عالی بودند.
خدا رحمت کند تمام امواتت را.

محبت دارید ..سپاسگزارم

علی جهانبخش پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1397 ساعت 08:01 ق.ظ

با سلام و وقت بخیر خدمت دکتر امیدی عزیز.

بنده با فایلهای ویدیویی تکنیکال شما از طریق سایت فراچارت آشنا شدم و چقدر وقتی که مطالب را شروع کردم هیجان زده شدم .هم ساده و هم کاربردی آموزش میدید.از اونجایی که بنده خودم مدرس هستم و َتدریس میکنم(زبان انگلیسی البته) متوجه شدم که این روان و کاربردی تدریس کردنتون نشوندهنده تسلط شما هم به علم تکنیکال و هم به اصول آموزش و تدریس هست.که در بین افرادی که تکنیکال تدریس میکنند کم پیدا میشه.

خواستم تشکر و قدردانی کنم از مطالب مفید و کاربردیتون.

متشکرم .. احتمالا بخاطر 10 سال تدریس دروس مختلف مهندسی عمران در دانشگاههای مختلف است

محمد صادق اورعی چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1397 ساعت 09:17 ق.ظ

با سلام و احترام
از تازه واردین به بازار بورس هستم و از همان ابتدل ( 3 ماه قبل ) عضو گروه تلگرامی بورس همدان شدم و از راهنمایی های شما استفاده نموده ام . خواستم بدینوسیله از شما و زحمات جنابعالی کمال تشکر را داشته باشم .
در این آشفته بازار و کمبود مردانگی و مروت همین که با راهنمایی سایرین و بدون چشم داشتی دیگران را راهنمایی میکنید نشان از بزرگواری شما دارد باز هم ممنون و سپاسگذارم. موفق سلامت و سرفراز باشید

متشکرم محبت دارید

وحید یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1397 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام
من ابتدا تشکر میکنم بابت زحماتی که میکشید و سهم هایی رو که معرفی میکنید. فقط دوتا انتقاد دارم:
1- آیا بهتر نیست که به جای معرفی سهام های زیاد در روز بر روی دو سه مورد تمرکز کنید؟

2- شما عمدتا سهام هایی رو معرفی میکنید که چند روز مثبت بودند وقتی که میخریم فرداشس منفی میشند و شما دیگه اونهارو به حال خودشون میگذارید. مثل ثقزوی و و ...

3- لطفا سهم رو در منفی و با قطعیت اعلام کنید تا ما هم سود ببریم. وقتی شما یه سهمی رو معرفی میکنی من بلافاصله چک میکنم میبینم که +5 خورده.

با تشکر

شما و 95 درصد افراد حاضر در بورس (از جمله بسیاری از اساتید ) نیاز به آموزش طراحی استراتژی و مدیریت ریسک و سرمایه دارید .. اگر اینها را میدانستید اصلا این سوال و درخواست را نمیکردید چون میدانستید چه کنید و از معاملات با سود و ضررتان لذت میبردید ..در کانال همدان بورس سیگنال خرید داده نمیشود بلکه تحلیل ارائه میشود فرق تحلیل با خرید سهم از زمین تا آسمان است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد