وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

استخدام مهندس عمران در تهران

یک کارگاه ساختمانی در تهران نیازمند مهندس عمران می باشد.


آدرس ایمیل: manson.group@yahoo.com
تلفن: 02122741075,02122741072,02122741073

نظرات 7 + ارسال نظر
مهندس مهرداد شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.mehrdad7373.blogfa.com

سلام خوب بود تشکر

از وبلاگ اینجانب دیدن کن خوشحالم میکنی

87 شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام استاد.
من 87 عمران بوعلی ام میخوام امسال ارشد شرکت کنم ولی چندتا مساله واقعا انگیزمو میگیره :
1. معدلم در حد 12 تا 13 هه
2. خیلی از درسای تخصصی رو شب امتحانی پاس کردم و تسلط چندانی ندارم.
3. دیگران رو میبینم که با وجود معدل بالا کلی تلاش میکنن رتبه خوب نمیارن.
4. حدود 10 واحد درسیم باقی مونده
درکل میترسم تلاشم نتیجه نده و وقت تلف کردن باشه.با تجربه جنابعالی درباره راهنمایی افراد واسه ارشد دانشجویی با شرایط من از تابستون شروع کنه تا بهمن میتونه روزانه یا شبانه تهران یا همدان قبول شه؟
پیشاپیش ممنون از راهنماییتون

بله - حتما
اولا معدل هیچگونه ملاکی در این زمینه نمیتواند باشد..و به طور کل استراژی مطالعه در کنکور با دروس در دوران دانشجویی کاملا متفاوت است.
به عنوان مثال تجربه نشان داده با توجه به ضرایب یکسان دروس در کنکور ارشد داوطلبانی موفق بوده اند که 2 یا 3 درس را که وقت گیر بوده و تسلط کمتری داشته اند را کاملا کنارگذاشته و بر روی دروس دیگر متمرکز شده و از وقت بیشتری در این دروس استفاده کرده اند..و جالب است بدانید کسانی که همه دروس را مطالعه میکنند اکثرا رتبه های نامناسبی نسبت به تلاششان می آورند..کنکور فقط مطالعه صرف نیست چند عامل همزمان باید وجود داشته باشند تا موفقیت حاصل شود : علم-سرعت-دقت-هوش- داشتن استراتژی مناسب و تعیین شده از قبل
مطمئن باشید با کمی دقت در حرفهای بنده موفقیت شما حتمی است ..خود را باور داشته باشید فقط کافیست انسان چیزی را با تمام وجود بخواهد قطعا در اختیار او خواهد بود..
موفق باشید

سوال شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام. آقای مهندس ضمن عرض خسته نباشید یک سوال کاربردی از خدمتتون دارم:
شستن سطح بتن(در سازه های صنعتی و یا کارگاهی که پوشش دیواره و یا سقف بتنی است) بوسیله دستگاه واترجت می تونه برای بتن مضر باشه؟باتوجه به فشار بالای آب!
ممنون

خیر -مشکلی ایجاد نمیشود

نفس جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ب.ظ

از راهنماییتون و اینکه جوابگو بودید متشکرم.

مهندس مدیریت پروژه جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام استاد.وبلاگ پر محتوا و مفیدی دارید.من دانشجوی رشته پروژه هستم.ترم ۷انشالله تموم میشه دوره کارشناسی.با معدل ۱۵.دلم میخواد واسه ارشد بخونم.اما نمیدونم در چه رشته ای..اصلا امید ندارم به اشتغال.مخصوصا برای خانومها توی این رشته یکم مشکله کار پیدا کردن.به نظر شما من چیکار کنم؟تو چه رشته ای از عمران میتونم موفق تر باشم؟

البته توضیح در این موضوع مفصل است و در این مجال نمیگنجد.اما بطور بسیار خلاصه شاید بهترین گرایش برای شما با توجه به رشته کارشناسی مدیریت پروژه باشد که البته قبولی در دانشگاه دولتی آن نیاز به رتبه بسیار خوبی دارد. همیشه امیدوار باشید برای کسی که کار را بلد باشد حتما جایی پیدا میشود اما توجه کنید که دیگر ملاک بکار گیری افراد فقط مدرک نیست و تسلط بر نرم افزار های کاربردی و زبان حرف اول را میزند.

دانشجوی مهندسی عمران جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام استاد گرامی
خسته نباشید

واسه ترم آینده مشخص شده که چه دروسی را تدریس می فرمایید؟

چون وقت آزادم بسیار کم است و فقط یک روز میتوانم به موسسه بیایم ترم آینده فقط ماشین آلات تدریس میکنم

سوال پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام آقای مهندس-ببخشید من یه سوال در مورد کنکور کاردانی به کارشناسی دارم-دانشجوی کارشناسی بودم که انصراف دادم -امسال میخوام کنکورشرکت کنم اگه توی پاسخنامه ی کنکور جواب چندتا درس رونزنم حتی یک سوال هم جواب ندم و از درسهای دیگه هم 4یا5 سوال که مطمئنم درستن بزنم قبول میشم ؟اصلا پاسخنامه هم تصحیح میشه و مشکلی پیش نمیاد؟
نظرتون درمورد دانشگاهپیام نور چیه؟رشته ی عمران رو میشه دانشگاه پیام نور خوند؟
ممنون از راهنماییهای همیشگی شما

قبولی در هر کنکوری بستگی شرکت کنندگان و رقیبان شما دارد و ربطی به نحوه پر کردن پاسخنامه ندارد ممکن است یکسال کسی باپاسخ دادن به 80 درصد سوالات هیج جا فبول نشود چون سوالات ساده بوده و بقیه رقیبان بیشتر از 80 درصد بزنند ...و یکسال با 25 درصد رتبه خیلی خوب شود چون سوالات سخت بوده و بقیه کمتر از 25 درصد زده اند..پس همه چیز ربط به نوع سوالات و نحوه پاسخگویی رقیبان شما دارد.. و اصولا این سوال غلط است که چند درصد بزنیم قبول میشویم ؟
در دانشگاه پیام نور فرقی با دانشگاههای دیگر وجود ندارد فقط تعداد جلسات کلاسها کمتر است و استاد نمیتواند کاملا دروس را پوشش دهد چون دانشجو باید بیشتر خودش کتابها و مراجع مشخص که در تمام کشور ثابت است را بخواند فرق دوم این است که سوالات امتحان پایان ترم از مرکز طرح میشوند و استاد طرح نمیکند و فقط تصحیح میکند و 6 نمره میانترم فقط در دست استاد شماست..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد