وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

اطلاعیه

با عرض پوزش از دانشجویان و داوطلبین محترم که در مورد برگزاری کلاس با بنده تماس گرفته اند به اطلاع میرساند تا اطلاع ثانوی به علت مشغله زیاد امکان  برگزاری کلاسهای کنکوری برای شما عزیزان را ندارم 

برای همه شما آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی و همچنین کنکور ارشد را دارم .


متشکرم

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:17 ب.ظ

از این بهتر نمیشه

[ بدون نام ] یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام
آقای امیدی یعنی تو شهر ما برای کاراموز شدن هم کار نیست؟

هم بله و هم خیر ..برای این مورد هم نیاز به آشنا دارید

لیلا چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام استاد
واقعا خوشحالم که با شما درس بتن 1 رو برداشتم تنها کلاسیه که با علاقه میام و اولین باره که این درسو میفهمم استاد قبلی خودشم نمیدونست چی میگه ..اصلا فکر نمیکردم بتن رو هم اینقدر خوب مثل خاک و مقاومت مسلط باشید
به داشتن استادی مثل شما افتخار میکنم جناب دکتر امیدی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:20 ب.ظ

استاد واقعا شما خیلی بزرگوارید من در مقابل شما یک یابو هم نیستم ..حاضرم به پاتون بیوفم تو رو خدا راهنماییم کنید چطور مثل شما بشم ..احساس میکنم خیلی احمق و بی مصرف و بی شعور م..همه مسخرم میکنند ..کاش مثل شما تحصیلکرده و انسان بودم
خاک بر سرم

من که نمیفهمم شما از چی دارین حرف میزنین ..خدا شفاتون بده

میلاد یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ق.ظ

آقای دکتر من به شما حسودی میکردم من رو ببخشید من خیلی احمق بودم

اشکالی نداره بنده هرگز به دل نمیگیرم
برای شما آرزوی موفقیت و سلامت دارم امیدوارم شما هم روزی تحصیلات عالیه داشته باشید

ارشد شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام استاد امسال فولاد به روش حالت حدی میاد تو کنکور؟؟؟؟؟/

اینطور که به نظر میرسه بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد