وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دانلود پارت اول تصویری داستان نیکولاس دارواس

از لینک زیر میتوانید

پارت اول (8 جلسه یکساعته) که فصل اول تا پنجم کتاب است را دانلود کنید

فیلمها فقط در لب تاپ یا کامپیوتر قابل اجرا هستند و در موبایل و تلویزیون و .. اجرا نمیشوند

برای دیدن فیلمها نیاز به پرداخت هزینه و دریافت پسوورد دارید   . پس از دانلود فایلها روی یکی از فیلمها کلیک کنید تا اطلاعات لازم جهت دریافت پسوورد  به شما نشان داده شود


دانلود پارت اول کتاب نیکولاس دارواس


نظرات 2 + ارسال نظر
اصغر احمدی چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 11:15 ق.ظ http://-

سلام نزدیک به دوسال هست که در بورس ورود پیدا کردم. ولی در این فضای بیکران علمی سرگردانم. اتفاقی به چند جلسه شما وارد شدم. صداقت گفتار شما را حس کردم ودلسوزی شمارا تا کنون کمتر دیده ام.خواستم تشکر کنم وارزوی موفقیت وسلامتی برایتان دارم.با اجازه شما ازمطالب علمی بهره خواهم برد وهمیشه خیر خواه شما خواهم بود.

امیرحسین سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 12:37 ق.ظ

با کلی ذوق دانلود کردم دیدم پولیه متاسفانه، برای بنده هزینش خیلی زیاد بود متاسفانه هرچند مبلغ خیلی زیادی نیست 350 تومان ولی این روزا پول کجا بود، جناب امیدی من قبلا با صدای شما کتاب تحلیل تکنیکال ذهنی یا بنیادی رو گوش داده بودم و لذت بردم از نکاتی که فرموده بودید، ولی ذهنیتی از این فایل ها و تصاویر مربوطه ندارم کاش یا هزینه فیلم ها را کمتر در نظر بگیرید تا افراد بیشتری بتوانند از این همه تلاشی که انجام داده اید بهره مند شوند، یا حداقل یکی از این 8 تا فیلم رو به رایگان منتشر می کردید تا بیشتر ترغیب شیم از سایر هزینه های زندگی بزنیم و برای این فیلم ها پس انداز کنیم. در پایان از شما بخاطر تمامی زحماتتان برای تممام تلاش هایتان و بیان نکات و انجام بسیار دقیق و سالم رسالت آموزشیتان کمال تشکر را دارم.

از دید من ارزش بسیار بیشتری دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد