وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

فیلمهای دوره تکنیکال مقدماتی من را در آپارات همدان بورس ببینید


آپارات همدان بورس

نظرات 2 + ارسال نظر
امیری دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام و درود جناب دکتر
تازه اول راه هستم و انشاالله با یاری خدا و فایل های آموزشی شما بتونم موفق و‌ موثر عمل کنم

جلال جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام آقای دکتر

امیدوارم حالتون خوب باشه. می خواستم واقعا ازتون به خاطر ویدئو های آموزشی بسیار خوبتون تشکر کنم. خیلی برای من مفید بود. واقعا تشکر می کنم. امیدوارم ویدئو های دوره آینده هم کماکان ادامه داشته باشد.

با احترام فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد