وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

امتحانات میان ترم پیام نور

امتحان میان ترم زبان تخصصی  :  پنج شنبه  21 آذر 92    ساعت  :14      


امتحان میان ترم مقاومت مصالح :  دوشنبه  25  آذر 92    ساعت  : 16


توجه : برای امتحان مقاومت مصالح ماشین حساب فراموش نشود چون قرض دادن ماشین حساب یا استفاده از موبایل ممنوع است.

نظرات 1 + ارسال نظر
khalife یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام استاد وقتتون بخیر
خیلی وقت بود که وبلاگتون نیومده بودم راستش فارغ تحصیل شدم و لان مشغول خدمتم. دلم براتون تنگ شده بود و خواستم عرض ادبی کنم-موفق و پاینده باشید ما همیشه شاگرد شمابودیم و هستیم.

برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد