وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

نظر دهید

میتوانید نظرات (انتقاد یا پیشنهاد) خود را در مورد هر موضوع  در قسمت (نظر) ارائه کنید.از خواندن همه نظرات شما عزیزان(چه پیشنهاد چه انتقاد) خوشحال خواهم شد. نظر شما بعد از تایید در وبلاگ و در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار میگیرد.

میتوانید نظرات خود در مورد من (نحوه تدریس، کیفیت سوالات امتحانی، مطالب وبلاگ و ........) را قسمت (نظر) این بخش قرار دهید.
نظرات 1 + ارسال نظر
فریده احمدوند دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام استاد من از دانشجویان شما هستم.من انتظار چنین نمره ای را در درس مقاومت نداشتم من به امید۲۰ درس خوانده بودم سوالهای شما راحت بود ولی من خراب کردم ولی بعد از امتحان فکر می کردم۱۵ بشوم.استاد خواهش می کنم یک ارفاقی هم به ما بکنیدبا تشکر

من هم از همه شما انتظار بیشتری داشتم. اما نگران نباشید برای همه یک ارفاق کلی در حدود ۲ نمره در نظر گرفته ام . به احتمال زیاد شما و تمام کسانی که ۸ و بالاتر گرفته اند درس را پاس خواهید کرد.
اما سعی کنید تلاش و دقت بیشتری دروس را مطالعه کنید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد