وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

پاسخ به یک ناشناس

دیروز در وبلاگ دوست گرامی و استاد فرزانه  آقای مهندس جعفری نظر یک ناشناس (دانشجو نما) رو خوندم که عینا اونرو اینجا نقل میکنم 


ناشناس:

دردل های آقای امیدی مربوط میشه به اعتراض بچه ها در جلسه ی..........................

برای دیدن این مورد لطفا روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ناشناس:

دردل های آقای امیدی مربوط میشه به اعتراض بچه ها در جلسه ی دانشجویان عمران به رفتار و کلماتی که ایشون در کلاس به کار می بردند. در حالی که اون موقع نه امتحانی در کار بود نه نمره ای و نه کاغذ پاره ای!! و دانشجو نماها (!؟) به توهینی که در سر کلاس به اونها میشد معترض بودند. تعجب میکنم از آقای امیدی که اینقدر ناشیانه با این مسئله برخورد کردند و کسانی رو که نقایص ایشون رو یادآوری کردند دانشجو نما !؟ و دروغگو!!! لقب دادند.یعنی ایشون کلماتی رو که در سر کلاس برای خطاب قرار دادن بچه ها به کار می بردند یادشون رفته ؟ خیلی بعید می دونم.



پاسخ به این دانشجو نما:

اولا کلماتی که من در مورد هر شخص در کلاس به کار میبرم درست منعکس کننده رفتار و حرکات اون شخص در سر کلاس است اگر کسی مودبانه سر کلاس بشینه و حرکاتی عجیب و غریب از خودش نشون نده  هرگز در کلاس من بهش حرفی زده نمیشه که بهش بربخوره ولی  امثال این دانشجو نما که حتما مورد لطف من در سر کلاس قرار گرفته خودش بهتر میدونه که چه کارهایی در کلاس انجام میدادن که اصلا اون کارها به یک دانشجو نمیخوره..به هر حال این روش منه که اگر کسی بخواد سر کلاس مزه پرانی کنه باید بدونه که باید تحمل شنیدن برخی چیزا رو هم داشته باشه...در واقع من در کلاس اجازه نمیدم که هر کی هر وقت دلش میخواد دهنشو بدون اجازه باز کنه و اگر این کارو کرده جواب کارشو شنیده که مثل اینکه یه کم براشون سنگین بوده...

دوما از طرز نوشتن و کلماتی که این دوست (دانشجو نما) بکار بردن معلوم میشه که چیکاره هستن و یقین هم درس من رو با نمره کم افتاده!!! و چون این بار از ارفاقهای بی مورد خبری نبوده حسابی حالش بد شده ....

و در نهایت اینکه ناراحتی بنده اصلا مربوط به این چیزی که ایشون گفته نبوده بلکه جو کلی کلاس و سطح پایین علمی و اخلاقی بسیاری دانشجوها (امثال همین مورد) باعث دلسردی من از این گروه شده.(البته بازهم میگم که عده ای معدود در بین آنها بسیار بسیار مودب و با شخصیت و فهیم هستند که حساب آنها جداست و در کلاس من هم هرگز کوچکترین حرفی به آنها زده نشده  و از این به بعد هم هر کمکی بتوانم به آنها ارائه خواهم داد)

این رفتار و حرکات قبلا در موسسه وحود نداشت و این رفتار (لشگر کشی و بی ادبیها) من رو یاد دانشگاه آزاد میندازه خوب که فکر میکنم میبینم خیلی از افراد دوره کارشناسی ناپیوسته ممکنه رفتارشون در این دوره نتیجه دوران کاردانی اونها باشه ولی مطمئنم که تا پایان این دوره میفهمن که اینجا از نمره مفتی و مدرک الکی خبری نیست و انشاالله در پایان دوره همه این دانشجو نماها هم تبدیل به دانشجو خواهند شد.....انشالله


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد