وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

آرزوی موفقیت در کنکور کاردانی به کارشناسی

یکشنبه ۲۷ تیرماه آخرین جلسه کلاس کنکوری من در درس سازه های فولادی و  بتنی برگزار شد. به تمام دانشجویان عزیزی که در کلاس من بودند خسته نباشید میگم و امیدوارم کلاس براشون مفید بوده باشه .فکر کنم در حدود ۲۶ جلسه تونستیم فولاد و بتن رو تمام تقریبا بطور کامل با جزئیات تموم کنیم.  

برای همه دانشجوها بخصوص دانشجوهای کلاس خودم آرزوی موفقیت میکنم. 

لازم به توضیحه که  کلاسهای این دوره در آموزشگاههای ترنج و ماهان برگزار شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://godmother.blogsky.com

خییییییییلی ممنون

سایه سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ق.ظ http://godmother.blogsky.com

آقای مهندس امیدی سلام
من دانشجوی کاردانی معماری هستم
لطفا من را برای نحوه درس خواندن و کلاس های کنکور و آموزشگاه معتبر در زمینه کاردانی به کارشناسی راهنمایی میکنید

با سلام به شما دانشجوی عزیز
البته رسهای رشته معماری با عمران خیلی متفاوته و برخی جاها یکسری اشتراکاتی وجود داره . به هر حال حجم مطالب معماری بیشتره ولی در عمران مطالب محاسباتی و مفهومی غالبه. توصیه میکنم برای کنکور معماری این کتابها رو بخونی :
1- آشنایی با معماری اسلامی ایران استاد محمد کریم پیرنیا
2- سبک شناسی معماری ایران استاد محمد کریم پیرنیا
3- مبانی و مفاهیم در معماری معاصر غرب وحید قبادیان
4- مصالح شناسی سیاوش کباری
6- معماری ایران (دوره اسلامی) محمد یوسف کیانی
7- جزییات معماری ساختمانهای اجری نشریه 92 سازمان برنامه
8- فرهنگ مصورهنرهای تجسمی پرویز مرزبان وحبیب معروف
9- مبانی هنرهای تجسمی غلام حسین نامی
10- عناصر رنگ ایتن ایتن
11- معماری فرم فضا نظم فرانسیس د.ک.چینگ
12- تاریخ وهنر معماری ایران دوره اسلامی محمد یوسف کیانی
13- معماری 1و2 انتشارات دیبا گران
14- ریاضی انتشارات دیبا گران
15- اجزا ساختمان و ساختمان جزوه مهندس امیدی
16- مبانی هنرهای تجسمی هنرستان
17- تاسیسات هنرستان
18- آشنایی با بناهای تاریخی هنرستان
19- آشنایی با معماری جهان محمدابراهیم زارعی
20- هندسه سال دوم دبیرستان
21- تاسیسات طباطبایی
22- ادبیات پنج استاد و راهنمای آن
23-نگارش زبان فارسی انتشارات سمت
24-معارف اسلامی انتشارات سمت
25-عناصر و جزئیات ساختمان کتابهای هنرستان

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد