وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

تعطیلات

به اطلاع دانشجویان و علاقمندان به وبلاگ میرسانم که به علت اینکه تا 10 روز آینده در سفر هستم نمیتونم مطالب وبلاگ رو به روز کنم ..انشاالله بعد از سفر( اگر عمری باقی بود)  با انگیزه ای مضاعف مطالب بسیار جالب و مفیدی رو برای شما عزیزان در وبلاگ قرار میدم...

موفق و پیروز باشید...

برای همه شما هم تعطیلات خوب و پر باری رو آرزو میکنم ..........

نظرات 5 + ارسال نظر
طرح نو دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید.من دانشجوی کارشناسی ناپیوسته عمران-عمران دانشگاه توسعه هستم می خواستم بدونم ترم بعد افتخار شاگردی شما رو دارم یا..... چون یادمه میگفتین دیگه با ما کلاس نمیگیرین.استاد نذارین خوب و بد با هم بسوزن

[ بدون نام ] یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

باعرض سلام خدمت شمااستادمحترم.استادممکنه شمادرس سیالات عمران-عمران را این ترم خودتون تدریس کنید.اگرشماموافقیدمابااستادحقایق صحبت کنیم.

با سلام به شما دانشجوی عزیز
بنده مخالفتی با این مورد ندام فقط باید یکسرس مصلحت اندیشی ها هم در نظر گرفته شود به هر حال تصمیم با مدیر گروه محترم است.
موفق باشید

دانشجوی شما پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ق.ظ

استاد خوش باشی.سفر سلامت

منتظر چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام.آقای مهندس لطف کنین هرچه زودتر ویرایش سوم مطلب (قدر شناسی کجاست) رو روی وبلاگتون قرار بدین!ما بیصبرانه منتظریم.

شاگرد سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ

سفر به سلامت خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد