وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دروس ترم آینده

به احتمال بسیار زیاد دروسی که توسط اینجانب در ترم آینده در موسسه آبادانی و توسعه روستاها تدریس خواهد شد عبارتند از  

 اجرای ساختمان   

ماشین آلات ساختمانی 

مصالح ساختمانی

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ق.ظ

بابااستاد بی خیال پاشو بیا تکنولوزی رو دوباره بردار شما که نباید به حرفه اینا گوش کنید

با اینکه جمله بندی مناسبی ندارد ولی ممنون از نظر شما ..
موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید
به هر حال استاد عزیز من به شخصه خوشحال می شدم اگه بشه ترم آینده در خدمت شما باشم ولی اگه بنا به دلایلی که قبلا گفتید صلاح رو در این می دونید باشه،ولی من به عنوان یک دانشجو و شاگرد همیشه خواهان این بودم و هستم که با استاتید باسواد،سختگیر،متعهد و دلسوز برای دانشجو درس بردارم.
باتشکر از زحمات شما

با تشکر فراوان از اظهار لطف و محبت شما دانشجوی عزیز
من هم از اینکه در خدمت دانشجویان فهیمی چون شما باشم افتخار میکنم اما متاسفانه با توجه به نظرات دانشجویان در فرم ارزشیابی به نظرم رسید که روش تدریس بنده برای بخش عمده ای از دانشجویان کارشناسی ناپیوسته جذاب و خوشایند نبوده است.
به هر حال اگر قسمت باشد باز هم در خدمت شما عزیزان خواهم بود.
در پناه حق باشید

شاگرد دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام استاد
میخواستم بدونم ترم آینده با بچه های کارشناسی ناپیوسته عمران درس دارید؟

متاسفانه خیر ..تا این لحظه قرار بر این است که بنده در خدمت دانشجویان کاردانی عمران و کارشناسی مهندسی توسعه و آبادانی باشم.. البته چون من دیدم بچه های ناپیوسته زیاد از من راضی نیستن اینکارو کردم وگرنه همه دانشجوها برای من قابل احترام و عزیز هستند..
تا چه پیش آید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد