وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

منابع آزمون کاردانی به کارشناسی نقشه برداری

برای دیدن منابع آزمون کاردانی به کارشناسی رشته نقشه برداری لطفا به قسمت ( ادامه مطلب) مراجعه کنید.

منابع کنکور کاردانی به کارشناسی رشته  نقشه برداری :

1 .  نقشه برداری :

1-کتاب نقشه برداری عمومی هنرستان

2-جزوه نقشه برداری عمومی استاد امین الرعیا
3- جزوه نقشه برداری مسیر استاد امین الرعیا

4-کتاب نقشه برداری شمس نوبخت

5- کتاب نقشه برداری محمود دیانت خواه 

 

2 . فیزیک نور :

1-کتاب فیزیک نور خانم شهره حیدری

2-مبحث فیزیک نور  کتاب سال اول دبیرستان نوشته مهندس علیرضا عربشاهی 

 

3 . ژئودزی :

1-جزوه ژئودزی 1  کارشناسی دکتر نجفی علمداری

2- جزوه تعیین موقعیت به کمک اجرام سماوی استاد صالح آبادی

3- ژئودزی 1 و 2 (صالح آبادی )

4-جزوه ژئودزی استاد میر قاسم پور

 

4  . فتوگرامتری :

1-جزوه فتوگرامتری 1 و 2 ابوالفضل خاکبازان

2- کتاب فتوگرامتری کاربردی  مهندس ابوالفضل خاکبازان( دانشگاه شهید رجایی)

 

5 . ریاضی :

 منابع عمومی

 

6 . معارف :

1-کتاب اسماعیل فراهانی

2- کتاب  خیرالله اسماعیلی

3-کتاب معارف اسلامی 1  ( نهاد رهبری )

 7 . ادبیات :

1-کتاب باقر غلامی کلیشمی  

2- کتاب پرسش و پاسخ باقر غلامی کلیشمی  

3-کتاب زبان و نگارش فارسی باقر غلامی کلیشمی  

 

8 . زبان

منابع عمومی

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

ببخشید من دسترسی به منابع ندارم هیچ جوری در توانتون نیس کمک کنید ؟ با پست؟! فقط جزوات امین الرعایا رو؟!

متاسفانه خیر ..باید در تهران خیابان انقلاب دنبال منابع باشید

محمدی یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ق.ظ

سلام دوست خوب!شاید خنده دار باشه اما من دنبال جزوه های استفاده شده ام کلا با جزوه و کتاب نو نمیتونم درس بخونم امکانش هست از طریق خودتون یا دوستانتون جزواتی که خوندن و لازم ندارن رو تهیه کنم؟

من که در این مورد نمیتونم کاری بکنم غیر از اینکه نظر شما را منعکس کنم بقیه باشه به عهده خوانندگان نظر و دانشجویان مد نظر شما..

NDF یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام مجدد
اخه داخل دفترچه ثبت نام کنکور 90 فقط نام درس ها رو نوشته
منظور من اینکه مثلا ریاضی از چه مبحث هایی سوال میاد....
ممنون

به سرفصلهای مصوب آموزش عالی مربوط به رشته نقشه برداری که من قبلا در وبلاگ قرار دادم مراجعه بفرمایید

NDF شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ق.ظ

سلام ممنون از مطالب بالا
من چطور میتونم سرفصل های دقیق کنکور 90 رو پیدا کنم

اگه شما داشته یاشین که خیلی خوب میشه........

ممنون|||||||

با سلام
البته سرفصلها معمولا ثابت هستند و تغییرات زیادی نمیکنند و عمدتا شما میتونید به سرفصلهای سالهای گذشته رجوع کنید اما اگر میخواین دقیقا اطلاع پیدا کنید تنها مرجع دفترچه ثبت نام کنکور 90 هست.

هانی پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ

ممنوووووووووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد