وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

ارفاق مجدد در نمره میان ترم مقاومت مصالح پیام نور

برای کمک به دانشجویان بازهم یک نمره دیگر به نمرات میان ترم اضافه گردید..برگه های امتحان مقاومت مصالح (پیام نور) با ارفاق بسیار زیادی در حال تصحیح است لطفا بهیچ عنوان تقاضای افزایش نمره بصورت انفرادی نفرمایید چون تا حد امکان و بصورت کلی در مورد همه بصورت یکسان ارفاق اعمال شده (این بیشترین ارفاقی بوده که در تمام دوران تدریس داشته ام) و ارفاق بیش از این  به معنای زیر سوال رفتن کل سیستم آموزشی و اساتید و دانشجویان و ...است و شخصیت من اجازه چنین کاری را نمیدهد.

 

متاسفانه انتظار من از دانشجویانم خیلی بالاتر از این بود  نمیدانم ضعف تدریس بنده است یا کم کاری دانشجویان. چون سوالات آنقدرها هم سخت نیست و همه در حد متوسط و ساده هستند (خصوصا سوال پیچش که بسیار ساده بوده) 

نظرات 7 + ارسال نظر
مرتضی فلاحی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ب.ظ

ostad fallahi hastam daneshjoye payame noor ,ostad eteraz karde boodam be nomreye moghavemat shoma goftin ke nomreye erfaghi miantermo azam kam mikonin ,ostad khahesh mikonam in karo nakonin,moadelam kheili miad paien, mamnoon ,ostad montazere javabeton hastam bezarinesh toye weblogeton

میپذیرم و صرفنظر میکنم ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام استاد
می خواستم بدونم تا اینجایی که برگه هارو تصحیح کردید تعداد قبول نشده ها زیادند؟
با تشکر.

وحید چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ http://venus9.blogfa.com

با سلام و درود و خسته نباشید خدمت شما استاد امیدی عزیر
بخاطر ارفاق نمره ترم از شما بسیار سپاسگزارم .
ممنون

با سلام به شما
ارفاق به طور مساوی و عادلانه برای همه بوده ..امیدوارم در ترمهای آینده اصلا نیازی به ارفاق نباشد.
موفق باشید

دانشجوی پیام نور چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

ba salam khedmat ostad gerami
az zahamat delsuzane va alemane shoma dar toul tadris dar in daneshgah kamal tashakor ra daram.az inke shoma ostad man budid besiar khoshahal va raziam.omidvaram az kamkari ma ra bebakhshid

با سلام به شما
بعنوان مدرس وظیفه بنده بوده که آنچه میدانستم را می بایست به دانشجویانم منتقل میکردم که امیدوارم اینطور بوده باشد . در ضمن من هم تمام دانشجویانم را دوست دارم و ازبچه های پیام نور هم راضی هستم.
البته همه تقصیرات به گردن شما نیست و مقداری هم ناشی از مقدار کم ساعات کلاس تئوری-نحوه طراحی سوال-سیستم اخذ امتحان و ...دارد.
به امید دیدار شما در مقاطع بالاتر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام استاد محترم
می خواستم بدونم ۲ سوالی که قرار بود نمراتش بین سوالات دیگه تقسیم بشه این کار صورت گرفته؟

بله- البته اینکار طبق دستور العمل جدید که ابلاغ شده ممنوعه ..اما با این وجود به طور نامحسوس اینکار صورت گرفته..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:20 ب.ظ

ممنون استاد شما خیلی بزرگوارید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام جناب امیدی
از لطفی که در حق ما دانشجویان داشتید کمال تشکر را دارم
درمورد نحوه تدریستان باید عرض کنم بدون اغراق در تمام دوران تحصیلم استاد یا معلمی نداشته ام که همچون شما بتواند مطالب پیچیده را با زبانی ساده جا بیندازد
پس هرگز درمورد تدریستان شک نکنید
راستی من قسمت "درباره من بیشتر بدانید" را مطاله کردم
خوشحالم که طی دوران تحصیلم با انسانی کارآزموده و هنرمند آشنا شدم

و یه بیت شعر از خودم به شما تقدیم می کنم.


هرکه آموخت تو را علمی, همواره او استاد توست
نامش گر از خاطر رود, علمش ولی در یاد توست



از اظهار لطف شما سپاسگزارم
با آرزوی موفقیت برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد