وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

آموزش اسکیس حرفه ای

  

 قابل توجه دانشجویان معماری همدان

 برگزاری دوره های حرفه ای آموزش پرسپکتیو، ترکیب فرم،مهارتهای دست آزاد و ارائه اسکیس حرفه ای با حضور 

مهندس محمد پیرداوری مولف کتاب معماری فرم (انتشارات گنج هنر)

ظرفیت ثبت نام محدود (اولویت بر اساس تاریخ ثبت نام خواهد بود)

ویژه کنکور کارشناسی ارشد آزاد 

15 جلسه 2 ساعته (جمعا 30 ساعت ) +جلسه رفع اشکال و کورکسیون نهایی 

جهت ثبت نام میتوانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید:


 ظرفیت تکمیل شده و علاقه مندان میتوانند انشالله برای دوره های بعدی اقدام نمایند.

نظرات 6 + ارسال نظر
حسن شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ

اکهی

داریوش پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام استاد عزیز
بنده یک فیلم45دقیقه ای مربوط به اجرای بدنه سد کارون 3ویک فیلم 10دقیقه ای کنترلهای ویژه دوره ساخت این سد(شامل1-پایش روند خنک سازی بتن حجیم2-پایش اندازه درزهای انقباضی در زمان تزریق)در اختیار دارم .اگر مایل باشید در کلاس تکنولوژی بتن (دانشکده عمران وتوسعه)آن رابرای دوستان دانشجو به نمایش بگذاریم یک ایمیل برایم بفرستید تا در هرتاریخی که شما میخواهید این کار را انجام بدهیم
البته بنده خودم میتوانم لپ تاپ جور کنم.به نظر بنده دیدن این فیلم ها برای دوستان مثمر ثمر خواهد بود.chahardoli69@yahoo.com

با سلام
حتما..فقط اجازه بدید من یه نگاهی به فیلم بندازم بعد در صورت مناسب بودن و مرتبط بودن با بحث حتما اینکارو خواهیم کرد..
با تشکر از شما

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ

این اسکیس همون اسکیه منظور؟
مگه شما عمران نبودید چرا رفتید تو اسکی تدریس می کنید؟

دانشجوی ترم پیش چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام استاد امیدی
خسته نباشید
والا از اونجایی که من براتون خیلی احترام قائلم گفتم بیام سایت یه سر بزنم
امیدوارم بچه های این ترم بهتر از ما باشن
و پایان ترم با نمره های خوب قبول شن

ممنون ..موفق باشید

دانشجوی معماری سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام.خداییش خودمونیما این که تازگیها مد شده میگن هرچه زودتر ثبت نام کنید یا اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنن همش تبلیغه.من هزاربار این هارو شنیدم و بعد از مدتی هم که تازه از مدت گذشته بود التماس می کردن بیام ثبت نام کنم.مگه این استادپیرداورکیه ؟یه چند تا کتاب از رو رفرنس های خارجی خونده میاد تدریس میکنه.تازه از خداش هم باید باشه میاد همدان وگرنه تو تهران اینقدر استاد خوب ریخته که فرصتی برای عرض اندام ایشان نمی ماند.با تشکر مدیریت پخش

بهر حال هر کس نظر و عقیده ای دارد و از نظر من هر نظر و عقیده ای قابل احترام است و در نهایت قضاوت با خوانندگان و بازدیدکنندگان است
فقط باید در مورد چیزی که اظهار نظر میکنیم مطلع باشیم مثلا همین اسکیس خوب است بدانید این درس کاملا عملی و نوعی طراحی است و تسلط بر آن فقط متکی بر تمرین و ممارست زیاد عملی است و با خواندن کتاب یاد گرفتن آن غیر ممکن است.
به هر حال از نظر شما ممنون

دانش آموز دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااای.چقدر گرون؟
این هزینه رو با یارانه حساب کردین یا بدون یارانه؟
نمی دونم چرا اینقدر کلاسا-کتابا-امتحانهاوحتی استادها-دبیرها-معلم ها گرون شدند.در حالی که باید جوی تو کشور فراهم بشه تا اونی که بدبخت و فقیر هستش از علم محروم نباشه.یک کتاب مقاومت مصالح مثلا که فقط ۴-۵ فصلش تدریس میشه آدم باید با۱۵۰۰۰ تومان کل کتابو بخره.و کتابای دیگه هم همینطور.این فقط نشانه ضعف مدیریتی هستش که ورق رو حروم می کنه-پول رو حروم میکنه-جابه جایی کتاب رو سخت میکنه.من از تمام تحصیلی که داشتم فقط یک جمله رو به همه تحصیلم ارزش قائلم واین بود که هدف رضایت مشتری و ارباب رجوع است واگر کسی از این راه غافل شد هم سود خودش رو پایین میاره هم مشتری رو ناراضی میکنه.در واقع هردو ضرر می کنند.پس بیایید با کم کردن قیمت کلاسها افراد ضعیف و ناتوان رو هم یاد کنیم و فکر نکنیم فقط ما هستیم.

با شما تا حدی موافقم اما بسیاری اوقات قیمتها مخصوصا در دروس خاص که کمیاب هستند فقط توسط استاد مربوطه تعیین میشه .بااین حال من رایزنی کردم و قرار شد هرکس که من معرفیش کنم 10 الی 15 درصد تخفیف بگیره.
اما همین کلاس مهندس پیرداوری در تهران 650000 برای هر نفر هست تازه اگر زود ثبت نام کنید میتونید شرکت کنید وگرنه ظرفیت پر میشه
به هر حال هر کلاسی مخاطبین خاص خودش رو داره و این هم از کلاسهای پر طرفداره چون ایشون از معروفترین مدرسین اسکیس هستن ودیگه همدان تدریس نمیکنن و بخاطر یک سری ارتباطات پذیرفتن که همدان بیان.
به هر حال هدف موسسه بالا بردن سطح مهندسی در سطح استانه و امیدواریم چند سال بعد نتیجشو خیلی محسوس ببینیم.
موفق باشید و ممنون از اظهار نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد