وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

اساتید یکسری از کلاسهای عمرانی آموزشگاه سهروردی

1- تحلیل سازه ها (مهندس شمالی)  

2- مقاومت مصالح (مهندس شمالی) 

3-طراحی راه و روسازی (دکتر طهماسبی) 

4-جزئیات ساختمان (کاربردی) (دکتر طهماسبی) 

5-مکانیک خاک (مهندس امیدی)  

مهندسی پی (مهندس امیدی)

6-مکانیک سیالات (مهندس امیدی)  

هیدرولیک (مهندس امید ی-دکترشکری)

7-سازه های فولادی (مهندس قاسمی) 

8-سازه های بتنی (مهندس قاسمی) 

9-زبان تخصصی (دکتر امیری) 

10-نرم افزارهای ETABS و SAFE  (مهندس جعفری -مهندس طاهری نیا) 

 

حداقل تعداد نفرات کلاس 10 و حداکثر 20 میباشد.  معمولا هر درس 16 الی 20 جلسه 2ساعته خواهد بود.  جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد. 

 

آدرس موسسه : همدان-انتهای خیابان آزاد غربی-نرسیده به چهارراه شهناز -پلاک 144 

تلفکس : 8256301-8256302

نظرات 9 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

مهندس یه انتقاد یا پیشنهاد دارم.اسم استاد شکری تویه لیست استاداتون باعث فرار کلی از دانشجوها از اموزشگاه شما میشه.من هم سیالات هم مقاومتو با ایشون پاس کردم و یکیشو 19 و دیگریو 19.5 گرفتم.و به نظر تمام بچه هایی که باهاشون کلاس داشتیم با اینکه رتبه برتر دکتری هستن ولی بدون جزوه هیچ نوع سوادی ندارند.ایشون حتی تویه تحلیل یه خرپای خیلی ساده که با یک برش حل میشد و اکثر بچه ها حل کرده بودند گیر کرده بود.

در آموزشگاه ما از همه اساتید که مایل باشن تدریس کنن استقبال میشه و اصلا انحصار طلبی وجود نداره..برای هر درسی حداقل 2 استاد وجود داره که دانشجویان میتونن انتخاب کنن و اصلا اجباری در کار نیست و اگر استادی موفق نباشه حتما کلاسی هم براش تشکیل نخواهد شد .تشکیل کلاس فقط با ثبت نام دانشجویان و انتخاب استاد توسط دانشجو موجودیت پیدا میکنه..اونجا دیگه هر کس بسته به استقبال دانشجویان میتونه کلاس تشکیل بده..

دانش آموز چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام.منم از شما آقای امیدی بابت ترم پیش شاکی هستم.چرا حق بعضی از افراد که به قولی پاچه خواری می کردند بعد از کلاس همه داده شد؟؟؟یه بارم قبلا گفتم اون پسره که تو کار ساختمان بود رو شما بابیشترین نمره ممکن قبول کردید؟؟؟آیا حرف نزدن و سکوت کردن یعنی تضییع حق؟شاید بگید به همه نمره مساوی ارفاق کردید ولی در عمل به اونها لطف کردید.چون شماره همراهتون رو گرفته بودن و مدام با شما تماس داشتن بعد از امتحانات وقتی هم که دیدن خیلی امتحان سخته.و واقعا هم امتحان ترم پیش پیام نور خیلی سخت بود.اگه به جوابا دقت کنید برای هر سوال یک صفحه کامل جواب نوشته.چطوری با این وقت کم میشد جواب داد.بجز اینکه پارتی داشت؟

دانشجوی پیام نور یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام اقای امیدی
امیدوارم چیزی رو که مینویسم بخونید و جراتش رو داشته باشید که از قسمت نظرات حذفش نکنید.
ترم پیش خوشحال بودم که بعد ۴ سال به استادی بر خورده بودم که نه به دختر های ...لطف(نمره)اضافی میکرد نه به پسرهای اخر کلاس.با خودم گفتم اگه این نمره بده نیست حداقل این خوبی رو داره که به هیچ دانشجویی نمیده.قبلا بهتون گفته بودم که از اینکه شما استاد من بودید خوشحالم اما الان میگم غلط کردم چرا که چیزی رو که شنیدم باور کردم.شما میگفتید به هیچ کس نمره اضافی نمیدید ولی اگربه یک نفر ۰.۲۵ نمره اضافه کنید به تمام کلاس اضافه خواهید کرد.
لطفا ادعای کاری رو که نمیتونید انجام بدید(بی خود)نکنید.با تشکر

همه نظرات رو باید شنید و خوند .اگر از شخصی همه راضی باشند که باید در یکرو بودن آن شخص شک کرد
هرکس آزاده که هر طور که میخواد در مورد هر چیز قضاوت کنه به شرطی که در بیان نظرش توهین یا..بکار نبره.
همیشه از دیدن نظرات مخالف خوشحال خواهم شد چون یکی از نشانه های صداقت است.

س سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ

یه سوال دیگه اینکه ایشون فقط تو زبان تخصصی عمران ومعماری قوین یا کارشون اصلا زبان هستش؟

اینطور که فهمیدم موسسه زبان ایشون تو خیابون پاستور باید باشه..ولی اسم موسسه رو نمیدونم برید اونجا حتما پیداش میکنید..کلا کار ایشون و موفقیتشون تو تدریس زبان هست.

س سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام.لطف کنید بگید به دکتر امیری که موسسه زبانشون کجاست؟من خیلی عجله دارم چون تا ارشد ۱ ماه و نیم دیگه بیشتر وقت نیست.جواباتون در لینکهای بالا خیلی مبهم و سربالاست.دقیق نگفتید.چیزی-مدرکی-نشونی که بشه پیداشون کرد؟مثلا گفتید دانشگاه بوعلی.ولی چه روزی چه ساعتی کجای دانشگاه؟شاید ندونید ولی لطف کنید ازشون بپرسید بهرحال شما باهاشون ارتباط دارین.یه سوال دیگه اینکه قبولی های ایشون تو ielts و toefl و ارشد مترجمی چطورین نسبتش؟

س دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ب.ظ

ببخشید ایشون دکترن من گفتم مهندس

س دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام.این مهندس امیری رو کجا می تونم پیدا کنم.اتفاقا من خیلی علاقه دارم به زبان انگلیسی.می خوام برای ارشد ازشون راهنمایی بگیرم.من ایشون رو نمیشناختم.فقط بگید کجا می تونم پیداشون کنم.موسسه شما چه وقت ها هستن؟

هنوز در مرحله ژیش ثبت نام هستیم و با اساتید از لحاظ ساعت حضور و زمان کلاس مذاکره نشده هر کلاس پس از تکمیل ظرفیت از لحاظ زمانی با استاد و دانشجویان هماهنگ میشود و بهترین زمان از لحاظ دو طرف انتخاب میشود.
البته فکر کنم خود ایشون یک موسسه آموزشی زبان دارند ولی دقیقا اطلاع ندارم .چون هماهنگ کننده با ایشان من نیستم .

یه نفر یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

با سلام
بنده سعی دارم که در سال آینده کارشناسی ارشد قبول بشم می خواستم از شما راهنمایی بگیرم برای اینکه بتونم در رشته مورد علاقه و دانشگاه معتبر قبول بشم آیا شرکت در کلاسهای تقویتی خوبه؟آیا به نظر شما برای اونی که شهرستانی هست مناسبه؟
با تشکر

حتما..هر کسی میتونه در رشته و دانشگاه مورد علاقه اش قبول بشه
تنها رمز موفقیت تلاش و زحمت کشیدنه...
برای راهنمایی به اطلاعات جزئی در مورد هر شخص از قبیل دانشگاه دوره کارشناسی-رشته-میزان ساعات آزاد در طول روز و ... نیاز هست

س یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ

این مهندس جعفری رو عوض کن.ما باهاش درس داریم هیچ خوب تدریس نمی کنه.این آقای دکتر امیری رو میشه بیو گرافیش رو خلاصه بگید.؟ایشون تا چه حد در مترجمی زبان واردند؟

مهندس جعفری در نرم افزارهای عمران واقعا تجربه و مهارت فوق العاده ای دارند..مهندس طاهر نیا هم تقریبا ۸۰ درصد سازه های مشکل و با زیربناهای زیاد همدان که میره شهرداری کاره ایشونه.
عجیبه که شما دکتر امیری رو نمیشناسین ..ایشان تنها مدرس حرفه ای دوره های IELTS و TOEFL در همدان هستند...
از مدرسین دانشگاه بوعلی سینا و دارای چندین فوق لیسانس از جمله مهندسی مکانیک- زبان شناسی و ...هستند. از بس متقاضی کلاس با ایشون زیاده حتی یه لحظه وقت آزاد هم ندارند..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد