وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دعوت از دانشجویان علاقمند به کارهای اجرایی عمران

به اطلاع میرساند یکی از پروژه های تحت نظارت بنده در شهر همدان-واقع در خیابان باباطاهر شروع بکار نموده و اکنون در مرحله گودبرداری است و در جهت آموزش اجرایی میتواند مفید واقع شود لذا یکی از دانشجویان عمران میتواند تحت نظارت و به نمایندگی من در محل پروژه حضور داشته باشد.

توجه : دانشجوی مورد نظر باید درس اجرای ساختمان را گذرانده باشد.

در صورت تمایل میتوانید در قسمت نظرات همین بخش اعلام آمادگی نمایید.

نظرات 13 + ارسال نظر
وحید شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام دانشجوی ترم آخر عمرانم ودر کار های اجرایی مهارت دارم در صورت درخواست کار حاضر به همکاری هستم

متاسفانه فعلا در این زمینه فعالیتی ندارم و تمرکز بنده روی مسائل آموزشی و تحصیلات تکمیلی است

الماسی یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام استاد من دانشجوی کارشناسی معماری هستم می تونم بیام پیش شماکار های اجرایی یاد بگیرم

دیروز پاسخ سوال شما رو نوشتم..

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام
خسته نباشید
میخوستم اعلام آمادگی کنم در مورد پروژه درست اجراتون.دانشجوی کارشناسی ناپیوسته عمران در موسسه توسعه هستم.در ضمن دوره اجرای سازه های فولادی را در آموزشگاه گذرانده ام.(معذرت میخوام که خودمو معرفی نکردم)

بعد از ظهر ها که من در موسسه آبادانی هستم حضورا تشریف بیاورید تا راهنماییهای لازم انجام شود..

amin سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام
ای کاش فکر ما دانشجوهای آب هم بودین

دانشجو یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام استاد
رزومه ام را برایتان ایمیل میکنم
امیدوارم بتوانم در خدمتتان باشم

فقط دقت کنید که قضیه استخدام نیست و فقط بحث یادگیری برای دانشجویان علاقه مند است..

a چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

salam ostad.
daneshjohaye alaghemand ro key motale mikonid?/?
mer30.

انشالله به زودی

آتنا شیرشکار دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام استاد .
من درس اجرای ساختمانو گذروندم. اگه شما صلاح بدونید من میتونم شرکت کنم!
ممنون

hamid دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ

salam ostad.khoda ghovat.az bachehaye modiriat projam payam nuram.tasmim darim bacheha ro jam konimo be ye bazdide elmi az projehaye dar hale ejra berim.mishe darin zamine maro komak o rahnamayi konin va maro moarefi konid?

بهتره این طور برنامه ها رو حتما با حمایت و مسوولیت دانشگاه انجام بدین..به عنوان پیشنهاد میتونید به مدیر گروهتون بگین تا با مدیر طرحهای عمرانی دانشگاه بو علی مکاتبه کنه و برای بازدید از طرحهای عمرانی که در سایت دانشگاه بو علی در حال اجرا هستن هماهنگ کنه...

دانشجوی ترم 2کارشناسی عمران یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

باسلام وخسته نباشید
استاد من واحد اجرای ساختمان رو دو ترم قبل گذراندم البته در محضر خود شما
خوشحال میشم اگه یکبار دیگه بتونم به صورت عملی این واحد رو بگذرانم.

دیدی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام.دیدی گفتم همش خوراک شما شده این عمرانیها.بابا آخه مگه صنایع آدم نیستن.اگه یه ذره به اونا بها میدادین الان اونا اورستو فتح کرده بودن.حالا مهندس صنایع بیکار نمیششششششششششششه بیاد؟

رشته تخصصی من مهندسی عمران است و فقط یک ترم با دانشجویان صنایع پیام نور مقاومت داشته ام..این وبلاگ هم مربوط به دانشجویان عمران است پس انتظار شما بیجاست..

شاگرد یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام استاد
لطفا در مورد انواع اتصالات سازه مطلب بذارید؟

به کتاب راهنمای اتصالات فولادی مراجعه فرمایید

اعلام آمادگی شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام استاد
من از دانشجوای تکنولوژی توسعه ام
تابستونم قراره کارآموزی بردارم
خیلی خوشحال می شم اگه بتونم تو این پروژه باشم
منتظر جوابتون می مونم
البته امیدوارم آقا بودن از شرایطتون نباشه
من از دانشجوای دختر دانشگاه هستم

دانشجو شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ

سلام. عصرتون بخیر
میخواستمبدونم خانم ها هممیتونن بیان

خانم یا آقا نداره فقط بستگی داره که از عهده کار اجرایی بتونید بربیاین یا نه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد