وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

عکس یادگاری در ششمین کنگره ملی عمران (سمنان)


نظرات 7 + ارسال نظر
طرح نو جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام. میشه لطف کنید از base نوشتن ی مقاله برامون بگید . منظورم اینه که چجوری شروع کنیم؟
با تشکر

برای توضیح نگارش مقاله اگر مقدور است حضورا تشریف بیاورید چون بحث بسیار مفصل است و در 5 یا 6 خط نمیگنجد...

سلام چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام استاد.خیلی طفره میرید از سوال من چرااااااااااااااااا؟چرا نمیگید طرفدارپرسپولیس هستی یا اس؟چرا نمی گییییی طرفدار چه تیم خارجی هستی؟خب حالا اونا پولشو بگیرن ما نگاه کنیم.مگه ایرادی داره؟الان شما دارین درس میدین کی پول میگیره ؟ما باید بگیم چون شما داری پول میگیری گوش ندیم به صحبتاتون.به هرحال من فکرمیکنم شما اصلا اهل ورزش نیستین.ورزش برای سلامتی بدن ارزشش از درس و دانشگاه هم بالاتره.الان نمی خواستم اینو بگم ولی میگم تو عکستون شما نسبت به پارسال خیلی پیرتر شدین.به خاطر اینکه اصلا اعتقادی به ورزش و فوتبال و....ندارین.همه زندگی که درس و دانشگاه نیستش که آخه.یک سوال پرسیدما

شما باید رشته تربیت بدنی میرفتی ...من بیش از 10 سال بصورت حرفه ای ورزش میکردم اونم نه تو یه رشته بلکه چند تا رشته ...اما لازم نیست همش آدم از خودش تعریف کنه ...اگر دقت کرده باشید به شما گفتم اینکه فقط بشینی فوتبال رو نگاه کنی اصلا فایده نداره وگرنه من از طرفدارای پر و پا قرص ورزش هستم ...یه عکس هم براتون تو وبلاگ میذارم که فکر کنم براتون جالب باشه...

amin سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام استاد
خواستم بگم بهتون تبریک میگم واقعا خوش عکسید، راستی اون آقایی که کنارتون ایستادن جهرشون خیلی آشناست!!!

خواهش! سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ

استاد لطف بفرمایید مقاله ای که خودتون ارائه دادید روهم برای دانلود قرار بدید.تشکر

حتما ..مقاله در مورد تغییر خصوصیات مهندسی خاک بنتونیت بعد از رفع آلودگی از اون هستش ..سعی میکنم بزودی اونو در وبلاگ قرار بدم..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ

هه هه هه...
چه شود!!!!یه کنگره اونم توسطح ملی با این وضعیت...
استاد بزرگواری بفرمایید مقاله ای که خودتون ارائه دادید رو هم برای دانلود قرار بدید.

خواهش! دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

استاد عزیز خواهشی که تو کلاس ازتون کردم(مبنی بر گذاشتن مطلب تو بخش خاطره ها از کنگره عمران)یه چند درصدش رو انجام دادید.اون هم که بعضی ها رو مرتکب اشتباه کرد.
پس دوباره خواهشمو مطرح میکنم.لطفا از خاطرات شیرین و یا تلخ کنگره ملی عمران برامون صحبت بکنین.منتظریم...

خاطره شیرین و تلخ قاطی بود و اونم این بود که وقتی برای محل اسکان و خواب که هزینه اون رو هم قبلا گرفته بودن سوال کردیم گفتند مهمانسرای مخابرات باید برید (که قرار بود هتل دربند که هتل نوساز و خوبی بود باشه) تازه مکانش هم کاملا دور از دانشگاه بود...بعد گفتیم پس سرویس کجاست که ما رو ببره؟ گفتند مگه ماشین نیاوردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتیم نخیر....گفتند پس یه راهنمایی خدمت شما میکنیم و اون اینکه یه آژانس میگیرین میبره شما رو اونجا!!!!!!!!!
شب که شد زنگ زدیم آژانس ..هر آزانس که زنگ میزدیم میگفت مطمئنید که راست میگید ..سر کاری نباشه !!!!
خلاصه بماند تا بقیه ماجرا را بعدا براتون تعریف میکنم...

سلام دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام.اینقدرشما می گفتین سمنان بده اینجوراهم نیست.الان این عکسی که گذاشتین والا از دانشکده فنی مهندسی بوعلی هم شیک تره هم زیباست نمای ساختمانش و توش.هم اینکه تازه دانشکده مهندسی برق و کامپوترشونم جداست.مال عمرانشون جداست.مال صنایع و معدنشون جداست.کی همدان اینجوریه.یک علوم پایه و یه ادبیاتو و یک فنی مهندسی

شما هم که مرتکب یه اشتباه بزرگ شدین و اونم نظر دادن فقط از دور و از روی ظاهر بود....اولا این زاویه دوربین بسیار محدود است و دور و بر اونجا تا چشم کار میکرد بیابون بی آب و علف بود ...دوما منظور من کیفیت بود نه کمیت و شکل ظاهر...کیفیت برنامه ریزی، نحوه برخورد با مهمانان، نوع برخورد مردم در سطح شهر و ....

تو مو میبینی و من پیچش مو ......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد