وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

در مورد آموزش کار اجرایی

چند تن از دانشجویان (خانم) در مورد کار اجرایی پیشنهادی بنده جهت کار آموزی مراجعه کرده و پروژه باباطاهر را به خود اختصاص داده اند ..پروژه های واقع در شهرک فرهنگیان، شهرک الوند و شاپسند را به علت دوری مسیر و ... به آقایان  اختصاص داده ام  لذا فقط دانشجویان پسر در این موارد درخواست نمایند.

با تشکر و پوزش از دانشجویان علاقمند خانم

نظرات 6 + ارسال نظر
الماسی سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام استاد.نشانیه پروژه هاکجاست

حضورا تشریف بیاورید ...من فردا ساعت 10 تا 12 در موسسه سهروردی کلاس دارم..

الماسی دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام استاد. فردا ساعت چند و کجا بیام سر پروژه

شما هر موقع خواستید میتوانید سر پروژه باشید ولی اینکه من چه موقع اونجا خواهم آمد مشخص نیست..

الماسی یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام استاد.
استاد من می تونم به هر دو پروژه سر بزنم ولی حقیقتش اینکه میخواستم بپرسم جزء سابقه کارم حساب می کنید.ممنون

خیر ..حضور شما هیچگونه ثبت نمیشود که بتواند سابقه باشد...

الماسی یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام استاد من دانشجوی کارشناسی معماری هستم من می خواستم بدونم می تونم بیام سر پروژه پیش شما بیشتر باکارهای اجرایی اشناشم

الان در حال حاضر دو پروژه دارم که هر دو در مرحله اجرای سقف هستند یکی کامپوزیت و دیگری کرمیت..میتوانید ..از لحاظ من مشکلی نیست ولی سر زدن من به پروژه ها دائمی نیست و محدود است..ولی خودتان میتوانید دائم سر پروژه باشید ...

علی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ http://alifereydoony@yahoo.com

خیلی ممنون مهندس.کجا باید مراجعه کنم؟
(در ضمن ترم 6 پیوسته هستم و این ترم هم به امید خدا فولاد 2 و بتن 2 وپی و زلزله و غیره رو تموم می کنم)

حضورا به خودم مراجعه کنید..معمولا همه روزهای هفته بعد از ظهر ها موسسه آبادانی هستم

علی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ http://alifereydoony.blogfa.com

سلام استاد.برای این پروژه ها فقط جهت کاراموزی میشه اومد؟نمیشه برای این که کار اجرایی یاد بگیریم به شما زحمت بدیم؟

خیر لازم نیست کارآموزی باشد..میتوانید مراجعه نمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد