وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

پیرامون تشکیل یک وبلاگ انتقادی

چند ماهی است که وبلاگی با زمینه طنز و انتقاد در مورد موسسه آبادانی و توسعه روستاها ، اساتید و ....راه اندازی شده (بنام سوتی های اساتید و موسسه عمران توسعه)  البته من خبری از تشکیل این وبلاگ نداشتم و یک هفته ای هست که مطلع شدم ..اصولا و کاملا با انتقاد و زیر ذره بین قرار گرفتن اشخاص و موضوعات خاص موافقم..فقط نکته ای هست که خدمت دوستان این وبلاگ هم  عرض کردم که مرز بین انتقاد و توهین بسیار بسیار باریک است و پا گذاشتن در این راه بسی دشوار...مطالب وبلاگ را که مطالعه میکردم برخی نوشته ها قلم بسیار خوب و دقیقی داشت و این مرز کاملا رعایت شده بود که من بسیار پسندیدم..فقط یکی دو مورد از نوشته های اولیه وبلاگ بود که به نظر من پا کمی فراتر از مرزهای طنز انتقادی رفته بود (که گذاشتم به حساب نوپا بودن وبلاگ و در رفتن از دست و ...) انصافا بچه ها سعی کردند در نوشته های بعدی جوانب احتیاط بیشتری رو رعایت کنند و فکر میکنم اگه این حریم ها حفظ بشه روز به روز تعداد مخاطبین و طرفداران وبلاگ زیاد بشه (به نظر بنده حتی اشخاص مورد نقد هم در صورت انتقاد صحیح از آنها حمایت خواهند کرد ..مثلا در مورد من هم مطلبی نوشته شده بود که گرچه در مورد من عمومیت نداشت و یه مورد خاص بود ولی نه تنها ناراحت نشدم بلکه ازشون بخاطر تذکر و شوخی جالبشون  تشکر هم کردم) ...به هر حال من دوست خودمو کسی میبینم که نقاط ضعفمو بیشتر برام روشن کنه پس لینک این دوستان هم در بین دوستان وبلاگم قرار دادم و با نوشتن این مطلب هم سعی کردم هم حرفی رو بیان کرده باشم هم برای وبلاگ این دوستان تبلیغی شده باشه و بدونن که در صورت گام برداشتن صحیح از اونا حمایت میشه ...

با آرزوی موفقیت برای تمامی کسانی که از هر کار و حرکتی که میکنند قصدی خیر و حق دارند...

یا حق

نظرات 7 + ارسال نظر
دروغ چرا؟ جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ

شما که از به روز شدن وبلاگ atrsutiخبرندارین چرا تهمت میزنید برید ببینید چه مطالب جالبی اضافه شده؟؟!!........

دوست عزیز شما کلا خواب هستین.. آخرین مطلب که تاریخش 18 خرداده الان 14 روزه که تغییری نکرده ...این به روزه.!!!!!!!!!.حتی یه نظر هم اضافه نشده !!!..یعنی فعلا وبلاگ تعطیله....من خودم چک میکنم و به محض فعالیت مجدد متوجه میشم...

دروغ چرا؟ یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ

این جمله شما در داخل این مطلب بود(لینک این دوستان هم در بین دوستان وبلاگم قرار دادم )چرا atrsutiرالینک نکرده اید اما این جمله رانوشته اید؟دروغ چرا؟؟؟؟.....

اولا وقتی از مطلبی اطلاعی ندارید و ناآگاه هستید از تهمت زدن به کسی اجتناب کنید..شما هم مثل اینکه تازه اولین بارتونه وبلاگ منو میبینید و تا الان خواب بودید چون تا چند روز پیش هم لینک بود اما به تازگی لینکشون حذف شد بخاطر اینکه بچه های وبلاگ فعال نیستند و وبلاگ رو به روز نمیکنند..من قبلا هم این کارو در سه مورد از وبلاگ دانشجوهام که لینکشون رو تو وبلاگ گذاشته بودم هم انجام دادم و به صاحبان اون وبلاگها فهموندم که باید وبلاگ فعال بشه ...اگه وبلاگی فعال نباشه و به روز نباشه لینکشو حذف میکنم و اگه دوباره فعال بشه و مطالب به روز بذاره لینکشو دوباره برمیگردونم...اینکار بخاطر اینه که صاحبان وبلاگ بدونن موظفن که وبلاگاشونو به روز کنند چون هیچ کس یه وبلاگ مرده و بی رونق رو دوست نداره...به هر حال با ادامه فعالیت در این وبلاگ لینک اونها برخواهد گشت...در غیر اینصورت خیر...

سوال تکنو بتن ۱ دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ق.ظ

با اسلام خدمت مهندس امیدی.امید دل دوستان!(بعد از خدا)
استاد اصولا تنش حرارتی در بتن چه بلایی سر بتن میاره و اساس کار آرماتور حرارتی چیه و چطور بکار برده میشه؟

با سلام
تنش حرارتی خصوصا در بتنهای مسطح و صفحه ای (دالهای بتنی) در بتن موجب انبساط بتن و ایجاد کشش در بتن و ایجاد ترک های مویی روی سطح بتن خواهد شد که با بکار بردن آرماتورهای حرارتی بصورت شبکه (بخاطر تحمل تنش در دو جهت عمود بر هم) (معمولا میلگردهای 6 یا 8 که ساده هستند و آجدار نیستند) این تنشها توسط این میلگردها تحمل میشه ...باید توجه داشت که میلگردهای حرارتی حتما بصورت صاف و مستقیم بکار روند تا بتوانند کشش را تحمل کنند...(در سقفهای تیرچه بلوک،کامپوزیت و کرمیت این میلگردها در روی سقف و به فاصله 2-3 سانتی زیر بتن قرار میگیرند..)

آز خاک بالای ۱۸ دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ق.ظ

استاد داشتم به این فکر میکردم چی میشد آقای امیدی تو آز خاک برای هیچکس نمره زیر ۱۸ رد نکنه؟!
شما به این چیزای خوب فکر نمی کنید؟

پیشنهاد میکنم یه آب خنک به سر و روتون بزنید تا از خواب بیدار بشید...!!
این درخواست چیزی جز بی عدالتی مطلق نیست....

میان ترم مقاومت شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

مهندس لطف کنید نمره های میان ترم مقاومت پیام نور رو حالا یا با اسم یا با شماره دانشجویی تو وبلاگ قرار بدید.اونایی که میخوان دوباره امتحان بدن که هیچ.ولی مایی که همون یه بار هم از سرشون اضافه بود نمره مونو بزارید ممنون
راستش سایت گلستان واسه یه سری مثل من حالا حالا ها بسته اس و نمیتونم نمره مو اونجا زیارت کنم

فعلا که مشغول تصحیح اوراق هستم...ما شالله تعداد که کم نیست..پس از تصحیح نمرات اعلام خواهد شد

سیامک شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

اولا سلام من مشتری هر روز این وبلاگ شما هستم
دوما امدم بگم که ز مزمون باید ضاد باشه دیدم که آقای همافر اینجوری کامنت گذاشتن .... هیف !

دوست عزیز از اصلاحتون ممنون.....

همافر پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام مهندس.شما خیلی بیکاریا که میری سایت ۲-۳ تا جوون که هیچی بارشون نیست و اصلا نمیدونن سایت چیه رو میخونیا.من رفتم سایتشون.بابا خودشونو مسخره کردن.اینا ۲ تا قضیه بیشتر ندارن.
۱-یا مرفه بی دردن
۲ یا دیوونه کم عقل
آدم بجای اینجور سایتها بره سایت ارجینال ال جی-سامسونگ و.. رو نگاه کنه بهتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد