وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دروس ترم آینده

 ترم آینده طبق درخواست خودم فقط 2 درس و  منحصراً در موسسه آبادانی و توسعه تدریس خواهم کرد ..

توسط مدیر گروه موسسه  (جناب آقای دکتر بهرامی) دروس زیر پیشنهاد شد :


1- مقاومت مصالح (رشته مهندسی تکنولوژی توسعه روستاها) (1 گروه) (3 واحد)

2- ماشین آلات (رشته مهندسی تکنولوژی توسعه روستاها ) (1 گروه) (3 واحد)



البته تمایل خود من برای تدریس 1 گروه مقاومت مصالح کارشناسی ناپیوسته عمران و 1 گروه مقاومت مهندسی تکنولوژی توسعه روستاها بود ولی بنده هرگز دخالتی در دروس پیشنهادی و واگذار شده توسط مدیر گروه نمیکنم...


متاسفانه از اینکه ترم آینده در خدمت دانشجویان خوب پیام نور باشم به دلایل متعدد که کم و بیش خودشان هم میدانند معذورم...برای همه دانشجویان آرزوی موفقیت دارم..

نظرات 8 + ارسال نظر
دانشجو سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام وخسته نباشید
استادواقعا هیچ راهی نداره که راضی بشید ترم بعد بیایید پیام نور ، خیلی خوشحال بودم که آزمایشگاه خاک هم با شما ارایه میشه ، ولی واقعا حیف شد، ولی ازمحضرتون سر کلاس مقاومت استفاده کردم درسته نمره بالایی از میانترم نتونستم بگیرم ولی واقعا درسو درک کردم ،به هر حال متشکرم بابت زحماتتون ،
استاد میشه لطف کنید برگه های مقاومت رو مثل ترم پیش با ارفاق تصحیح کنید ،خودتون بهتر میدونید یه درس 3واحدی خیلی روی معدل تأثیرداره ،باز هم ممنون .

من هم مفتخرم از اینکه در خدمت دانشجویان فهیمی چون شما بودم ..انشالله که اصلا کسی نیاز به ارفاق پیدا نمیکنه...

داریوش سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

ممنون از اطلاعتون مهندس جعفری خیلی از بعضی ها بهتر درس میده.حیف شد مقاومت با شما نداریم به امید اینکه مهندسی پی ترم بعدش با شما باشهbay

ممنون ...انشالله..تا چه پیش آید..

دانشجوی کاردانی عمران ُتوسعه وآباد دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
باعث افتخار من است که یک ترم دانشجوی شما بودم
امیدوارم بودم که ترم آینده حداقل یک درس (اجرای ساختمان) باشما بگیرم اما وقتی درسهای ترم اینده را اعلام کردی ناامید شدم
درجواب فردی که به اسم استاد به شما حمله کرده بودند عرض میکنم که :
من متاسفم که مهندس امیدی را با مهندسهای بیکار جامعه مقایسه میکنید.
احتمالا آن مهندسهای بیکار ُمهندسهای هستند که توسط مهندس بیکار دیگری که فقط به خاطر امرار معاش ُ تدریس میکنند ُآموزش دیده اند نه توسط کسی که فقط به خاطر عاشق معلمی بودن آموزش میدهد . چون توی محیط کار مهندس میخواهند نه شخصی که مدرک لیسانس داشته باشد.
جناب استاد!!!!!!!!!!!!!!
من بیشتر متاسف میشوم اگر واقعا استاد باشید
اینگونه میخواهید اشتغالزایی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با تشکر از اظهار لطف شما ...

سوال تکنو بتن۴ شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ

"در مورد تانکها یا دیگر سازه ها که امکان دارد به صورت طولانی مدت از آب خالی بمانند بخصوص در آب و هوای گرم توصیه شده که از فواصل نزدیکتری برای درزهای انبساطی استفاده شود"
چرا اینجوریه استاد؟

مشخصه که درزهای انبساطی برای افزایش طول بتن ناشی از افزایش دما بکار میرن و وقتی آب داخل مخزن نباشه افزایش گرمای مخزن خیلی سریع تر و بیشتر میشه چون در صورت وجود آب داخل مخزن (بخاطر گرمای ویژه آب که مقدارش بیشتر از گرمای ویژه بتن است) آب گرمای بتن را میگیرد و بتن کمتر انبساط پیدا میکنه ولی در صورت خالی بودن بخاطر گرماگیری بیشتر بتن انبساط بتن بیشتر میشه پس باید درزها تعدادشون بیشتر بشه.

گرمای ویژه آب =1 کیلو کالری بر کیلوگرم
گرمای ویژه بتن= 0.2 کیلو کالری بر کیلوگرم

ali شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ

salam ostad.
alan ke in khabaro khondam na omid shodam.
hadaghal fkr mikardim ye ostad peyda shode ,umade inja b khatere eteghadesh b elmo tahsil ba moshklat mojod kear nemikeshe.......

از لطف شما سپاسگزارم .. و بابت این امر من هم متاسفم...

استاد شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام.من خودم به شخصه به دانشجویان پیام نور حق میدم.اینقدر نیاید بگید من تدریس نمی کنم من تدریس نمی کنم.نکن.کسی براتون نامه دعوت و فدایت شوم نفرستاده.داری پولشو میگیری بنده خدا.یکی مثل شما که میاد ناز میکنه من تدریس نمی کنم.یکی مثل آدمای بدبختی که مهندسن و بیکار.بابا همین شما چند شغله ها هستین وضع مملکتو ............آخه چقدر حرص پول میزنین.بابا فردا پس فردا باید تو دو وجب جا بخوابین از خودتون خجالت نمی کشین از خدا شرم کنین.حالا ممکنه باز حرفای تکراریتو جواب بدی که من زحمت کشیدمو من تلاش کردمو.زحمت تو و امثال تو اینه که فقط بزارین اونایی هم که بیکارن بیان سر کار.تشکیل خانواده بدن و...تقصیرش هم شما نیستین.تقصیر از اونیه که شما رو بی قید و بند آزاد گذاشته تا برین هرجا می خواین تدریس کنین.اصلا ممکنه اینم چاپ نکنی چون به نفعت نیست.

تنها جوابی که در قبال اظهار لطف شما میتوانم عرض کنم فقط یک جمله است:
یکی از حداقل ترین شرایط موفقیت در زندگی، پیدا کردن کار و ...داشتن ادب و احترام به دیگرانه ... و شخصی با این حد ادب و تربیت همیشه در همین وضعیت خواهد ماند...
قضاوت با خوانندگان ودانشجویان...

داریوش شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام.اگه سوال کنید واطلاع بدین که خیلی عالیه!......

به اطلاع شما دانشجوی عزیز میرسانم که دو گروه مقاومت مصالح عمران با دوست و همکار دانشمند جناب آقای مهندس جعفری ارائه میشه..از این بابت واقعا خوشحالم و معتقدم این برای شما یه فرصت مناسب برای یادگیری این درسه که تو رشته عمران از دروس مهم و پایه است..به شما توصیه میکنم که حتی یک جلسه از کلاسهای ایشون رو از دست ندین...
با آرزوی موفقیت برای تمام اساتید و دانشجویان در ترم آینده

داریوش شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام استاد نمیدونید مقاومت عمران عمران دادن به کدوم استاد؟اگه میدونید لطفا کتمان نکنید!........

نه - راستش سوال نکردم..اگه بخواهید بدونید میتونم بپرسم ببینم با کی ارائه میشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد