وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

سوالات امتحان سازه فولادی رشته معماری و حل تشریحی آن

قابل توجه دانشجویان رشته کارشناسی ناپیوسته معماری :

امتحان سازه های فولادی رشته کارشناسی ناپیوسته معماری موسسه آبادانی و توسعه روستاها مورخ 1/4/90 شامل دو بخش تستی و تشریحی (مسائل)  به همراه حل تشریحی آنها را میتوانید از لینکهای زیر دانلود نمایید.


دانلود سوالات تستی امتحان سازه فولادی  همراه پاسخ صحیح آنها (فایل فشرده-300 KB)

دانلود برگه سوالات تشریحی امتحان سازه فولادی  (مسائل ) (فایل بصورت pdf)

دانلود حل تشریحی امتحان (فایل فشرده -1.15 MB)

نظرات 7 + ارسال نظر
سعید نوری یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1398 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام استاد بزرگوار بنده ذانشجوی معماری تبریز هستم خیلی واجب ضروری به کمکتون از طریق تلگرام نیاز دارم فقط زود باشه قبل موعد امتحانم.امروز 98.10.7فکر کنم باشه.اگه زود پیام بدین ممنونم 09379973142و ایدی تلگرامم@anlaynkarخیلی ممنونم منتظرم استاد گرامی.جزوتونو نگاه کردم خیلی عالی عالی .به حرفهای دانشجوهای دیگه دل زده نشین.استاد ما داریم که اصلا چیزی نمیدونه.شما عالی هستین.فداتون

مرتضی فاضل یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام آقای مهندس
میخواستم ازتون اجازه بگیرم این سولات رو روی وبلاگم قرار بدم.
اجازه هست؟

اشکالی نداره -حتما

ساسان یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام.وبلاگتون خیلی قشنگه چند ماهه که هر روز سر میزنم و واقعا بهره میبرم.
استاد نمره های سازه فلزی رو کی میزارین تو وب؟بی صبرانه منتظریم!متشکریم

ممنون..همونطور که میدونید تعداد تون ماشالله کم نیست تصحیح 120 برگه شامل 7 سوال میشه یعنی باید 840 سوال رو با دقت تصحیح کنم که خدای نکرده حقی ضایع نشه...خودتون حساب کنید چقدر طول میکشه..

امیر یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

جناب مهندس خوشبختانه یا متاسفانه منم معماری می خونم و سازه فولادی رو هم با استاد ابرفت داشتم.

بسیار عالی..پس به نظر میرسه از لحاظ معماری دانشگاه آزاد همدان سطح خوبی داره که البته با قدمتی که داره کاملا منطقی به نظر میرسه...یادمه زمان کنکور ما من دانشگاه آزاد همدان در کارشناسی ارشد پیوسته معماری که داشت به عنوان نفر اول پذیرفته شدم که خوب عمران سراسری رو ترجیح دادم...
با آرزوی موفقیت برای شما و ممنون از اطلاع رسانی شما

حمید رضا شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام استاد...استاد سوالات سازه به قول دوست عزیز آزادی که فرمودن پیش پا افتادست برای ما معماران سخت بود! خواهش میکنم کمی از نظر نمره...!!!مرررررررررسی

امیر شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام .
جناب مهندس خیلی وقت هست که وبلاگ جالبتونو دنبال می کنم و از مطالبش بهره می برم.
فقط یه موضوعی رو خواستم یاد اور بشم .یادم هست چندم ماه پیش در مورد دانشگاه ازاد و سطح علمیش تویه وبلاگتون صحبت کرده بودید. و دانشگاه توسعه ابادانیو بالاتر خونده بودی،د ولی امروز که سئوالات امتحانتونو دیدم باید به عرضتون برسونم اصلا قابل مقایسه نیستن این دو دانشگاه با هم.سئوالات امتحان شما رو برای ما حتی تویه جزوه هم حل نمیکنن و سطح سئوالات جزوه خیلی بالاتر از امتحان شماست و امتحان که طبعا خیلی بالاتر از جزوه . هنوز هم به نظر قبلیتون معتقد هستید شما؟

دقت کنید که این سوالات مربوط به رشته معماری است ..این سوالات برای رشته عمران بسیار بسیار پیش پا افتاده و ساده است..حال اگر شما دانشجوی معماری دانشگاه آزاد هستید و این سوالات به نظرتان بسیار پیش پا افتاده است من حرف خود را پس میگرم اما اگر رشته شما عمران است که حرف قبلی بنده همچنان پابرجاست..

ضیائی پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ق.ظ

باسلام خدمت استاد عزیز.استاد سوالای مکانیک خاک پیام نور رو چک کردید؟احتمالا سوال 8 حذف بشه.به نظرم شکل ایراد داشت.ایراد یا نقص داده ها.چون تو شکل طول L معلوم نبود!
نظر شما چیه؟

تا این لحظه که سوالات روی سایت نیومده بنابراین من سوالات رو هنوز ندیدم..اگر سوالات رو روی سایت گذاشتن حتما نظرم رو اعلام میکنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد