وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

زمان اعلام نمرات درس سازه های فولادی معماری

تا کنون 90 درصد برگه ها تصحیح شده و انشالله اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا پایان امروز نمرات در وبلاگ قرار میگیرد...



انسان خوشبخت آن کسی است که مشکلات را با تبسم و اندکی دقت در علت وقوع آن، قبول نماید و بدبخت کسی است که نمی تواند ناراستی خویش را درست کند .

نظرات 8 + ارسال نظر
شاگرد جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام. آقای امیدی امروز جمعه ست و هنوز نمره ها رو رویت نکردیم.میشه چک بفرمایید.
با تشکر

ای بابا نمره ها که زده شده..

دانشجو جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ

استاد نمره ها رو لطف کنیدببرین رو نمودار استاد ترم اخریم
با تشکر

انتظار نمره پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

دمت جیز استاد امروز تموم شد کوش این نمره ها دست شوما درد نکنه

بالاخره انتظار به پایان رسید ..نمرات اعلام شد

ایکس چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

استاد تروخدا کمکم کن،بخدا سر جلسه قاطی کردم

من برگه ای به اسم X تصحیح نکردم

nosi چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ

استاد سلام و خسته نباشید .مُردیم از اضطراب نمره ای 20 تمون پس کو:)))))

اومد....

گروهی از آرشیتکت ها ایرانی چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

عصرتون به خیر ببخشید مصدع اوقات شریفتون شدم واقعا این همه افتاده داریم؟؟؟همه بچه ها پرپر شدن دقیقا کی نمره سازه رو اعلام میکنید؟؟

الان اعلام کردم

باران چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید .از این ۹۰ درصد چند تا ۲۰ داشتیم
چاکرخواتیم

اگر سقف نمره را 100 در نظر بگیریم تا دلتون بخواد نمره 20 داریم!!!!!!

داریوش چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام استاد
بهتون تبریک میگم توی وبلاگ atrsuti.blogfa.comتوی قسمت نظرسنجی از اساتید با104رای اول شدید.

لطف بچه هاست... البته نمیتونه معیار درستی باشه ..چون همه دانشجوها ممکنه نظر نداده باشند و ممکنه داشتن وبلاگ یا نداشتن اون تو رای گیری اثر بذاره و ..به هر حال معتقدم خیلی از همکاران از بنده با سوادتر و مسلط تر هستند و من برای خودم حد متوسطی رو تصور میکنم..به هر حال از همه کسایی که لطف داشتند ممنونم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد