وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

زمان ملاقات حضوری

بنده فردا بعدازظهر (دوشنبه) بین ساعت 5 تا 6:30 در آموزشگاه سهروردی حضور دارم ..

اگر صحبت و یا مشکل خاصی هست (با ارائه اسناد و مدارک معتبر) میتوانید آن را با من در میان بگذارید تا در صورت صلاحدید (نه حتما) و در حد امکان سعی در رفع مشکل شما دانشجوی گرامی نمایم ...فکر نکنید که منظور از کمک فقط افزایش نمره است و میتواند کمک فکری یا ...باشد.


تذکر جدی و مهم : در صورت اثبات عدم صحت حرفهای شما یا نداشتن مدارک کافی نه تنها کمکی به شما نخواهد شد بلکه ارفاق 2 نمره ای را از دست خواهید داد.

پس با توجه به نکته و در صورت داشتن شرایط مراجعه نمایید وگرنه ضرر جبران ناپذیری خواهید کرد.


آدرس موسسه سهروردی :

انتهای خیابان آزاد غربی -نرسیده به چهار راه شهناز-  تقریبا روبروی داروخانه حکیم- پلاک 144

تلفن 8256301 -8256302

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام استاد
خدا قوت

بابت همه زحماتی که برای ماها کشیدید از ته قلب ممنون


ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست

پاسخ گلایه چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
با اجازهتون میخوام به اون دوستمون که از شما انتقاد کرد و در پاسخ به زحمات شماکوتاهی کرده بگم که خیلی اشتباه فکر میکنه شما واقعا تو دادن نمرات عدالتو رعایت کردین و من جدا تو این ۳ سال تا حالا با استاد نمونه ای مثل شما روبه رو نشدم و ارزوی قلبیم اینه که درس بتن رو هم با شما داشته باشیم حیف استاد به این خوبی فقط یک ترم

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

استاد دوستت داریم
استاد تورو خدا از حرف های بچه ها ناراحت نشین . اونا در جریان بزرگواری شما نیستن .
من کاملا از ارفاق و عدالت شما خبر دارم

یه چیزی هم بچه ها می خوام بگم :
بچه ها خداییش همتون خیلی خوبید . ولی یادمون نره ما با چه استاد ماهی طرفیم . شما تاحالا استادی رو دیدید که انقدر با دلسوزی درس بده ُ- انقدر خوب امتحان بگیره و انقدر خوب ارفاق کنه . تاحالا استادی دیدید همه این ها رو داشته باشه . بهتره حواسمون رو جمع کنیم و حرف هامون که میدونم از روی فشار روحیه استاد عزییییییییییییمان رو ناراحت کنیم

خواهش سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

جناب مهندس به عنوان دانشجویی که با آشنا شدن با جنابتون دیدش به مسیری که داره طی میکنه به کلی عوض شده ازتون خواهش دارم این ملاقات حضوری رو تا جایی که براتون امکانش هست ادامه بدید.مثلا هفته ای یکی دوساعت.
اون روزی که این زمان ملاقات رو گذاشتید من نرسیدم خدمتتون ولی مطمئنم اگر این ملاقاتهای حضوری (برای رفع اشکال،درد دل،راهنمایی گرفتن برای طی کردن مسیر به غایت دشوار زندگی) ادامه پیدا کنه واقعا عالی میشه.
نه نگید!این ترم هم که سرتون از بابت کثرت ساعات تدریس خلوت شده فرصت مناسبیه تا هفته ای یکی دوساعت از وقت گرانبهاتونو در اختیار کسایی قرار بدید که میخوان کلمه به کلمه حرفاتونو سرلوحه کاراشون قرار بدن تا به امید خدا به موفقیت هرچه نزدیکتر بشن.
بروشور...

انشالله روز و ساعتی ثابت برای حضور در موسسه سهروردی تعیین میکنم ودر خدمت همه دانشجویان خوهم بود

گلایه سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام استاد نه استاد یکسان نیست به علت اینکه بعضی بچه ها رو قبول کردین به قول شما موجه جالب اونی که قبول کردین نمره شو با بچه های دیگه یکی دادین این انصاف نیست خوب همه مشکل داشتن تازه موجه بوده به اصطلاح ولی استاد شما گفتید اگر ارفاق میکنید به حتی به اونایی که قبول شدن هم باید میدادین البته شما لطف کردین ولی ما راضی نیستیم

جز در 2 مورد خاص که تشخیص دادم نحوه دیگری باید کمکشان کنم به همه بطور یکسان 1 نمره اضافه شده ...افتاده ها هم با حداکثر نمره افتاده اند...من که نفهمیدم حرف حساب شما چیه؟؟؟!!!!!!!!!!!
سعی کنید ظرفیت اخلاقی خودتون رو تقویت کنید و اینقدر ایرادهای بنی اسرائیلی نگیرید و دندان اسب پیشکش را نشمرید...!!!!
اینطور حرفها فقط یادآوری طماعی و حریص بودن انسانست که هرچه به او میدهی چیز دیگری میخواهد و حرفی دیگر میزند...
این حرفها جز آزرده خاطر کردن من هیچ سودی ندارد....

معماری سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ق.ظ

سلام استاد عزیز امیدوارم خوب باشید.
فقط خواستم بگم ممنون که نمره قبولی رو بهم دادین خودم میدونم حقم نبود قبول شم اما شما لطف کردی.
اما این مدت یعنی بعد از امتحان تا حالا یک حال و روزی داشتم که فکرشم نمیشه کرد. اما درس عبرتی برام شد تا حداقل نقاط ضعف خودمو بفهمم که چرا اینجوری شد. فکر کنم انسان تا شکست نخورده باشه نمیتونه راه موفقیتو پیدا کنه. منو با اینکه قبول کردین اما من اینو واسه خودم یک شکست حساب کردم و الان فقط میخوام این شکستو تجزیه تحلیل کنم.
استاد عزیز یکی میگفت تجربه نامی هست که انسانها رو شکستهای خود میگذارند. فکر کنم درست میگه. بهترین کار اینه که آدم کاری کنه که شکست نخوره اما وقتی شکست خوردیم فکر کنم بدترین کار سرزنش کردن خودمون باشه و بهترین کار تجربه گرفتن از اون کار. نمیدونم درست فکر میکنم یا نه. نظر شما چیه استاد عزیز؟ آیا به نظرتون موفقترین انسانها هم در زندگیشون شکست خوردن؟
از اینکه وقت گذاشتین ممنون. موفق باشید.

خیر شما مدیون من نیستید و 1 نمره به همه دانشجویان به طور یکسان اضافه کردم مثلا به اونیکه 19 بود هم 1 نمره اضافه شد و 20 شد.....چون تعداد افراد بالای 9 خیلی زیاد بود و اکثرا حضور خوبی در کلاس داشتند..اینکار انجام شد ....
خیلی خوبه که دانشجوها و کلا هر انسانی گاهی در بین مسیر توقف کوتاهی بکنه یه نگاه به مسیری که طی کرده و یه نگاه به روبرو و مسیر پیش رو بیاندازه ببینه اصلا راه رو درست اومده....!!!
بعضی آدما تا آخر مسیر سرشون پایینه و تازه آخر کار که سرشون به دیوار بزرگی برخورد میکنه متوجه میشن که داشتن کجا میرفتن و بیهوده این همه مسیر رو طی کردن..پس این سنگهای کوچیک که تو مسیر باهاشون برخورد میکنیم یه تلنگر هستن که بهت میگن : حواستو خوب جمع کن ..میدونی داری کجا میری؟
این چیزیه که من قصد دارم به همه دانشجوهام یادآوری کنم ..خود درس و پاس کردن و نکردن و نمره و ... در مراحل بعدی قرار میگیره...

مصطفی قمری دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام مهندس امیدی .مصطفی قمری هستم دانشجو مدیریت پروژه پیام نور
استاد من کارمند بانک خصوصی رسالت هستم این ترم اصلا همدان نبودم درسهای مکانیک خاک و مقاومت وکلا این رشته به کار من مربوط نیست امکان تغییر رشته هم برام وجود نداره اگه براتون مقدوره لطف کنید من این 2 درس را پاس بشم من مدرکم رو فقط به بانک می خواهم ارائه بدم اگر لازمه از بانک نامه بیارم خدمتتون ممنون میشم استاد

متاسفانه بنده موقع تصحیح و نمره دادن اصلا به اسم، شغل، سن و ..و هیچ چیز نگاه نمیکنم و برای همه یکسان عمل خواهم کرد..

دانشجو دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام اقای امیدی اگر ارفاقی به بچه های افتاده میشه به قبولی هام ارفاق کنید

بله همیشه به همه یکسان نگاه خواهد شد..

کاظم یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ

استاد ممنون از زحماتتون. درسته نمرات خوبی نگرفتیم اما نتیجه کارتون جدای از نمره است .چیزایی گفتین که خیلیا نمی گن یا اینکه بلد نیستند یا اینکه دوست ندارند بگن .

[ بدون نام ] یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

استاد سلام آموزشگاه سهروردی کجاست؟

انتهای خیابان آزاد غربی -نرسیده به چهار راه شهناز- تقریبا روبروی داروخانه حکیم- پلاک 144
تلفن 8256301 -8256302

طاهری یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام
ببخشید میشه ادرس اموزشگاه رو وبلاگ بزارید
البته برای نمره نمیخوام
کاش همه اساتید مثل شما با بچه ها ارتباط بر قرار میکردن مگه یه وبلاگ ساختن چقدر زمان میخواد
با تشکر

تقریبا نزدیکه به موسسه آّبادانی و توسعه ..
انتهای خیابان آزاد غربی -نرسیده به چهار راه شهناز- تقریبا روبروی داروخانه حکیم- پلاک 144
تلفن 8256301 -8256302

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد