وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

نهایی شدن تمام نمرات

تمام نمرات نهایی شده و امکان تغییر اونها به هیچ وجه وجود نداره قبل از نهایی کردن باز هم در مورد چند درس ( تکنولوژی بتن - مهندسی پی)  ارفاقهایی انجام شد و خیلی از نمرات مرزی و نزدیک به 10 پاس شدند البته ارفاق به نمرات بالای 10 هم انجام شده تا مساوات برقرار گردد... 

امیدوارم ترم خوبی رو پشت سر گذاشته باشید و مثل من خاطرات بسیار خوبی رو در ذهنتون حک کرده باشید... 

با آرزوی موفقیت برای همه دانشجویان عزیزم  و توصیه به  تلاش برای رسیدن به مقاطع بالاتر .. 

 

هرگز پر بهاترین گوهر زندگیتون ( عمر)  رو به ارزانی نفروشین....

نظرات 6 + ارسال نظر
و جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام استاد.خسته نباشید.
میشه بزنید بالاترین نمره های تکنولوژی بتن کیا بودن؟؟؟

بزودی در مورد تمام دروس نفرات برتر رو اعلام میکنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

سللم استاد شماقول دادین نمر ی تشویقی منو که فراموش شده بود نگاه کنید.چرانگاه نکردین؟۸۸۱۵۰۳۴۰۶۷

نگاه کردم از لحاظ من همه چیز درست و کامل بود ..شما نمره تون صحیح بود ..نمره تشویقی شما در دل نمره امتحانی منظور شده بود ..

sisi چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

استاد میشه بزنید بالاترین نمره چند بوده !!!!!؟ و کی بوده :D !!!

در چه درسی منظورتونه؟

داریوش چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ق.ظ http://chahardoli.blosky.com

سلام استاد
بابت ۱نمره ارفاق ممنون ولی شخصیت شما برای من تغییرنکرده .شما ازقبل نیز برای من قابل احترام بوده وهستید ................

متشکرم..

دانشجو چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما استاد گرانقدر

از زحمات بی بدیل جنابعالی در طول ترم گذشته در کلاس تکنولو‍‍ژی بتن صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم. وامیدوارم در ترم های آتی نیز از وجود شما بهره مند شویم.

messi چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام استاد.خدایش دستتون درد نکونه.خیلی خوشحال شدم از اینکه چند نمره تو درس تکنولوژی به من دادی.من یکی که خیلی خوشم اومد از این کاری که کردید.ایشالله ترمهای بعدم مزاحم اوقات شریفتون میشیم.
باز هم تشکر

لازمه یادآوری کنم که افزایش نمره برای همه به یک صورت بوده و مختص شخص خاصی نبوده است ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد