وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

ساعات حضور در موسسه سهروردی جهت مشاوره

به اطلاع دانشجویان و دوستان عزیز میرسانم مبنی بر درخواست یکسری از دوستان از این هفته روزهای شنبه بین ساعت 6 تا 8  بعد از ظهر جهت انجام مشاوره تحصیلی و یا هر نوع کمک فکری و .. در موسسه سهروردی حضور خواهم داشت و در خدمت شما خواهم بود...




دنباله های ذهن من میرسد به شبنم های تازه ی صبحگاه که بر روی اقاقی دراز میکشند و رقص خورشید و ماه را نظاره گر هستند ...



نظرات 6 + ارسال نظر
هیچ شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا چرا استاد؟

چرا چی ؟؟؟ i don t undestand your mean

..................................................... شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام.من جواب همه سولات بالرو دارم درمورد هزدواج وبچه و...اگه دوست دارید به دانشجوها بگم؟!

people are free....you can tell l everything that you like..it is not important ...

... جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ http://shahidkamyab1389.blogsky.com/

خیلی مطالبتون مفید بود
؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام استاد
یه سوال مهم دیگه
اصلا شما ازدواج کردید؟

یه سوال برای من پیش اومده : شما هیزم تر و مرطوب دارید؟؟؟؟

همیشه دانشجوی شما پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
به داشتن استاد زحمتکشی مثل شما که بدون هیچ منتی وقتشو واسه دانشجوها میذاره افتخار میکنم من تو این 2 سال دوتا درس با شما داشتم و واقعا ازشون استفاده کردم

در ضمن از متن های زیبا و امیدوارکننده ای که گاها تو وبلاگتون میذارید ممنون همیشه از این متن ها بذارید .....
امیدوارم هرجا هستید موفق و پیروز باشید

هرچه انجام میدهم با عشق و علاقه است و به نظرم بخشی از وظیفه یک مدرس است...انگیزه من ه دانشجویان خوب و فهیمی مانند شما هستند که تعدادشون کم هم نیست...

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام استاد یه سوال مهم شما بچه دارید دختره یا پسر چند سالشه؟

خیر (لا) (no) ..اصلا و ابدا....من خودم هنوز بچه ام!!!!!!!!!
(چقدر سوالتون مهم بود واقعا ...!!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد