وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

مشاوره رایگان (شنبه ها 6 تا 8 بعداز ظهر)

امروز هم بین ساعت 6 تا 8 بعد از ظهر جهت مشاوره رایگان در مورد آمادگی جهت کنکور -ادامه تحصیل-نحوه مطالعه و ....... در موسسه سهروردی حضور خواهم داشت...


به امید دیدار شما

نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام استاد
شنبه ۲۹ هم اموزشگاه تشریف دارید؟

بله هستم...

... سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام استاد
روزه نمازتون قبول
یه سوال داشتم ازخدمتون
اوضاع کاری معماری داخلی توی همدان چطوره ؟
واسه یه ادم تازه کار به نظرتون اوضاع چطوره؟

اگه واقعا کار بلد باشید با کمی تبلیغات میتونید موفق باشید... الان خیلی جاها (ادارات، رستورانها، هتلها، پوشاک فروشی و ...)به معماری داخلی و طرحهای نو و مدرن نیاز دارن..

[ بدون نام ] شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ

ببخشید یعنی نمی تونید جای خاصی رو معرفی کنید؟

خیر...درست نیست که من در وبلاگ برای جایی تبلیغ کنم چون اطلاعات خودم رو در مورد آموزشگاههای شهرهای دیگه کافی نمیدونم پس اظهار نظر نمیکنم....بهتره از دانشجویان قبلی که از کلاسهای آن موسسات استفاده کردند این مطلب رو جویا بشید..
ولی تا جایی که اطلاع دارم کنکورهای آژمایشی کارکنان سازمان سنجش که در مقطع ارشد برگزار میشه نسبت به بقیه جاها استاندارد تره و میتونه مفید باشه..

مینا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام من دانشجوی ترم ۶ مهندسی عمران هستم درس بتن و فولاد رو ژاس کردم و تابستان میخوام ژروژه هاشون ذو انجام بدم اما هیچی بلد نیستم چون چیزائی که به ما میگفتن در حد مثالهائی غیر واقعی از کتاب طاحونی و مستوفی نژاد بوده لطفاْ کمک کنید که از کجا باید شروع کنم ؟ْ!

متاسفانه این مشکل تو خیلی از دانشگاهها هست..مخصوصا وقتی که خود مدرس هم کامل مسلط نیست اصلا نمیدونه باید چه چیزایی رو برای دانشجوها تشریح کنه..در ضمن برای پروژه فولاد و بتن علاوه بر دروس سازه فولادی و بتنی باید به بارگذاری (مبحث 6 مقررات ملی) ، نرم افزارهای ETABS و safe و همچنین درس مهندسی پی مسلط باشید..در واقع انجام پروژه ترکیبی از چندین مهارت و درسه ..
اولین قدم اینه که این مواردی که گفتم بلد باشید ..بعد یه پروژه نمونه هم میتونه کمک کنه..

[ بدون نام ] جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام استاد0 آموزشگاه کنکور خوب تو تهران سراغ دارید معرفی کنید؟

راستش در این زمینه خیلی نمیخوام اینجا صحبت کنم فقط سعی کنید سراغ آموزشگاه های تجاری نرید البته متاسفانه اکثرا الان بیشتر تجارت میکنن تا علم آموزی...

شاگرد جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

برای یادگیری شخصی میخوام. به عنوان مربی در یکی از مراکز فنی و حرفه ای مشغول به تردیس شدم هم میخوام چندتا منبع به کارآموزها معرفی کنم و هم در این زمینه اطلاعاتمو بالا ببرم.با تشکر

کتاب "متره و برآورد و محاسبات ساختمان" ترجمه و تالیف " حسین سوداگر" انتشارات حسینیان"
کتاب "متره و برآورد " سید قاسم صمصام حیدری هم که در تکمیل خود کتاب متره برآورد فنی حرفه ای رشته نقشه کشی ساختمان نوشته شده بد نیست...ضمن اینکه از نرم افزارهای متره هم غافل نشید و سعی کنید اونا رو یاد بگیرید...

داریوش چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://chahardoli.blogsky.com

سلام استاد
خیلی دلمون براتون تنگ شده !........
ازاینکه به فکر دانشجوها هستن ممنون

از شما هم ممنون...

شاگرد چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
لطفا کتاب یا مرجع خوبی برای آموزش متره و برآورد و صورت وضعیت معرفی کنید؟میشه در این زمینه مختصری راهنمایی کنید؟با تشکر

برای کنکور میخواین یا فقط برای یادگیری شخصی؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام.این که واسه کار تو موسستون کارشناسی ارشد داشته باشم ندارم.من تازه فارغ التحصیل شدم .مهندس صنایع دارم.ولی خوب زبان انگلیسی ام خوبه.مثلا این آقای امیری که میاد موسسه شما و چند مدتی هم شما به تبلیغ ایشون می پرداختید که چنینه و چنان من هرجا از خیابون رد میشم یه آگهی زده واسه کلاس خصوصی و.. .من میام مثلا نرم افزار ms project صنایع رو یاد میدم .زیادم حقوق نمیخوام مثل شماها که دارین کار میکنین.زبان هم میتونم درس بدم.بعضی از درسای صنایع رو هم میتونم درس بدم.من این گفته شما هم قبول ندارم که میگین واسه اعتبار و شهرت طرف میان کلاس.اعتبار و شهرت رو ما به آدما میدیم.امروزه هرکسی رو زیاد احترام کنی و بهش بها بدی غرور میگیره و فکر میکنه کسی هستش درحالی که شاید طبل تو خالی باشه که فقط ما اونوپر کردیم.تمام این اساتید ایران که میشناسنشون -تمام پزشکا-مهندسا یک کلاغ چهل کلاغه تو ایران.کوچیکش رو میگم امتحان کنید:
برید سر گذر میوه بخرید میبینید تنهایید ولی یکدفعه دوروبرتون پرازآدم میشه .اینم یک مزاح بود .میخوام بگم آدما تو هرزمانه ای دورمنفعت هاشون میگردن نه دنبال حق و حقیقت .شاید ما الان تعریف و تحسین حضرت محمدص را میکنیم ولی پیش خودم میگم اگه من دوران حضرت محمد ص در آنجا بودم آیا واقعا جز طرفداراش میشدم یا مخالفانش؟محبوبیت کسی بعد ازمرگ طرف مشخص میشه متاسفانه.........

متاسفانه موسسه سهروردی فقط مختص رشته های عمران و معماری و صنایع رو شامل نمیشه. ضمن اینکه داشتن کارشناسی ارشد الزامی و لازمه تدریس به دانشجویان کارشناسی است....
سعی کنید ناامید نشده و برای رسیدن به اهدافتان در زمینه تدریس ادامه تحصیل دهید و بدون فوت وقت کارشناسی ارشد بگیرید با توجه به خصوصیاتی که گفتید شما براحتی میتوانید در کنکور ارشد صنایع پذیرفته شوید..موفق باشید..

کنکوری سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

ممنون از راهنمایی شما

کنکوری یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

استاد سلام
بنده مدتیه شروع کردم واسه کنکور می خونم ولی بزرگترین مشکلم نداشتن یک مرجع معتبره از بین این همه کتابهای کنکوری موندم کدومو بخونم.دروس اصلی (مقاومتو تحلیل و سیالات و خاک وپی) از چه منبعی استفاده بکنم؟میشه لطفا یه راهنمایی اجمالی کنید.خیلی علاقه مند بودم که حضوری خدمت برسم ولی چون شهرستانی هستم و مسافتم زیاده عملا امکانش نیست.با تشکر

البته دروسی که با کلمه مکانیک شروع میشن مثل (مکانیک سیالات -مکانیک خاک-مکانیک جامدات (مقاومت و تحلیل) ) حتما باید کاملا ریشه ای و اصولی فهمیده بشن وگرنه هیچ کتابی نمیتونه کمک کنه که تستهای جدید سال بعد تو کنکور رو دانشجو بتونه حل کنه..اما برای راهنمایی و جلوگیری از سردر گمی در کتبهای مختلف این منابع رو خدمتتون معرفی میکنم:
مقاومت : کتاب انتشارات گاج - نوشته عرفانی و آهنگر+ ککتاب سری عمران(فنایی) برای تفهیم مطالب تشریحی
تحلیل : انتشارات راهیان ارشد ( مهندس آهنگر)
سیالات : انتشارات سیمای دانش (امیر افشاری) یا انتشارات گاج(حقانی)
خاک : اتشارات سری عمران (امیرافشاری)
پی : انتشارات سری عمران (حاذقیان و حیدری)

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام استاد.شما کسی رو اونجا نمی خواید که تدریس کنه؟تو موسستون.حقوقم کم میخوام فقط کار میخوام کار

رشته و مدرک تحصیلی شما چیه؟...در چه دروس و زمینه ای اطلاعات یا مهارت دارید ؟
میدونید که حداقل باید کارشناسی ارشد داشته باشید و در زمینه ای ثابت کنید که بسیار تبحر دارید..مثلا درصد شما در کنکور کارشناسی ارشد بسیار بالا بوده یا رتبه ممتاز کارشناسی ارشد باشید..
هیچ مدرسی در موسسات آموزشی آزاد حقوق نمیگیره بلکه دانشجویان بخاطر معروفیت یا تبحر خاص اون شخص به کلاسش میان و حاضرن شهریه بپردازن..درصدی از شهریه به موسسه میرسه و درصدی به مدرس..حقوق و این حرفا در کار نیست..

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام.این آدرس دقیق کلاس شما کجاست؟

با موسسه سهروردی تماس بگیرید و آدرس رو دریافت کنید- 8256301

در وبلاگ هم میتوانید آدرس را پیدا کنید بارها ذکر کرده ام..

شایان شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام استاد
ماکه شهرستانیم چه کار کنیم؟چه جوری ازاین نعمت برخوردارشیم

سعی میکنم حضورم در موسسه در روزهای شنبه بین ساعت 6 تا 8 رو تا آخر سال داشته باشم و حتی المقدور بعد از اون هم به امید خدا ادامه پیدا کنه تا در انتخاب رشته هم بتونم دانشجویان رو راهنمایی کنم...
پس شما میتونید مهر ماه مراجعه کنید ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد