وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

ادامه حضور در سهروردی جهت مشاوره (روزهای شنبه)

امروز هم بین ساعات 6 تا 8 در موسسه جهت مشاوره یا طرح هر مورد خاص در خدمت دانشجویان عزیز خواهم بود....


نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ

استاد یه مانومتر بصورت حلقه بسته مثال زدید یادتونه؟تو کلاسای موسسه...
فاصله ایکس منفی اومد.فک کنم به دو دلیل.هم بخاطر اینه که ممکنه شکل با لا پایین رسم شده باشه و سطح سیالا رعایت نشده یکی هم اینه از سه تا سیالی که دادید بالایی از پایینی سنگین تره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا فردا دربارش بحث میکنیم.ولی این دودلیل بعد از کلی فکر کردن به ذهنم رسید :)
درسته؟

ای بابا زحمت کشیدید...من که همون لحظه رسم شکل گفتم در واقعیت باید سیال سنگین تر پایین قرار بگیره و فقط بخاطر اینکه اعداد رو عوض نکنیم این مثال فرضی رو حل کردیم در حقیقت حتما باید سیالها به ترتیب افزایش وزن از بالا به پایین قرار میگرفتن مگر اینکه داخل شلنگ بسته در قسمتی هوای تحت فشار وجود داشته باشه که میتونه این نظم رو به هم بزنه...
متسفانه سر کلاس بیشتر بچه ها مینویسند و کمتر گوش میکنند...!!!

دانشجو یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ

ایاکتابهای سری عمران رومیشه ازهمدان تهیه کرد؟اگرامکانش هست ازکجا؟

فکر میکنم بتوانید از کتابفروشی نشر دانشجو تهیه کنید

دانشجو یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام.ببخشیددوباره مزاحم شدم.جزوات پارسه بهتره یامدرسان؟

زبان:504 .+ گاج
ریاضیات: کتاب تالیف مسعود آقاسی
مقاومت : گاج
تحلیل : آهنگر
خاک : گاج
پی : پارسه
سیالات : امیر افشاری
هیدرولیک : سری عمران
راهسازی و روسازی : سری عمران
فولاد و بتن : سری عمران

[ بدون نام ] یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ق.ظ

مهندس بازهم از اون سخنایی که از دل بر میآید و لاجرم بر دل مینشیندتون برامون بگذارید.
راستش هنوز این جمله از ذهنم فراموش نشده و هروقت به یادم میاد حقیقتا لذت می برم:دنباله های ذهن من میرسد به شبنم های تازه ی صبحگاه که بر روی اقاقی دراز میکشند و رقص خورشید و ماه را نظاره گر هستند ...
وبلاگ خوبی دارید فقط ایناشو بیشتر کنید ;-)

بگو کجاست آنجا ..در عالم وجود..
یک دم به کام دل
بالی توان گشود
اشکی توان فشاند..
شعری توان سرود....

دانشجو شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام.استادمن میخوام بدونم ازبین موسساتی که جزوات وازمونهای کارشناسی ارشد را ارائه میدن کدومشون بهترن؟من بین موسسه مدرسان شریف وسنجش تکمیلی نمیتونم انتخاب کنم میشه راهنماییم کنید؟

نمیشه گفت همه جزوات یک موسسه از اون یکی بهتر یا بدتره ...ممکنه چنددرس مربوط به یک موسسه خوب و بقیه در موسسات دیگه بهتر نوشته شده باشه یا گاهی هم دروسی هست که اصلا تا به حال کتاب خوبی بیرون نیومده مثل مهندسی پی...
در پستهای قبلی من منابع رو معرفی کردم زحمت بکشید و جستجو کنید در بخش کلاسهای کنکوری اونجا پاسختون رو پیدا میکنید....
اما در کل اگر بخواین فقط بین این دو موسسه انتخاب کنید مدرسان شریف را پیشنهاد میکنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد