وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

لیست کلاسهای آمادگی ارشد عمران آموزشگاه سهروردی (ویژه مهرماه)

لیست کلاسهای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد عمران موسسه سهروردی که در تاریخ 25/6/90 به روز شده است را میتوانید از لینک زیر دزیافت نمایید.


توجه : فقط ثبت نامهای تا پایان روز یکشنبه 3 مهرماه با این قیمتها خواهد بود و پس از آن شهریه ها افزایش خواهند داشت.


لیست کلاسهای آمادگی ارشد عمران (جدید) موسسه سهروردی


نظرات 3 + ارسال نظر
دانشجوی سالهای قبلتون یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام مهندس.من یه دو سال قبل تو توسعه دانشجوتون بودم ولی اون روزها قدرتونو ندونستیم.حالا برای مشاوره مزاحمتون شدم.
بعد از این که با مدرک کاردانی عمران از توسعه اومدم بیرون مشغول سربازی شدم وحالا سربازیم هم تموم شده و دربه در دنبال کار هستم.ولی شخص داری مدرک کاردانی سلامش رو جواب نمیدن چه برسه به احوال پرسی و کار!!
به همین خاطر مسمم هستم که ادامه تحصیل بدم و لا اقل بتونم تا مدرک کارشناسی مدرکم رو ارتقا بدم.حالا ارشد و بعدش هم اگه جور شد فبهالمراد.راستش بعد از دوسال مدت سربازی برام مشکل که بیام و ادامه عمران رو بخونم اون هم با شرایطی که خدمتتون عرض میکنم.جیب خالی!مطالب از یاد رفته!واین همه پذیرش عمران حتی تو پیام نور!!!!!
حالا میخوام نظر جنابعالی رو بدونم که من چه راهی رو در پیش بگیرم بهتره؟راستش خودم یه چشم امیدی به رشته های مدیریتی دارم.مثل مدیریت دولتی یا مدیریت صنعتی تو دانشگاه پیام نور که لا اقل از بابت حضور در کلاس خیالم راحت باشه تا بتونم اگه شد حین تحصیل شغل پاره وقتی هم دست وپا کنم.و اینکه میگن وضع الان مملکت واسه رشته های مدیریتی بد نیست.
راه دیگه هم اینه که برگردم به توسعه و با واحد های فراموش شده عمرانم یه لیسانس دست و پا شکسته ای واسه خودم ردیف کنم.با هزینه های بالای دانشگاه غیر انتفاعی.
مهندس چکار کنم؟!

با سلام
با توجه به مطالب شما اینطور حاصل میشه که تصمیمتون رو تقریبا گرفتین و زیاد علاقه ای به ادامه تحصیل در رشته عمران ندارین و بیشتر انگیزه شما در جهت رشته های مدیریتی است مهمترین اصل هم همان انگیزه است ...فقط قبل از هر اقدامی برای تغییر رشته حتما با دانشجویان پیام نور یا اساتید آنها که در حال حاضر مشغول تحصیل در رشته های مدیریتی (MBA) هستند مشورت کنید بعد میتوانید تصمیم بهتری بگیرید همچنین از هزینه های دانشگاه پیام نور هم اطلاعاتی کسب کنید...
در مورد عمران که تقریبا قبولی در مقطع ناپیوسته بسیار آسان شده اما دروس تقریبا سخت هستند و فقط کسی میتواند به آینده امیدوار باشد که با نمرات فوق العاده عالی فارغ التحصیل شود و بتواند حداقل تا ارشد ادامه دهد...

ضیائی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ

بدون شک کلاسای ماشین آلات برام مفید خواهد بود.چون دو واحد ماشین آلات خودمو هنوز برنداشتم و گذاشتم برای ترم آخر.
همچنین مطمئنم شرکت تو کلاس مقاومت هم برام خالی از لطف نیست(هرچند ممکنه کلاس مقاومت رو نیام ولی صادقانه خدمتتون عرض میکنم:حضور در کلاساتون برای حقیر حتی اگه تویه درس برای nامین بار هم باشه سرسوزن ملال آور و خسته کننده نیست و نخواهد بود.شاید گذشته از ارادت بنده به شما دلیل دیگه اش همین باشه که خودتون قبلا فرمودید!قبل از هر ساعت تدریس تو هر کلاس ودانشگاهی خودتون از منابع مختلف مطالعه میکنید و دید جدیدی به مطلبی که بارها در کلاسها تدریس کردید پیدا میکنید و مسلط تر از قبل به ادامه تدریس مشغول میشید)
فقط امیدوارم کلاسای دانشگاه خودم طوری باشه که بتونم از کلاس توسعه هم استفاده کنم.
اردات مند شما...

از اظهار نظر و لطف شما سپاسگزارم...موفق باشید

ضیائی جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام استاد.روز و ساعت کلاساتون تو توسعه آبادانی مشخص شده؟
اگر ممکنه روز و ساعت دوتا درسی که این ترم میخواید تدریس کنید رو بگید.
ممنون

دقیقا که نمیدونم ولی احتمال زیاد دوشنبه و چهارشنبه 4 تا 7 .. یه روز ماشین آلات و یه روز هم مقاومت رشته آبادانی و توسعه ....متاسفانه فکر نکنم بدرد شما بخوره و براتون تکراری میشه چون مقاومت مصالح در سطح همون پیام نور که تشریف داشتین تدریس میشه و به فصول آخر هم نمیرسیم..
ولی اگه به ماشین آلات علاقه داشته باشین شاید مفید باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد