وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

در مورد امتحان ساختمانهای کوچک بتنی


تاریخ امتحان ساختمانهای کوچک بتنیپنجشنبه 13 بهمن ساعت 10

منبع امتحانی : نشریه 327-دستورالعمل ساخت و اجرای بتن در کارگاه



در مورد درس سازه های فولادی رشته معماری که بصورت خودخوان ارائه شده تاریخ امتحان پس از پایان امتحانات توسط مهندس طلایی تعیین میگردد

منبع :   جزوه ترم گذشته

نظرات 4 + ارسال نظر
messi 10 دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ http://rs10.loxblog.com

سلام مهندس خسته نباشید
گفتم اگه امکانش هست وبلاگم رو لینک کنید.وبلاگم در مورد رشته عمران هستش.
منم شما رو لینک کردم.ممنون میشم.
اگه لینک کردید به عنوان مطالب مورد نیاز دانشجویان عمران باشه

[ بدون نام ] یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام استاد چرا امکان پرینت از بعضی فایلهایتان وجود ندارد ( !!)، اینقدر تو این مسایل سخت نگیرید.

این قانون کپی رایت است

سیفی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام استاد امیدی
حاتون چطوره؟
خسته نباشید
من یکی از دانشجوهای قدیمتون هستم
تو پیام نور
جاتون واقعا خالیه و دلمون براتون تنگ شده
گه گاهی به سایتتون سر می زنم اینبار گفتم حالتون رو بپرسم
امیدوارم روزهای برفی خوبی داشته باشین استاد بزرگوار

متشکرم- از تدریس در پیام نور خاطرات خوب زیادی دارم ..به استثنای برخی انگشت شمار با دانشجویان بسیار با استعداد و علاقه مندی در دانشگاه پیام نور آشنا شدم ..اگر مراحل جذب با موفقیت انجام شود ممکن است بعنوان هیئت علمی تمام وقت باز هم در خدمت دوستان پیام نور باشم اما هنوز زود است و مراحل اولیه انجام شده ...تا خدا چه خواهد..

محمد شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.civile1.blogfa.com

من فایل معماری شما را دانلود کردم اما نمی شود پیرینت گرفت کمک

متاسفانه امکان پرینت وجود ندارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد