وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

درباره آزمون ارشد 91

توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد 91  : از روز شنبه 22 بهمن ماه  تا 25 بهمن ماه

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 91 : صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 26، 27 و 28 بهمن ماه

  نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه :  4 خرداد سال 91 .

نظرات 6 + ارسال نظر
دانشجوتون جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام
ممنون از راهنمایی هاتون
فعلا نتونستم تصمیم بگیرم
نظرم اینه هم برای ارشد عمران بخونم و هم کارشناسی ناپیوسته معماری شرکت کنم که اگه نظرم تغییر کرد چندان عقب نیافتم
به نظرتون کدو م راه منطقی تره؟؟
از این میترسم بعد تغییر رشته به قول شما از اینجا رانده........و از انتخابم پشیمان شم که چرا رشته خودمو ادامه ندادم
و از طرفی از دوران راهنمایی علاقه به معماری و خلاقیت و...تو وجودم هست و نمیتونم بی خیال شم
تصمیم گیری سخته

دانشجوتون دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ

با عرض سلام وخسته نباشید بر استاد عزیزم
امیدوارم که حالتون خوب باشه
برای مشاوره و نظر خواهی مزاحمتون شدم
میخواستم برای ارشد93 شروع کنم ولی بحث علاقه و یه سری موضوعات پیش اومد خواستم نظر شما رو هم بدونم
طی این مدتی که از رشته عمران فارق التحصیل شدم تو شهر های کوچیک به یه خانم مهندس عمران به اندازه اقا اعتماد ندارند و به خاطر همین حس میکنم ادامه تحصیل تو این رشته با اینکه علاقه زیادی هم به این رشته دارم کار سختی میتونه باشه از طرفی هم نظام مهندسی نقشه های معماری و محاسباتی رو جدا کرده در نتیجه نمیتونم قسمت نقشه های معماری هم کار کنم
ولی علاقه شدیدی که به معماری و طراحی داخلی دارم منو وسوسه کرده ارشد معماری بخونم ولی میگن اینطوری قبول شدن سخته و نظام سخت پروانه میده و بهتره اول کارشناسی ناپیوسته شرکت کنی بعد ارشد
من به خاطر علاقه ای که دارم حاضرم دو سال اضافه تر بخونم تا تو این رشته واردتر باشم و چیزی سرم بشه
این حرفا صحت داره؟نظام مهندسی دو پروانه اشتغال (معماری وعمران) میده؟
اصلا بهترین وضعیت برای من چه حالتی میتونه باشه؟ادامه تحصیل تو عمران یا تغییر رشته به معماری؟؟؟
بعد شنیدم مسیولیت کاری معماری خیلی کمتر از عمرانه ولی با پول یکسان؟درسته؟؟؟
لازم دونستم بگم به احتمال 90 درصد طی 4 سال اینده به تهران بریم وبا وضعیت شغلی و فرهنگ متفاوت زندگی کنم ومیخوام این سرمایه گذاری که از حالا میخوام کنم از همه لحاظ مفید واقع بشه
ممنون میشم باز هم مثل همیشه راهنمایی م کنید
ارزوی سلامتی و توفیق روز افزون براتون دارم

بله متاسفانه در اکثر شهرهای کوچک این مورد دیده میشه ..به طور کل تغییر رشته در هر مقطعی با دشواریهای زیادی همراه میشه چون باید از پایه اون رشته رو آغاز کنید و گرنه در ادامه همیشه دچار مشکل خواهید بود
رشته معماری با اینکه از لحاظ محاسباتی ساده تر از عمرانه ولی واقعا نیاز به یک خلاقیت ذاتی داره . همچنین آشنایی با هنر و رسم و احجام و اسکیس و نرم افزارهای تخصصی و قوانین شهرداریها رو هم لازم داره. اگر میتونید از پس همه اینها بر بیاید سمت تغییر گرایش برید وگرنه از اینجا مانده و از آنجا رانده خواهید شد خدای نکرده..
من هم پیشنهاد میکنم هرچه از مقطع پایین تر شروع کنید بهتره ..یعنی اگر تصمیم داشتید تغییر رشته را دنبال کنید ناپیوسته بهتره..
بله دو نوع پروانه جداگانه برای رشته عمران و معماری صادر میشه و هرکدام به نظارت و طراحی هم تقسیم بندی میشوند.
مقدار حق امضا هر دو رشته یکسان است...
ارزوی موفقیت برای شما دارم

من دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

مهندس فکرکنم شما عینکتون رو درست نزدید
شنبه ۲۲ بهمن نه ۲۳ بهمن

از اون لحاظ بله حق با شماست..اصلاح میشه

محمدرضا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام.
لیسانس عمران ساختمان دارم ! ولی اصلاً نمیدونم چطوری سابقه کاری جمع کنم !؟ میشه راهنمایی کنید که چطوری میتونم سابقه جمع کنم مثلا 3- 4سال ؟! مثل اینکه خوتون هم ساختمان خوندید؟ !خوشبختم!
ممنون میشم کمک کنید !

باید لیست تمام شرکتهای ساختمانی رو از انجمن پیمانکاران تهیه کنید و یک درخواست بنویسید بدون درخواست هیج گونه حقوق یکی یکی سر بزنید و تقاضاتون رو مطرح کنید بعد مرتب پیگیری کنید ....

[ بدون نام ] شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ

مهندس همچین چشم تاریخ هجری شمسی رو درآوردیا...
بابا شنبه میشه ۲۲ بهمن!!!!

عینکتون رو بزنید بعد بیاید تو وبلاگ ..پنج شنبه نوشته شده نه شنبه منتهی پنج جدا شده پرفسور...................!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

ممنون از اطلاع رسانیتون . برامون دعا کنید استاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد