وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

زندگی

زندگی به امواج دریا ماننده است؛

چیزی به ساحل می‌بَرد و

چیزی دیگر می‌شوید.
چون به سرکشی افتد،

انبوه ماسه‌ها را با خود می‌برد.
اما تواند بود

که تخته پاره‌یی نیز با خود به ساحل آرد؛

تا کسی بام کلبه‌اش را

بدان بپوشاند...

نظرات 5 + ارسال نظر
ش دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید
قرض از مزاحمت اینکه میخواستم سوال کنم جزواتم رو (اگه احتیاج ندارید) کجا ازتون بگیرم؟
ممنون

جلسه اخر کلاس مکانیک خاک روز چهارشنبه ساعت 4:30 تشکیل میشه

سال سومی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ

راستی استاد شیش جلدی آقاسی، هر جلدش حدودا چند صفحه است؟؟

دقیق یادم نیست شاید 200

سال سومی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ

متشکر از راهنماییتون...

سال سومی یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام استاد، من دانشجوی سال سوم عمران هستم، در کل هر درسی تست هایش را خوب میزنم الا ریاضی، خیلی گسترده و متنوع است، پیشنهاد شما چیست؟؟ آیا روی ریاضی وقت بگذارم؟؟ آیا با ریاضی صفر درصد می شود رتبه زیر شیشصد آود؟؟ اگر نظرتان این که ریاضی را هم ادامه بدهم، چه منبعی بخوانم؟؟
متشکر

حتما روی ریاضی هم وقت بگذارید اگر تا به حال موفق نبودید حتما روش یا منبع صحیح استفاده نکردید..ریاضی را از ابتدا باید شروع کنید یعنی از مطالب ساده و هر مطلب را کامل یاد بگیرید بعد به مطلب بعدی بروید برای تست زدن در ریاضی نباید عجله کرد اول خوب مطلب را به صورت تشریحی یاد بگیرید و مثالها و تمرینات آن موضوع را با دقت بررسی کنید بعد سراغ تستهای سالهای قبل بروید ..منبع پیشنهادی : سری کتابهای معادلات و ریاضیات مسعود آقاسی

[ بدون نام ] یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

با سلام
استاد شعر زیباییست از خودتونه؟
یه نگاه منطقی به زندگیه! نه خیلی سیاه و نه خیلی خوش بینانه! ولی به نظر من گاهی زندگی خیلی سخت میگذره !من که خسته شدم

خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد