وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

نمرات نهایی ماشین آلات

به اطلاع دانشجویان میرساند که تمامی برگه های امتحان ماشین آلات با دقت تصحیح شده و در سایت موسسه وارد شده است . لازم است دانشجویان به نکات زیر دقت نمایند :


1- نمره نهایی برگه امتحان شامل 5 نمره بصورت جای خالی(24 سوال) ، 5 نمره پرسش های کوتاه (24 سوال) و 7.5 نمره  مسایل (9 مسئله) مجموعا دارای 17.5 نمره بوده است.

2.5 نمره هم بصورت نمره کلاسی منظور خواهد شد که با توجه به نظر مدرس نسبت به دانشجو ،حضور در کلاس و ... برای هر شخص در نظر گرفته خواهد شد.

2-  به دانشجویان دارای بیش از 3 غیبت ، نمره کلاسی تعلق نمیگیرد.

3- هر گونه درخواست نمره و مزاحمت  (به هر عنوان : مشروط بودن-متاهل بودن-کارمند بودن و ...) منجر به کسر نمره خواهد شد.

4- نمرات نهایی بوده و به هیچ عنوان دستخوش تغییر نخواهند شد.


بالاترین نمرات :

1- آقای امیر حسین متقیان               19.5 

2- آقای سید حسین زمانی موسوی   17.5

3-خانم مریم فراهانی                      16.5


نظرات 13 + ارسال نظر
سوال دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام استاد
خسته نباشید. جسارتا استاد؟ اگه فولاد ۱ و ۲ با هم اخذ کنیم در حالی که فولاد 1 حذف اضطراری شد به نظر شما عاقلانس یا خیلی سنگین یا...؟؟؟؟؟
ممنون میشم راهنمایی فرمایید

به نظر من احتمال اینکه به مشکل برخورد کنید زیاده ...پیشنهاد میکنم همون فولاد 1 رو که پایه درس فولاد 2 است را بگیرید و خوب هم در طی ترم مطالعه کنید ...چون این دو از دروسی هستند که در آینده کاری هم بسیار به کارتان می آید

طاهری یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ http://89150340.blogfa.com/

سلام
ببخشید استاد یه سوالی داشتم
تا انجا که من خبر دارم در اتصال ستون به صفحه ستون چیزی به نام اتصال گیردار نداریم فقط برای کاهش ضخامت صفحه ستون از سخت کننده استفاده میشه و در اصل برای کاهش بازوی لنگر در اثر تنش زیر صفحه ستون
ولی همه بهش میگن اتصال گیردار
قضیه از چه قراره؟
واقعا اتصال گیردار هست یا فقط اسمش گیردار
اگه گیردار نیست یعنی در محل صفحه ستون لنگر نداریم
با تشکر

بله همانطور که همیشه هم در کلاسها توضیح دادم این صفحات استیفنر (سخت کننده) هستند و نقش آنها مانند پشت بند در قالب بتنی است که از شکم دادن دیواره قالب جلوگیری میکند
متاسفانه بسیاری از مهندسین هنوز به این امر واقف نیستند در مدل سازی در برنامه Etabs هم این مطلب کاملا روشن است.

1 شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام استاد چه کتابی واسه مکانیک خاک معرفی میکنید برای کنکور ارشد؟

کتاب مرجع مکانیک خاک داس (ترجمه طاحونی )
کتاب تستی هم مکانیک خاک سری گاج (دکتر جسمانی) مناسب است
البته در کنکور فقط درک عمقی مطالب است که اهمیت دارد و تقریبا همه کتابها هم مطالبشان یکجور است این دانشجو است که باید عمقی مطالعه کردن را بیاموزد

............ شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ

استاد من مطمین بودم نمره ی خوبی میگیرم اصلا هم ب اعتراض توجهی نکردینو ثبت کردین نمراتو
من مطمینم ک نمیفتادم

تمام کسانی که اعتراض داده بودند یکبار دیگر برگه هایشان را نگاه کردم هیچ اشتباهی رخ نداده بود و نمره کاملا صحیح بود

shagerd جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

salam ostad
bebakhshid imailetoon ro motalee farmoodid?

هنوز خیر

دانشجو جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام استاد خسته نباشید خواستم از تمامی زحمات شما تشکر کنم من یکی از دانشجو های دانشگاه عمران و توسعه هستم که این ترم باهاتون ماشین آلات داشتم شما علاوه بر درس به ما درس زندگی هم دادین که بزرگترین علم دنیاست ازتون ممنونم همیشه موفق و پیروز باشید با آرزوی سلامتی براتون دارم

بنده هم از همه شما دانشجویان فهیم سپاسگزارم و در تمام مراحل زندگی برای همه شما آرزوی سلامت و موفقیت دارم..

سیاوش جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام استاد.سرفصل ها و منبع سیالات رو واسه ترم آتی که با خودتونه معرفی می نمایید؟با تشکر

منبع دانشگاهی سیالات کتاب استریتر است
سرفصلها هم بماند در اولین جلسه کلاس ..انشالله

دآنشجو پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ

Salam ostat khasteye zahamate ma nabashin man 1az daneshjoaye reshtdeye abadani hastam khatam az tamame zahamateton tashakor konam man in 2termi ke ba shoma dars dashtam darse zendegiro azaton yad gerftam vaghean azaton mamnon inshala harja hasti salamat va tan dorost bashed

انشالله که توانسته باشم اندکی از وظایف سنگینی که بر عهده یک مدرس است در قبال دانشجویان عزیز انجام داده باشم
موفق و پیروز باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام استاد،

استاد نمره ی من از اونی که فکر میکردم خیلی کمتر شد، اما ناراحت نیستم چون مطمئنم شما در تصحیح کردن خیلی با دقت و سختی عمل میکنید، و حق هیچ کسی رو ضایع نمیکنید،
استاد بابت همه ی زحماتی که این ترم و ترم قبل برای ما کشیدید از شما تشکر میکنم.
خیلی خوشحالم که در طول دوران دانشجوییم، استاد خوب و با سوادی مثل شما داشتم، این باعث افتخار منه.

استاد یک پاور پوینت هم از ماشین الات مختلف درست کردم که در اولین وقت براتون میفرستم، فکر میکنم براتون جالب باشه.
با تشکر

برای یک مدرس هیچ چیز مانند داشتن دانشجویانی فهیم و با تلاش لذت بخش نیست . شاید اهمیت نمره برگه امتحان به اندازه یک هزارم فهم مطالب آن درس یا حتی یک جمله مهم و کاربردی در زندگی باشد.
برای شما آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم وظایفم را بعنوان یک مدرس تا حدقابل قبول انجام داده باشم.

هادی پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام عرض ادب وخسته نباشید،من سر کلاس نبودم همین که اجازه شرکت در امتحان رو دادید ممنونم واسه ماشین آلات زیاد درس خوندم ولی نتونستم خستگی روازشما استاد ومعلم بزرگوار رفع کنم واز این بابت عذر میخوام مطمئنم نمره داده شده به بنده با ارفاق همراه بوده به کسی دیگه کاری ندارم
از شما یاد گرفتم یاد گرفتن بالاتر از نمره گرفتنه همین واسه من بسه ازتون ممنونم
موفق وپاینده باشید
همیشه شاگردتونم.یاعلی

شما همیشه در اخلاق رتبه اول را داشته اید انشالله از لحاظ درسی و تمرکز در جلسه امتحان بیشتر روی خود کار کنید . بله ، یک ارفاق کلی همیشه برای همه دانشجویان بطور کاملا یکسان در نظر میگیرم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام استاد خسته نباشید
استاد من خیلی خوب برگه مو جواب دادم شاید نهایت 2 نمره غلط داشتم تمام کلاساتونم بودم اما نمرام خیلی کم شده چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسم وشماره دانشجویی را بگویید تا علت آن را برایتان تشریح کنم ..

توسعه پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام استاد،
استاد برای کسانی که از جلسه ی اول، شهریور ماه سر کلاس بودن و هیچ غیبتی هم نداشتن ، خودتون جلسه ی آخر فرمودید که یک نمره اضافه میکنید، حالا اضافه میکنید؟

بله نمرات داده شده شامل آن نمره هم بوده است.

ابادانی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام استاد، وقت شما بخیر

استاد نمراتی که وارد سایت کردید با احتساب 2.5 نمره ی کلاسیه، یا هنوز نمره ی کلاسی رو اضافه نکردید؟

نمرات نهایی هستند و هیچ تغییری نخواهند کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد