وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

دانلود دفترچه سوالات آزمون ارشد عمران 92

از لینک زیرمیتوانید دفترچه سوالات آزمون ارشد عمران 92 را دانلود نمایید. این آزمون در  عصر چهارشنبه 18/11/91 برگزار شده است. 

تعداد سوالات :135    مدت پاسخگویی : 250 دقیقه  

 

نوع فایل pdf  به حجم 5.2 MB

 

 

دانلود دفترچه سوالات آزمون ارشد عمران 92

نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام
استاد ببخشید چطوری میتونم شمارو حظوری ببینم

پنج شنبه بعد از کلاس سیالات ..موسسه توسعه و آبادانی

.... جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

استاد مگه کلاس سیالات سه شنبه ها نیوفتاده ۵ شنبه ها؟

بله به روزهای پنج شنبه منتقل شده

بهزاد جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ http://89150340.blogfa.com/

سلام اقای امیدی
یه خورده کامنتم طولانی و وقت گیر به بزرگی خودتون ببخشید و اگه لطف کنید جاهایی که نیاز به راهنمایی و جواب داره جواب بدید ممنون میشم
اول این دوستمان که گفتن کدام کتاب خوبه راهنمایی کنم بعد برم سر اصل مطلب
همه کتابها بیخودن چون منی که سه ماه بهترین کتاب هارو مطالعه کردم از این سه ماه مطالعه از این کتابها یک سوال هم نزدم از 34 تا سوالی که زدم همه از اطلاعاتی بود که تو دوران تحصیل سر کلاس یاد گرفته بودم
یک توصیه هم دارم اینکه هیچ درسی رو حذف نکنید و به هیچ درسی تکیه نکنید حتی فصل های یک درس رو هم حذف نکنید
چون منی که خاک و پی زیاد خوانده بودم تا جبران سیالات و هیدرولیک که نخواندم رو بکنه سخت بود و از سوال های فصل پی اصل بودجه بندی مناسبی نداشت
کار دو سه ماه هم نیست مخصوصا دانشجوهای تنبلی مثل ما البته این رو هم بگما من اگه پایه زبان و ریاضی قوی داشتم با همین سه ماه هم میتونستم قبول بشم الان هم امیدم به خداست چون از لحاظ تعداد سوال بد نبودم اگه منفی نزده باشم
توضیحات بیشتر انشالله تو وبم مینویسم
و اما اصل مطلب:
استاد در عرض این چند ترمی که شاگرد شما بودم از شما خیلی چیزها یاد گرفتم هم درس عمرانی و هم درس زندگی که درس زندگی ارزشش برام بیشتر از درس عمرانی بود
هیچ وقت یادم نمریه اولین جلسه کلاس تکنولوژی بتن به ما گفتید که من وقتی میام کلاس خستگیم در میره و چقدر با انرژی و با انگیزه درس میدادید و چقدر روان شناسانه کلاس رو اداره میکردید هم میخندیدم هم کلی چیز یاد میگرفتیم کسی هم جرات بی ادبی و جسارت کردن به شما رو نداشت 4 ساعت کلاس رو اصلا احساس نمیکردم
اما متاسفانه همون یک درس شد و ترم قبل فقط به عنوان مهمان مزاحم شما میشدم و خیلی استفاده کردم خیلی دید مهندسی قشنگی به ادم میدادیئ مثال های خیلی قشنگی میزدید
فقط جسارت بنده رو ببخشید یک چیزی که تو کلاس شما منو رنج میداد این بود که انگار سر کلاس ابتدایی نشستم و دانش اموز هستم یه جورایی هلو بیا برو تو گلو بود که البته مشکل از ماست که بد بار امدیم ابته میشه این شیوه درسداد شمارو هم یک حسن محسوب کرد چون باعث میشد ادم علاقه مند بشه
تو این چند سال فهمیدم که استاد خوب استادی نیست که خوب درس بده
استاد خوب استادی که وقتی از امتحان دادی چه قبول شدی که افتادی اون درس رو فهمیده باشی استاد خوب استادی که ادم رو مجبور کنه به درس خواندن وکردار ادمو دربیاره
استاد من همیشه سعی کردم کاری که درسته انجام بدم و نیفتم تو مسیری که جامعه داره به سمتش میره و تا حالا هم به ضررم بوده ولی مطمئنم یه روزی به نتیجه میرسم تو درس هم همین طور بوده هیچ وقت برای نمره درس نخواندم و همیشه ضرر کردم اصلا از وقتی که وارد دانشگاه شدم از درس خواندن زده شدم چون دوست ندارم کار عادی انجام بدم و دیدم که درس خواندن یه کار عادی شده وهمه دارن مهندس میشن بیخیال درس شدم به جز درس هایی که میدانستم همه میفتن
ما تو دوره هنرستان 60 نفر بودیم اینکه من تو اونا نفر چندم بودم و سطح سوادم چقدر بود بماند ولی همه یا لیسانس گرفتن یا دو ترم دیگه میگیرن و اینا باعث شد که من فقط فکر پاسی باشم با این وجود باز نمره ام از اونا بهتر میشد
باور کنید این مشکل به جایی کشید که تو دوره کاردانی فقط نصف سوالات رو حل میکردم بقیه رو اصلا نگاه هم نمیکردم تا احساس میکردم قبول میشم دستم شل میشد و میامدم بیرون وقتی میشد بدون رفتن سر کلاس و نوشتن جزوه و با یه روز مطالعه درس رو با نمره بالا پاس کرد مگه دیوانه شدم درس بخوانم تو دوره کارشناسی هم از این قبیل درسها زیاد بود
همه اینا باعث شد که افت تحصیلی داشته باشم ترم دو کارشناسی برای شما کامنت گذاشتم و راه حل خواستم گفتید که ترم بعد میفهمی سه ترم گذشت و من هوز نفهمیدم میشه بگید قرار بود ترم بعد من چی بفهمم؟
البته یه چیزایی فهمیدم به خاطر همین معدل داغونم حداقل تو کنکور ارشد رتبه ام 200_300تا افت میکنه
استاد چطور ی میتونم حظوری خدمتتون برسم بجز دانشگاه؟
خلاصه ببخشید تو این چند ساله خیلی شما رو زحمت دادم و خواسته ای که دارم این هست که حلالمان کنید
خیلی دوست داشتم با اسم نا معلوم نظر بزارم ولی عادت ندارم فکر نکنید قصد چاپلوسی دارم و یا اینکه میخوام بگم اره منم هستم

با تشکر از اظهار نظر شما ..خدمتتان عرض کنم که این بحث بسیار طولانی است و اگر دقت کرده باشید در همه کلاسها سعی بنده بر این است که غیر از مطالب علمی دید درست هم برای دانشجویان بوجود آورم ..برای تبادل نطر میتوانید روزهای شنبه یا سه شنبه که کلاس دارم بعد از کلاس مراجعه نمایید
موفق باشید

دوست پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

با عرض سلام استاد من میخواستم یک سری مجموعه کتاب ارشد بخرم کدامیک از موسسات مربوط به کنکور ارشد رو بهتر میدونید ؟پارسه-مدرسان و...... کدامیک؟

ببینید اگر میخواهید واقع گرا باشید هیچ کدام از این کتابها با هم تفاوتی ندارند و مطمئن باشید تا خود دانشجو مفهوم دروس را خودش درک نکند هرگز نمیتواند از اینونه کتابها بهره ای ببرد چون هرسال شکل ظاهری سوالات تغییر میکند و متاسفانه کسانی که فقط به اینگونه کتابها اکتفا کرده اند نمیتوانند بخوبی از عهده حل سوالا برآیند.

دانشجو پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

دفترچه رو که قبلا گرفتیم. نمی خواین پاسخ نامه رو بنویسید

اگر فرصت شود انشالله حل خاک و سیالات را تهیه میکنم

mr پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:59 ب.ظ

به نظر شما سخت بود یا اسان؟

البته با یک نگاه نمیشود اظهار نظر کرد اما دروس خاک و سیالات به نظر ذارای سطح متوسط هستند ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد