وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

را ه حل تشریحی مکانیک خاک کنکور ارشد 92

از لینک زیر میتوانید  حل تشریحی سوالات مکانیک خاک (از سوال 66 تا76) کنکور کارشناسی ارشد عمران سال 92 را دانلود نمایید . امیدوارم بتواند کمک کوچکی به داوطلبان و دانشجویان عمران باشد و مفید واقع شود. 

 

دانلود حل تشریحی مکانیک خاک ارشد 92

نظرات 15 + ارسال نظر
خاک شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام استاد من سوالات رو دانلود کردم ولی موفق نشدم ببینم مگه با ورد باز نمیشه؟؟اگه ممکنه راهنمایی کنید
ممنون

خیر بصورت فایلjpeg است

(: چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام
خیلی خیلی ممنونم . استاد با این درصد ها حدودا رتبم چند میشه ؟؟

قبلا هم توضیح دادم که بهیچ عنوان از روی درصد یا میانگین نمیتوان رتبه را تعیین کرد چون هر سال رنج متفاوت میباشد و بستگی به سایر داوطلبین دارد.. ممکن است شما با این درصدها یکسال رتبه بسیار خوبی بیاورید ولی سال بعد با همان درصدها رتبه چندین برابر شود..اصلا قابل پیش بینی نیست.
یک مثال ساده ..فرض کنید در یک کلاس 6 نفره در یک درس در نمرات پایان ترم یک شخص 14 گرفته و نمرات سایر دانشجویان بدین ترتیب باشد ، 15، 18 ، 12، 20 ، 17
رتبه این شخص میشود 5

و همین شخص در درسی دیگر باز 14 میگیرد و اینبار نمرات سایر دانشجویان بدین ترتیب باشد 13، 10، 11، 15 و 12
رتبه این شخص اینبار میشود 2
در حالی که نمره او در هر دو درس یکسان بوده...!!

(: سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

استاد ببخشید من فکر کنم میانگین رو اشتباه بدست میارم . میشه لطف کنید بگید در هر درس چند درصد زدم

زبان :
2 صحیح ، 3 غلط
جامدات :
12 صحیح ، غلط 0

خاک و پی :
10 صحیح : 1 غلط

سیالات :
6 صحیح : 1 غلط

طراحی :
11 صحیح ، 3 غلط

بسیار سپاسگذارم

زبان 3.3
جامدات 60
خاک و پی 48.3
سیالات 28.3
طراحی 33.3

(: دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام
استاد اگه کسی 5 غلط در درس زبان داشته باشه نمره منفی اون در درس زبان چند میشه ؟؟
( با فرض اینکه هیچ پاسخ صحیح نداشته باشد )

5.56- درصد

89 یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام استاد اگه امکانش هست قالب وبلاگتون رو عوض کنید و یه قالب توپ بندازید؛ با تشکر

خیلی به ظاهر قضیه اهمیت نمیدم چون وقت کمی دارم بهتره اون وقت رو در محتوی صرف کنم ..به هر حال ممنونم از اظهار نظر شما که به فکر اتقا وبلاگ هستید.
موفق باشید

دانشجو یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام آقای دکتر من نظرات بالا رو که میخوندم سوال یکی در مورد تعداد انتخابها بود من ورودی ارشد ۹۰ هستم و برای انتخاب رشته میتونیم ۱۰۰ تا انتخاب داشته باشیم.

ممنون از اطلاع رسانی شما

دانشجو یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام. می خواستم نظرتون رو درمورد جواب سوال 82 درس پی ارشد 92 بدونم. من خودم زدم 10 درجه چون میدونم برآیند فشار زمانی که خاک پشت دیوار شیب دار باشد برابر شیب خاک پشت دیوار است. اما تو حل سری عمران یه چیز دیگه نوشته بود. میشه سوال رو ببینید و نظر بدبد

دقت کنید که دیوار هم شیب دار است یعنی 75 درجه پس پاسخ شما صحیح نیست در روش کولمب زاویه Pa با افق برابر است با مجموع زاویه دلتا (که برابر است با 20= s ) با اختلاف زاویه شیب دیوار با 90 درجه که مثلا در این سوال چون زاویه شیب دیوار 75 درجه بوده این اختلاف 15 درجه میشود
در نهایت جمع این دو میشود 15+20 یعنی 35 درجه
این مطلب رو میتونید در مثال ۵-۱۳ صفحه ۴۰۴ کتاب مهندسی پی ترجمه طاحونی ملاحظه بفرمایید.

... شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام استاد، وقت شما بخیر
استاد من ترم آخر هستم و این ترم کارآموزی دارم، میخواستم
بدونم که شما در شرکتتون کارآموز قبول میکنید؟

باید حضورا بیایید صحبت کنیم (روز پنج شنبه قبل یا بعد از کلاس سیالات)

سیاوش جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام استاد نظرتون راجع به سطح سوالات ارشد 92 چیه؟

البته در مورد همه دروس نمیتوانم اظهار نظر کنم اما برای دروس خاک و سیالات سطح متوسط و درس پی مقداری مشکل بوده..

دانشجو جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

مهندس ازت خوشم میاد. سال پیشم زود پاسخ رو زدی. دمت گرم

سیاوش جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

استاد اگه ممکنه پی و سیلات رو هم جوابش رو بزارین ممنونم.

انشالله سعی بر این است که اینکار انجام شود..

(: جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

خدارو شکر خاک خوب بوده استاد

[ بدون نام ] جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ

خیلی ممنون از لطفتون

راهی ارشد جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام خدمت شما استاد گرامی؛ استاد برای ارشد چندتا انتخاب رشته/شهر میتونیم داشته باشیم‏?

تا جایی که من میدانم برای سراسری تقریبا محدودیتی وجود ندارد و حدودا 50 تا انتخاب میتوانید داشته باشید..مگر اینکه شرایط جدیدا تغییر کرده باشد.

بهزاد جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ http://89150340.blogfa.com/

سلام
ممنون استاد
الان که داشتم به جواب ها نگاه میکردم دیدم که ۴تا سوال رو خیلی راحت از دست دادم دو تا از سوال هارو درست نخواندم دوتا هم حول شدم با اینکه راه حلم دقیقا مثل شما بوده ولی به جواب نرسیدم فکر کنم تو ضرب و تقسیم اشتباه کردم راحت میشد ۸ تا از ۱۲ تا زد
ببخشید استاد من تو سوالت پی
سوال ۷۷ رو گزینه یک زدم و سوال ۸۵ رو گزینه ۲ درست یا غلط؟

هنوز نرسیدم سوالات پی رو حل کنم ..انشالله خدمتتان عرض میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد