وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

عدم برگزاری امتحان کتبی آزمایشگاه هیدرولیک

به اطلاع دانشجویان گرامی میرساند با توجه به مشکل هماهنگی و فشردگی زمان در ترم جاری فقط امتحان عملی در نظر گرفته خواهد شد و امتحان کتبی برگزار نمیگردد :


بارم بندی آزمایشگاه هیدرولیک :

گزارشات  13  نمره

امتحان عملی    5 نمره 

حضور و انجام آزمایشات در طی ترم   2 نمره 



نظرات 3 + ارسال نظر
خرداد سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

بزرگوار
اسم من چندان مهم نیست... برات آرزوی بهترینها رو دارم.. این کمترین جبرانی است که شاید دستگیر من باشه... به خدا سپردمت.

ما هم شما را به خدا میسپاریم

91 شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام آقای مهندس من ترم2 ناپیوسته هستم/ ایشالا برای ترم آینده چه درس یا دروسی با شما ارائه میشه؟ با ما ارائه میشه یا با پیوسته ها؟

واقعیت اینه که خودم درخواست دادم تا ترجیحا ترم بعد با گروه معماری همکاری کنم حالا چطور بشه با خداست.. فعلا اصلا مشخص نیست و شاید باز هم در خدمت دانشجویان عمران باشم ..

خرداد شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام
امیدوارم دلتون از من راضی بشه.براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. هیچی ندارم که بگم. امیدورام دلتون شاد شاد بشه.

فراموش کردین خودتونو معرفی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد