وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

برگزاری کلاسهای آمادگی کنکور کارشناسی ارشد عمران 93

بر اساس درخواست دانشجویان و داوطلبین آزاد مبنی بر تشکیل کلاسهای کنکوری در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد نفرات کلاسهای زیر با شرایط مندرج شده تشکیل خواهد گردید. مبلغ کلاس برای هر نفر ثابت نیست و بستگی به تعداد شرکت کنندگان خواهد داشت و از طریق  تقسیم بر تعداد نفرات ثبت نامی  محاسبه خواهد شد.



شروع کلاسها  20 شهریور ماه


1- مکانیک خاک        حداقل 30 جلسه      6 میلیون تومان

2- مکانیک سیالات     حئاقل 30 جلسه      6 میلیون تومان

3- هیدرولیک            حداقل 25 جلسه      5 میلیون تومان

4- مهندسی پی       حداقل 25 جلسه      5 میلیون تومان

5- مقاومت مصالح      حداقل 30 جلسه     6 میلیون تومان


برای ثبت نام در قسمت نظرات نام و نام خانوادگی و شماره  تلفن همراه خود را ذکر کنید ( اسامی  و اطلاعات به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد)


نظرات 26 + ارسال نظر
AMIR چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام استاد.بنده ترم 6 عمرانم میخواستم بدونم که چطوری واسه ارشد درس باید خوند.؟حقیقتش از روز بعد آخرین امتحان ترم 5 شروع کردم.تا الان هم زبان تخصصی و عمومی و خاک 1 وچند فصلی از تحلیل و...رو خواندم ولی ازوقتیکه ترم شروع شدنمیرسم درسهایی که قبلا پاس کردم رو بخونم.بنظرتون کلا درسهای این ترم روبخونم یا قبلی هارو هم همزمان بخونم؟منظورم اینکه همه درسارو نم نم پیش ببریم یا هر درس رو تموم کنیم بعد بریم درس بعدی؟راستی استادفولاد وبتن تنش مجازسوال میدن یاLRFD.چون استاد جعفری LRFD تدریس میکنن.نظرتون در مورد آزمون هاچیه؟کدوم آزمون ثبت نام کنیم که استاندارد باشه؟معدل تا چه حد تاثیر داره تو ارشد؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.باتشکر.

به توصیه های داخل وبلاگ در مورد راهنمایی آزمون ارشد مراجعه نمایید.

[ بدون نام ] شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ

با سلام
از راهنمایی شما تشکر میکنم



اجرکم عنداله

[ بدون نام ] یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ق.ظ

سلام

ببخشید استاد محترم من دانشجوی شما نیستم . در دانشگاه ازاد شهر سامن ملایر در رشته عمران تحصیل میکنم . و برای امتحانات پایان ترم میخواهم .
تشکر

در مورد سیالات و مکانیک خاک به غیر از منابع اصلی یعنی استریتر و داس ، میتوانید کتابهای مکانیک خاک و سیالات آقای امیر افشاری مراجعه کنید.
تحلیل 1 هم بمیتوانید کتاب سری عمران را تهیه نمایید. برای تحلیل 2 مرجع مناسب و ساده سراغ ندارم.

[ بدون نام ] جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام
اگر یک نفری بخواهم مقاومت مصالح را شما زحمت بکشید تدریس بفرمایید برای امتحان میان ترم . هزینه هر جلسه تدریس خصوصی شما چقدره؟ تشکر.

با سلام
به علت جلوگیری از هر گونه شبهه و به دلایل شخصی هرگز به طور موازی با کلاسهای در حال برگزاری خودم ، کلاس خصوصی با دانشجویان برگزار نمیکنم و تمام نکات در کلاس عمومی و رسمی برای تمام دانشجویان بطور یکسان و به عدالت کامل بیان خواهد شد.

علی 11 پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ق.ظ

سلام استاد محترم ظاهرا" امسال کلاسها تشکیل نمیشه . من دانشجوی مهندسی عمران شهرستان هستم و بدلیل دوری مسافت و اشتغال نمی توانم خیلی سر کلاس درس حاضر باشم لطفا منبع کامل و خود خوان برای امتحانات پایان ترم دروس مقاومت مصالح ، تحلیل سازه 1و2 ، مکانیک خاک و سیالات معرفی فرمایید . در ضمن تقاضا دارم در خصوص تشکیل کلاسها هم اقدام فرمایید .
اجرکم عنداله

با سلام
متاسفانه کارشکنی های زیادی در تشکیل کلاسها ( خصوصا در بخش مالی) صورت گرفت و بنده پشیمان شدم و با توجه به مشغله زیاد نمیتوانم خودم دنبال هماهنگی ها باشم ..معمولا باید یک نفر هماهنگ کننده اینطور برنامه ها باشد که فعلا متاسفانه وجود ندارد
در مورد راهنمایی فایل راهنمایی ارشد را از وبلاگ دریافت کنید

علی11 پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

با سلام لطفا سعی فرمایید کلاسهای تقویتی را تشکیل دهید . با سپاس .

متاسفانه هماهنکی و ثبت نام و موارد جانبی باید یک شخص یا موسسه انجام شود وقت بنده بسیار محدود است

مهندس پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

با سلام اگه یک نفر (خصوصی )باشیم دروس را میشه در ده جلسه تدریس کرد ؟ بطور کامل . البته برای امتحانات پایان ترم نه کنکور ؟

بستگی به سطح دانش و هوش دانشجو هم بله و هم خیر
باید دانشجو ابتدا مورد یک بررسی اولیه قرار گیرد

دانشجو یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ

کلاسای کنکور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در موسسه برگزار میشود میتوانید مراجعه نمایید و ثبت نام کنید فعلا کلاس مکانیک سیالات با مبلغ 5 میلیون تومان که به تعداد دانشجویان تقسیم میگردد

.......... یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

کاری از بچه ها بر میاد استاد که انجام بدیم؟؟

میتونید همه باهم پیگیری کنید .

............. شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

استاد کلاس چی شد ؟؟؟

امروز برای امضای قرار داد کلاس کنکور از موسسه تماس گرفتند به آنجا رفتم متاسفانه یک قسمت از قرار داد که توسط بنده تنظیم شده بود به اینصورت تغییر کرده بود :
حداکثر نفرات برای تشکیل کلاس 25 نفر و پرداخت هزینه کلاس به نسبت تعداد دانشجویان شرکت کننذه به حداکثر تعداد به استاد پرداخت میشود !! یعنی 5 میلیون برای 30 جلسه برای 25 نفر است و اگر تعداد مثلا 5 نفر شود هزینه کلاس 1 میلیون تومان خواهد شد!!!!
به این علت که تعداد دانشجویان در کمیت و کیفیت درس مورد نظر در اینگونه کلاسها چندان تاثیر ندارد و تعداد کمتر حتی باعث افزایش کمیت و کیفیت هم خواهد شد قیمت کاملا مقطوع است چه 1 نفر چه 25 نفر..حال اگر این مورد اصلاح شود در خدمت دانشجویان عزیز هستم در غیر اینصورت یکی از موسسات آموزشی معرفی میشود تا متقاضیان به آنجا جهت ثبت نام بروند.

ارشد پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام.روزتون بخیر.میشه ازتون خواهش کنم منابع ارشد آزاد رو هم اعلام کنید.

فرق چندانی نمیکند

شهرستان سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام استاد محترم از شهرستان می ایم و قصد شرکت در کلاسهای شما را دارم . ممنون میشم زمان تشکیل کلاسها پنج شنبه و جمعه باشد .

فعلا مشخص نیست

م.ی دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ق.ظ

استاد قصد جسارت ندارم ولی چرا مثل سالهای قبل در اموزشگاه برگزار نمیکنید ، موسسه بد قوله و تا کنکور هم خیلی نمونده :(

چون خود بچه ها رفتند و درخواست کردند و گویا در حال پیگیری هستند . برای بنده فرقی نمیکند

م.ی. جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام
ممنون از شما
استاد من تمایل داشتم در کلاس سیالات و مکانیک خاک شرکت کنم
.............................

گویا قرار شده از طریق موسسه کلاسها برگزار شود لطفا از طریق دکتر سعیدی جم پیگیری فرمایید

علی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام لطفا زمان ( ساعت و روزها) برگزاری کلاسها را اعلام فرمایید .دانشجو هستم و برای انتخاب واحد می خواهم برنامه ریزی کنم تا بتوانم از کلاسهای شما استفاده کنم تشکر

قرار است کلاسها در موسسه برگزار گردد و برنامه اعلام شود

سلام سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام مهندس،با توجه به پویایی و انرژی که شما دارین چرا به فکر تاسیس یه موسسه کنکوری نیستید؟پیشنهاد میکنم برای متمایز شدنش از سایر موسسه ها بجای استفاده از اساتید دانشگاه از رتبه های برتر استان(زیر 200)جهت مشاوره و تدریس لستفاده کنید.

دو سال پیش موسسه سهروردی را تاسیس کردم و چند دوره موفق مشاوره و برگزاری کلاسهای ارشد هم داشتیم ولی با توجه به عدم همکاری شرکا و تاسیس شرکت سازه آزما غرب و مدیر عاملی دیگر ادامه ندادیم و ساختمان و تجهیزات را به مجتمع فنی تهران واگذار کردیم ..تجربه نشان داد بازدهی این کار با زحمت آن متناسب نیست و دیگر خیلی تمایلی به تشکیل موسسه ندارم.

من دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

پس چرا فقط نظرات + رومیذارید؟

فعلا نظر - نیومده اگه بود شما رو خبر میکنم که خوشحال بشید

پیام نور دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام استاد
از دانشجویان پیام نور هستیم (رشته مدیریت اجرایی ) و دو سال پیش در خدمت شما بودیم آیا میتوانیم ماهم در کلاس مکانیک خاک و سیالات شرکت کنیم .فقط استاد واقعا کمی مشکل هزینه داریم میشه با ما تا جایی که میشه از این نظر راه بیاد راستش هر نفر فقط میتونیم 400 تومن پرداخت کنیم
پیشاپیش از شما ممنونیم

علی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام درخواست شرکت در کلاس مقاومت مصالح دارم ....... 0918313

یوسفی نیا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ

آقای دکتر
من میخواستم با گذاشتن کامنتهای منفی عقده های خودمو خالی کنم نمیدونم میخواستم اصلا چه چیزی رو ثابت کنم؟ بازهم شما بزرگی کردید
حقا که بچه بودم ..شرمسارم و از شما درس اخلاق گرفتم ..

بنده شخصی به اسم یوسفی نیا که همکارم یا استاد باشد نمی شناسم شاید اشتباه گرفته اید فقط یک یوسفی میشناسم که دانشجوی من بوده است و هنوز کارشناسی ارشدش هم تمام نشده...

صداقت چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ

با سلام
آقای دکتر اگر یادتان باشد من از سال گذشته میخواستم در کلاس هیدرولیک و سیالات شما حضور داشته باشم ولی توفیق نداشتم امیدوارم امسال بتوانم بیایم
واقعا ممنون که به فکر ما بودید..

همکار چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ

من علاوه بر اینکه دچار خود بزرگ بینی مزمن هستم
دچار روانپریشی و جنون هم هستم !!!!
کمکم کنید تا هر چه زود تر بهبود یابم ..
لطفا راهنمایی ام نمایید

سعی کنید حسادت را از خود دور کنید و بیشتر در مورد کارهایتان تفکر کنید همین که متوجه شده اید که دچار مشکل هستید جای امیدواری است.

همکار سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ب.ظ

قبلا فکر میکردم که من هم در حد و اندازه شما هستم و خودم رو با شما مقایسه میکردم اما یه کم در مورد خودم فکر میکنم میبینم که در مقابل تجربه و سابقه و نحوه بیان شما ، من در حد و اندازه یک بیسواد هستم .. احساس میکنم که مقداری دچار خود بزرگ بینی شده بودم ...خواستم من را ببخشید و حلال کنید ..
فکر میکردم من هم میتوانم کلاس تشکیل دهم اما واقعا نتونستم سوالات دانشجویان را جواب دهم و مسخره شدم و توانایی علمی لازم را نداشتم...اگر اجازه بدبد از جزوه های شما میخواستم استفاده کنم ...

کاملا مشخص است که این نظر را توسط یک دانشجو نما از قول یکی از همکاران نوشته ..
متاسفانه این افراد بخاطر سلولهای خاکستری کمی که دارند (اگرداشته باشند) همه را در حد خود ساده لوح میپندارند..

کبودرآهنگ دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام استاد ما 4 نفر فارغ التحصیل عمران هستیم میشه خواهش کنم کلاسها رو آخر هفته بتدازین که ما هم بتونیم شرکت کنیم
ممنونیم استاد

بله -به احتمال زیاد همان اواخر هفته خواهد بود

88 یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام استاد عزیز. ببخشید محل تشکیل کلاسها کجاست؟

یکی از آموزشگاههای موجود در همدان اما فعلا اعلام نمیکنم

دانشجو یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ

استاد ممنون از اینکه به درخواست ما پاسخ دادید ما 5 نفر هستیم اسامی و شماره تماس را قبلا ایمیل کرده بودیم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد