وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

انسان نما کیست؟


بسیار روشن است با توجه به باز شدن درهای دانشگاه ها و ورود بسیاری از دانشجویان خوب و شایسته  یکسری افرادی (دانشجو نما)  هم وارد میشوند که بویی از فرهنگ و آداب معاشرت نبرده اند (خصوصا در فضای مجازی) که شخص  بصورت  ناشناس یا بجای افراد دیگر راحت شخصیت واقعی خود را بروز میدهد .. اینطور افراد شاید تقصیر خودشان هم نباشد اما ذاتا بویی از تمدن و فرهنگ نبرده اند و شاید درمانی هم برایشان وجود نداشته باشد .کاملا مشخص است که این  اشخاص از بسیاری از کمبودها در زندگی رنج میبردند و چون راهی نمی یابند به توهین به افراد موفق اطرافشان  یا کسانی که توهم میکنند سهم او را برده اند  روی می آورند.
اما در هر گروه و اجتماعی شاید وجود  اینطور افراد هم لازم باشد تا انسانهای واقعی  و موفق  ارزش خود را نشان دهند.

من الله توفیق



نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام من امسال کنکوردارم ورشتم ریاضیه دانش اموز خوبیم هستم ولی این جو وحرف های اطرافیان که رشته ریاضی ومهندسی اینده نداره و عدم اطلاعات خودم درمورد بازارکار باعث شده خیلی اشفته شم حتی فکر تغییر رشته به تجربی به سرم افتاده خواهش میکنم شماکه در متن کاریدواطلاع دارید کمکم کنین خیلی اشفته ام اونم دراین موقعیت حساس

در هر کار و رشته ای اگر علاقه مند باشید و ظاهری برخورد نکنید و عمق مطلب را با دل و جان درک کنید موفق خواهید شد بنابراین موفقیت به رشته مربوط نیست و به درون خود انسان مربوط میگردد.

88 یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

شان و شخصیت شما و امثال شما اساتید اونقدر بالاست که جواب ندادن بهشون،بزرگترین مشت تو دهنشونه.

erfan یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ق.ظ http://erfan0990.blogfa.com

سلام بنده بطور اتفاقی به وبسایتتون سر زدم مطالب عالی هستن متشکرم.
تو بخش راه و راهسازی ما هیجوقت خوب ملتفت نشدیم.من الان ناظر فنی پروژه ها هستم اما هنوز براورد دقیقی از هزینه اسفالت ندارم .اگر تو این زمینه کمکی ازتون بر میادخدایی کوتاهی نکنید من لینکتون کردم و دوباره بهت سر میزنم.
با احترام و تشکر :رحیمی

دانشجوی سابق یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ق.ظ

استاد به نظر من شخصیت شما اونقدر بالاست که هزارتا از این دانشجو نما ها نمیتونن کوچکترین خدشه ای به اون وارد کنند ..فقط خواهش میکنم بخاطر اونها ما رو هم از حضور خودتون محروم نکنید من فقط با جزوه شما 35 درصد مقاومت مصالح تونستم بزنم. اگه مکانیک خاک با شما ارائه میشه میخواستم خواهش کنم سر کلاستون بیام اگه ممکنه. ممنونم استاد

ح. خ. شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ

واقعا موافقم استاد ...تا به حال درسهای زیادی با شما داشتم حتی یکیش هم افتادم ولی واقعا تا به حال در هیچ کلاسی اون حس رو دوباره تجربه نکردم ، الان افسوس اونروزا رو میخورم برخی دانشجویان واقعا لیاقت شما رو ندارند البته تقصیری هم ندارند چون درک کارهای شما همون موقع خیلی سخته ولی بعدااکثرشون میفهمند ..فقط خواستم بگم شما بهترین و با سوادترین استاد دوران زندگی من بودین و هستین
همیشه از شما ممنونم استاد . راستی اگه کاری تو تهران داشتین همه جوره در خدمتیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد