وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

وبلاگ شخصی دکتر امیدی

مهندسی عمران و سرمایه گذاری دربازارهای مالی

امتحان ماشین آلات

قابل توجه دانشجویان رشته عمران موسسه توسعه و عمران که درس ماشین آلات دارند 


امتحان  16/10/92   راس ساعت 10 برگزار میشود


 و سوالات امتحانی ماشین آلات  در این ترم بصورت تشریحی طراحی شده  است و شامل 13 سوال میباشد.  


(ماشین حساب فراموش نشود) 


موفق باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام استاد من از دانشجوهای قدیمیتون هستم ودر آزمون استخدامی پذیرفته شدم اما به علت کمبود بوجه دولت باید7 یا8 منتظر بمونم که بوجه تامین بشه خواستم بدونم برای این مدت بیکاری شما کاری سراغ ندارین.باتشکر

متاسفانه - خیر- به علت برودت و بدی آب و هوا کل کارهای عمرانی در حالت تعلیق است

ارشد یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام استاد ببخشید یه سوال داشتم اگه ممکنه راهنماییم کنید خیلی نگرانم ....
استاد من تمام درسایی که میتونستم واسه ارشد بخونم کامل خوندم الان میخوام دوره کنم و جمع بندی کنم ولی نمیدونم باید چکار کنم راهشو بلد نیستم خیلی استرس دارم حس میکنم چیزایی که خوندم یادم رفته..میشه راهنماییم کنید...روش مرور و جمع بندی تا روز کنکورم بگید ممنون با تشکر

اگر مطالعاتتون تموم شده فقط تست های تفکیکی کتابها و سالهای قبل رو بزنید . هر سوالی رو که بلد نبودید یا فراموش کرده بودید علامت بزنید و مبحث مرتبط با موضوع اون تست رو دوباره مطالعه کنید. به همین روش تمام مطالب فراموش شده یادآوری میشود و به نقاط ضعف و قوت خود پی میبرید.
موفق باشید.

دانشجو دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

به نقل از بیوگرافی سایتتان:
گواهینامه های دوره های آموزشی :
- آشنایی با فرآیند جوشکاری و بازرسی جوش در ساختمان (1386)
- ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا (1386)
- نکات ویژه در طراحی و محاسبه سازه های بتنی (1386)
- نظارت بر اجرای ساختمانهای فولادی (1386)
- مدیریت قراردادها و تهیه صورت وضعیت (1387)
- مفاهیم پایه فناوری اطلاعات (1388)
- استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایلها (1388)
- آشنایی با فرآیند جوشکاری و بازرسی جوش در ساختمان (1389)
- شرکت در سمینار مقاوم سازی ساختمانهای بتن آرمه (1388)


مهندس جان. میشه بگید این دوره ها و گواهینامه ها رو از کجا گرفتید؟ من خیلی علاقه دارم تو این دوره ها شرکت کنم. متشکرم که پاسخ میدهید.

در طی مراحل کاری مختلف و در جاهای مختلف بوده است ..برخی از آنها در نظام مهندسی همدان برگزار میشود که برای ارتقای پایه هم اجباری است میتوانید به واحد آموزش نظام مهندسی آقای امیری مراجعه کنید.
برخی دوره ها جزو مراحل استخدامی در دانشگاه بو علی سینا بوده و برخی دیگر مربوط به بنیاد مسکن موقعی که ناظر عالی استان بودم.
به دوره های بالا چند دوره دیگر هم در مورد کیفیت بتن و نمونه گیری و .. اضافه شده که در اداره استاندارد همدان برگزار شده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد